MyAnimeList.net

kotenshi's Anime List | kotenshi's Manga List
kotenshi's Profile

Favorite Anime
Lucky☆Star
Lucky☆Star add
Mahou Shoujo Lyrical Nanoha StrikerS
Mahou Shoujo Lyrical Nanoha StrikerS add
Howl no Ugoku Shiro
Howl no Ugoku Shiro add
Gyagu Manga Biyori
Gyagu Manga Biyori add
Penguin Musume♥Heart
Penguin Musume♥Heart add

Favorite Manga
Kuchibiru Tameiki Sakurairo
Kuchibiru Tameiki Sakurairo add
Iono-sama Fanatics
Iono-sama Fanatics add
Strawberry Shake Sweet
Strawberry Shake Sweet add
Kotonoha no Miko to Kotodama no Mahou to
Kotonoha no Miko to Kotodama no Mahou to add
Itoshi wo Tome - Kimi ga Kokoro wa
Itoshi wo Tome - Kimi ga Kokoro wa add

Favorite Characters
Kenshin
Himura, Kenshin
Setsuna
Sakurazaki, Setsuna
Ai
Enma, Ai
Motoko
Kusanagi, Motoko
Fate
Testarossa, Fate
Signum
Signum
Ichijou
Ichijou
Moutoku
Sousou, Moutoku
Agiri
Goshiki, Agiri

Favorite People
Aoki, Ume
Aoki, Ume
Fujieda, Miyabi
Fujieda, Miyabi
KOTOKO
KOTOKO
Kajiura, Yuki
Kajiura, Yuki
Morishima, Akiko
Morishima, Akiko
Ishikawa, Chiaki
Ishikawa, Chiaki
Nanzaki, Iku
Nanzaki, Iku


RSS Feeds
kotenshi's Details
09-10-14, 7:34 PM
Female
August 15, 1992
Tabasco, México
kotenshi15@hotmail.co...
December 28, 2009
Member
4,870
1,332
485
353 (Find All)
Last List Updates
Ohimesama Series add
Reading at 4 of -
YuriCam: Yurika no Campus Life add
Reading at 13 of 45
Murciélago add
Reading at 11 of -

Anime Stats

Time (Days) 84.4
 
Watching 8
 
Completed 486
 
On Hold 10
 
Dropped 49
 
Plan to Watch 36
 
Total Entries 589
 

Anime compatibility with kotenshi is:
Unknown :(
 %

kotenshi's Random Anime

Manga Stats

Time (Days) 28.7
 
Reading 81
 
Completed 330
 
On Hold 4
 
Dropped 54
 
Plan to Read 18
 
Total Entries 487
 

Manga compatibility with kotenshi is:
Unknown :(
 %

kotenshi's Random Manga

About kotenshi









View kotenshi's BlogLast Blog Entries
Watching Madoka Movies in theaters
07-16-14, 8:01 PM Edited 07-19-14, 12:17 PM
Drawings x3
09-12-10, 6:12 PM Edited 06-18-11, 6:35 PM
Member Cards
05-01-10, 10:25 AM Edited 07-29-10, 3:55 PM

kotenshi's Comments
Displaying 15 of 495 Comments
Vene | 09-15-14, 3:10 PM

・゚✧・゚N E W S L E T T E R・゚✧・゚
S E P T I E M B R E 2 0 1 4


danmess | 08-31-14, 11:59 AM
Yeah, I'm gonna watch that too. I've read a few chapters before, but I don't really remember some of it now. I'll reread it someday. :D I'm more excited on Nanoha Reflection tho! It is set after A's and before StrikerS so more NanoFate fluff!

Really? I think I used to be exactly like that! Haha. But yeah, there are still a lot more yuri mangas out there, we'll never ran out... I hope!!

Well, you have a point there. When someone's asking me for a yuri manga, there's not much to choose from. What, one-sided? At least MadoHomu is making a progress. Haha. It used to be "they're just bffs" after all. But I remember there was this show recently and then there was a kiss but people still kept denying it. I think it's Kill la Kill. And when you compare it to yaoi, it gets even smaller. Oh, and have you seen the line up for Fall? It doesn't look too good for a yuri fan o_o I think there's more yuri material from OVA/Specials.

danmess | 08-18-14, 7:45 PM
Yeah, you have a lot to catch up. Haha.

Totally! But I kinda like MikaSasha more tho. I think there are a lot of fanfics of YumiKuri out there too if you're into that?

Oh yeah, and those ships never ran out of doujins! Must be nice.

That's so true. But IMO, I think subtext yuri are better than the canon yuri. Like for example, um, Nanoha and Madoka are better than KnM or Akuma no Riddle. Idk. Maybe that's just me. What do you think?

Speaking of Nanoha, have you heard they are making an anime adaptation of Vivid? Kinda glad they chose that instead of Force. :D

Oh, and Belated Happy birthday!! Hope you had a good one. :)

OnionSoda | 08-14-14, 8:21 PM




Uncrowned_King | 08-12-14, 12:55 AM




P.S. Due to the club having so many members, we aren't able to send out newsletters to all of our members. If you would like to receive newsletters from the Slice of Life Club, post here.
Our newsletters include notifications on when our competition rounds start, club event information, information on our monthly banner contest (new feature starting in September), news about updates and changes to the club, etc.

P.S.S We are in need of active card makers!
We do a few monthly editions and we really need some more card makers to help out with those. If you are interested in applying, click here.

danmess | 08-07-14, 10:06 AM
Yeah! But if it was a yuri incest, I might be okay with it. Haha. Oh, Madlax! That show has so much action and yuri vibes. Haha. Funny how you mentioned it, I was just about to rewatch it. But yeah, if it weren't for Hanabusa, I probably won't finish Akuma no Riddle.

Ohh, I see. It's just that seeing girls with those outfits are okay with me as long as it's not a harem show, I think? I dunno. I think I'm just immune by now. Anyway, let me know what you think if you finished it.

Yeah, I stopped watching halfway through. I can't watch those types of main characters. I heard YumiKuri gets little screen time tho. And my favorite was Sasha who gets much more little screen time. So yeah. I think I already know the spoilers about YumiKuri that I could just read doujins about if I see some. I think I'll stick to that for now.

That's true. The number of characters could be overwhelming. Ohh, but do you have characters you like so far? Or ships maybe?

That's totally fine. Lol. It's hard as hell. I still haven't beaten an extra stage boss yet. I don't play it much now but it's a stress relief game from time to time.

Btw gotta give you the props for updating your lists, especially the manga. I haven't updated mine in like 2 yrs.

danmess | 08-02-14, 8:42 AM
Well, at least you're back now! :D

Yeah, just when I like where Kase-san is going now. At least the mangaka is continuing it. There might be a chance that Yuri Hime or other yuri magazine to pick it up don't you think? I think it's kinda popular.
Looks like The Real Her is just getting a new chapter after the latest release and that's it. :(

Okay, about Glasslip. I'm not watching it too, at least not now. I can't watch romantic shows. -.- Haha. Maybe some other time.

I stopped watching Wixoss too. I stopped when they started the incest thing. But I might pick it up again. Why did you drop Kill la Kill? There were more yuri moments in Inugami-san and even Gochuumon than in Akuma no Riddle. Haha. I also did not watch Soul Eater Not. I haven't seen Soul Eater yet. I just saw a few gifs of it on tumblr.

Ohh. Saki was good. I kinda miss the other characters tho. I just rewatched Go! Go! 575 since I kinda forgot about it. It has 4 episodes and each are 3 min long. And basically, there's a "Chitose from Yuru Yuri" who's having some delusions about the other two girls in the show.

Yeah, Kiniro Mosaic has a lot of subtext. I just don't know which one has more subtext, that or Gochuumon. Both are cute and fun. Me too, I still haven't finished the first season of Symphogear. But Mizuki Nana's there so maybe someday.

Rate? Hmm. I'm not gonna include Glasslip since I haven't seen an episode of it and Symphogear.
1. Kill la Kill (yuri subtext, kiss, and touching hahaha)
2. Go! Go! 575
3. Wizard Barristers

I think Wizard Barristers was unfinished. There's this girl with short black hair and she's a a bit protective towards the main character. And then there's another girl with kinda long black hair and she thinks of the main character as a rival. She's a bit of a tsundere towards the MC as the show progressed and it was kinda fun to watch.

I forgot to mention a few shows that has a few yuri bits in it like Shingeki no Kyojin, Samurai Flamenco, and maybe some shows like Aikatsu, Pretty Rhythm, and other shows like that if you're into that.

Ohh, doujins! By any chance, are you into touhou too?

danmess | 07-31-14, 12:53 AM
Ohh. How long were you gone?

This season there are subtle yuri in Hanayamata, Locodol, Sabagebu!, Yama no Susume (not really much here but the manga it was based on is tagged as Shoujo-ai).
Some people say there's a bit of yuri in Glasslip.

Last season, hmm. Oh, there's Kill la Kill! And then Akuma no Riddle (tagged as canon yuri), Gochuumon wa Usagi desu ka?, Love Live!, Selector Infected WIXOSS, Soul Eater Not!, and Inugami-san to Nekoyama-san (the manga it was based on was published in Yuri Hime).

The season before that there were the side couple in Chuunibyou demo Koi ga Shitai! and the side characters in inari konkon koi iroha. There were also the season 2 of Saki, Sakura Trick (canon yuri, lots of kissing), and there some subtext in Wizard Barristers and Go! Go! 575.

And the season before that I think there was that side couple in Yozakura Quartet, Kiniro Mosaic, Stella C3-bu, Love Lab (beware of this tho, i heard it turned hetero halfway thru), Symphogear, genei wo kakeru taiyou, Fate/kaleid liner PrismaIllya, FAntasista Dolls (not really much but the MC has 5 dolls kinda like a harem but not really), Choujigen Game Neptune: The Animation, and kinda in Teekyuu.

There you have it. Feel free to ask for more. Haha. Oh, and speaking of manga. I just heard that Hirari just released their last volume of printed manga. -.-

danmess | 07-30-14, 11:27 PM
Hey! It's been a while! I'm doing fine and still into yuri. Haha. How about you?

RulBerro21 | 07-15-14, 5:38 PM



Vene | 06-08-14, 5:48 AM




toridoshi | 03-29-14, 9:24 AM
Slice of Life Club Newsletter

EvenJellyOn | 12-24-13, 6:35 PM
.Group of teens dealing with a problem .They are like the only ones who know about it that much .Re-deconstruction of a popular but dated anime type (magic instead of mecha this time).

EvenJellyOn | 12-24-13, 5:52 PM
Your hate for Eva. Thought they would have the same flaws.

EvenJellyOn | 12-23-13, 9:18 PM
Do you also hate Madoka?

Write a Comment
Help     FAQ     About     Contact     Terms     Privacy     AdChoices