Report Botato's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 91.7
Mean Score: 7.59
  • Total Entries402
  • Rewatched1
  • Episodes5,447
Anime History Last Anime Updates
Yu☆Gi☆Oh! Duel Monsters
Yu☆Gi☆Oh! Duel Monsters
May 17, 10:05 AM
Re-watching 52/224 · Scored 7
Dragon Quest: Dai no Daibouken (2020)
Dragon Quest: Dai no Daibouken (2020)
May 14, 2:26 AM
Watching 77/? · Scored -
Boku no Hero Academia 5th Season
Boku no Hero Academia 5th Season
May 12, 2:38 AM
Watching 17/25 · Scored -
Manga Stats
Days: 27.5
Mean Score: 8.45
  • Total Entries68
  • Reread0
  • Chapters3,007
  • Volumes200
Manga History Last Manga Updates
Mokushiroku no Yonkishi
Mokushiroku no Yonkishi
May 11, 9:03 PM
Reading 61/? · Scored -
World Trigger
World Trigger
Apr 4, 4:54 AM
Reading 222/? · Scored 10
Jumyou wo Kaitotte Moratta. Ichinen ni Tsuki, Ichimanen de.
Jumyou wo Kaitotte Moratta. Ichinen ni Tsuki, Ichimanen de.
Mar 30, 8:26 PM
Plan to Read · Scored -

All Favorites Favorites

Anime (10)
Manga (10)
Character (10)

All Comments (1723) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Zergneedsfood May 14, 1:37 PM
i just live rent free in people's heads :)
AzuStar Apr 3, 11:04 AM
https://myanimelist.net/anime/48414/Sabikui_Bisco this little thing, was nice watch for me
AzuStar Apr 3, 12:13 AM
had to come back to put the Mushroom anime on the list
Joel77 Jun 24, 2021 8:21 AM
Heya Nice to meet ya!!!
-Riptide- Apr 17, 2021 7:18 AM
Yeah Dawnbreaker was just introduced. She kinda looks like a LoL hero to me and with her being a bit too shiny.
Oh damn yeah 300 matches is really few for DotA. I have something like almost 2000 matches and I only started playing DotA 2 at around 2016 or 2017 (I played the OG DotA before and stopped when I went to college).
So you mostly play unranked so that's why you're uncalibrated?

I did stop for a few days then the new quest update had me logging in. Just when I thought I was out, they pull me back in lmao
-Riptide- Apr 8, 2021 7:16 PM
I sometimes forget that DotA has been here since the early 2000s and a lot of early players may well be in their 30s. It's amazing how almost 20 years later the game is still thriving. It's funny how we never mentioned dota in any of our conversations before.
What's your rank right now? I haven't played in almost a year I don't even know a lot of the new items.

Genshin isn't exactly for everyone. I'm only in it for being an open world RPG and since no new map content has been added in a while I'm also losing my interest in it.
-Riptide- Apr 6, 2021 1:11 AM
Oh damn I didn't know you play DotA. You watched the Major? Why not play Genhsin Impact?

It's even worse since by now hospitals are way overpacked with patients that they can't accommodate everyone. Some patients are stay on tents in the hospital's parking lots ffs
-Riptide- Mar 28, 2021 7:02 AM
What have you been playing?

It sucks doubly here since 1 year in and we're in another lockdown because the confirmed cases in our country has been rising daily (it was 10k in a day a few days ago) so yeah this truly feels like 2020 season 2
-Riptide- Mar 13, 2021 4:24 PM
You can now binge some more anime and play more games lol.

Yeah businesses especially have been greatly affected. I know a lot of people who had to close shop permanently because it wasn't ideal anymore to keep their business running. And people have been tired of staying at home anymore. It's just become normal for them for new cases to be announced daily.

Sorry for the late reply btw. Been busy with stuff lol
-Riptide- Feb 20, 2021 8:13 AM
Just gotta keep hoping man. I don't even know how bad the new strain is At least you got time for yourself now that your jobless an all lol

That's always the problem. They think it's already safe and become lenient then boom, new cases left and right. Similar stuff happened to our country. There was a very stick lockdown (couldn't even travel back to my hometown). Now there being hundreds of cases daily just seems normal. People pretty much act almost the same as before. Only difference is they're wearing face masks/shields
-Riptide- Feb 16, 2021 7:36 AM
Well that sucks. You must've had some saving tho right? Job hunting in the middle of a pandemic must be really hard. What's your plan if you don't get hired anytime soon?

Well I say it's an island, but it's still pretty big. About the size of a state. So there's still a lotta risk of the virus spreading since travelling in and out of the island is still allowed, albeit limited. And yeah that new strain would really fuck everything up again. Especially now that vaccines are already being distributed
-Riptide- Feb 15, 2021 7:27 AM
Oh nice. Looks like your country handled the pandemic well huh? So you've got a job now?
Well we have a really high number of cases here. Thankfully I went back to my hometown and it's on a pretty big island so there's little chance a pandemic spreads here because we're cut from the mainland
-Riptide- Feb 9, 2021 5:32 AM
Yeah it's been a while huh? How have you been? Especially during this pandemic
-Riptide- Feb 6, 2021 3:07 AM
'sup
Veromaye Feb 2, 2021 10:40 AM
i'm a good girl and I'm not interesting so yes no banning. c: