Report StariaSan's Profile

😼 Akira Aoki 🥹 | ESFP/ ISFP | Sky Falling Ergelchen | Gold on Your Fingertips | Akira, why am I the only one taking? | I love this Oliver…What… everything | But I will not end. Nor will I have you end 😛🥺🎪🤪 |Griffithhh Gutss🥜

😼 Akira Aoki 🥹 | ESFP/ ISFP | Sky Falling Ergelchen | Gold on Your Fingertips | Akira, why am I the only one taking? | I love this Oliver…What… everything | But I will not end. Nor will I have you end 😛🥺🎪🤪 |Griffithhh Gutss🥜

Everything welling up now is connected to this as one
Midnight Sun, tranquil silence, dried up tears

“Your Majesty, This Is New France Without You In It” - Charles-Henri SANSON: Innocent

Sakayume (逆夢) "a dream that is contradicted by reality"
I'll dive into the sea of memories
And pick up the pieces of my love
And keep them in you forever
✨🐰😻🦋🍭🍑🐯👅🐻🐶🌈🍎🧣🍉🐈‍⬛🎏🍓🧋🍋🛀😇😈💙❤️
If you do one thing in your life watch the K-dramas Move to Heaven, Word of Heart/Saye & Light on Me :)

“To me the one basking in infinite glory is you, the one fallen from grace is also you. What matters is you and not the state of you.”

🤍🖤 You're my first and last warm spring 🤍💙
I wish to know. The fatal flaw that makes you long to be. Magnificently cursed
Your opal eyes are all I wish to see 🦋

Don’t you start talking like him too… 🌞
“The sea Levi dreamed of had no color, but if it did exist, in theory it would be like the color of the sky, just like a deep lake. Or perhaps the color of Erwin’s eye forever shut”

A tenacious bastard ✨

Watching this season

Last completed anime

Publishing manga

Last completed manga

Nothing like this 10/10 recs. Life is Strange | Life is a Bit*h 🦋🔴🟢 🌙 You've got my devotion But man, I can hate you sometimes. Test of my patience. You sunshine, you temptress My hand's at risk, I fold ☀️🌓

Saezuru Tori wa Habatakanai
Mo Dao Zu Shi
Castlevania
Innocent & Innocent Rogue
Ling Qi 2
No6
Sankaku Mado no Sotogawa wa Yoru
Inuyashiki
Neon Genesis Evangelion
Antidote
Fuyu no Semi
Gintama
Shiguang Dailiren
Erased
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu
Hakata Tonkotsu Ramens
Carole & Tuesday
In These Words
Orange
Ajin: Demi-human
Legs That Won't Walk
Housekishou Richard-shi no Nazo Kantei
Omniscient Reader’s Viewpoint Novel
The Carp On The Chopping Block Jumps Twice
19 Days
Mo Du Zhe

Fav Quotes In Anime:
“ My soldiers do not buckle or yield when faced with the cruelty of this world, my soldiers push forward, my soldiers scream out, my soldiers rage” - 😻Erwin Smith😼 💅👑❤️‍🔥🎀🗝
“You sad prisoners of flesh, can never be satisfied” - Gilgamesh
Fav Quotes In Manga:
“So many thoughts, so much anticipation, all blending together” - Twittering Birds Never Fly

Cover my thoughts in gold
I’m your flower watch me unfold
My vulnerability, letting you consume me

  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item

Hottest bussy’s in anime

Dooshik give me one chance babe <3

Honorable mentions:
🤍Xie Lian my king🤍🕊 🥰 🐰
Reiner Braun🥴🥴🥴🤠👨‍🚒
Wuxian Wei 🌶🪶🍺 🍑🗡
Samuel Seo 🥴🥴🥴 God Damn
Louis James Moriarty 🐰
Speed-o'-Sound Sonic 🦊🐈‍⬛
Benedict Blue 🦋🌻
Jotaro Kujo
Yeon Skylar 🦋
Jin Cheong-woo 🥹🥰🐇👅
Matthew Rayner 💚🐰🤓🚬🐶
Nacht 🐈‍⬛
Toge Inumaki 🌈🫧
Ymir 🆓
Victor Nikiforov ⛸
Hirofumi Yoshida 🖤
Haruka Hashida 🎨🎭
Denji 🌝🍌🟡😼😸
Garou 🩸
Haruchiyo Sanzu 🎀💛
Zora Ideale 🌹
Iketeru Daga 💚🍙🐻🐰
Lee Nan 🐹
Uramichi Omota 🌝
MD, Kim Myung-Dae 🤒😮‍💨😈
Inupi 🖤🐈‍⬛
Minho BYUN
Moon Shingun
Yut-Lung 🧶🪢 ❤️‍🔥🌹
Yotasuke Takahashi 💙🦋🤍🌼
Nejire Hadou 💙
Aoba Seragaki 🦋🔹
Flashy Flash ✨
Genos
Mello 🍫🚬
Magna Swing 🔥✨
Keika You 💙🧸✨
Bruno Bucciarati
Metal Bat
Saint Germain
Kurapika 👀
Reno 🌶
Langa 🦋
Gilgamesh
Jay Hong
Worick
Mio Chibana 🌊💙
Kawaki
Erwin Smith 😻🎀
Gilthunder 🌸
Noctis
Sai
Eren Yeager 🧸🧣
Ban 🍷
Chanwoo
Sanji 😍😻❤️‍🔥
Mahito
Hanamichi Sakuragi, slam dunk this pussy 🫦🥰

  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item

Top Rec: Shiguang Dailiren 10/10 | Link Click | This light of yours is lit up in me, I hope it lights me up | You reached the peak of “taste” that’s an illusion

And no I don’t track even a quarter of the stuff I read cause 😳 add about 900 more than what's on mal for completed and caught up ongoing 💀 but I still tracked a lot of what I watched bc I’m shameless😼

So now your on your own
Won't you come back home
To see you're not that kind

Thunder clouds salute the skies, look up a few drops of tears fall
I'm left behind as usual
Let it fly the great skies as we promise to meet again

The smile that looks lonely and the sweet breath
The feeling that’s hidden deep in the eyes looking far away
They are like droplets coming down on the window

Bury a friend, try to wake up
Cannibal class, killing the son.

" I would learn everything about the outside world that Erwin wanted to see and wanted to know and bring them back to him" - Levi 🌞🌙
Erwin… the world you imagined is right here before my eyes…

Your spineless laugh
The question pounds my head

Sayonara, New York

  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item
  • ranking item

Statistics

All Anime Stats Anime Stats
Days: 130.7
Mean Score: 7.98
  • Total Entries976
  • Rewatched375
  • Episodes8,526
Anime History Last Anime Updates
Speed Grapher
Speed Grapher
Feb 18, 9:21 AM
Watching -/24 · Scored -
Vinland Saga Season 2
Vinland Saga Season 2
Feb 11, 1:16 PM
Watching 12/24 · Scored 9
Nanatsu no Taizai: Mokushiroku no Yonkishi
Nanatsu no Taizai: Mokushiroku no Yonkishi
Feb 10, 1:10 PM
Watching 10/24 · Scored 8
All Manga Stats Manga Stats
Days: 148.3
Mean Score: 8.23
  • Total Entries688
  • Reread92
  • Chapters20,616
  • Volumes812
Manga History Last Manga Updates
Saezuru Tori wa Habatakanai
Saezuru Tori wa Habatakanai
Jan 13, 1:31 PM
Reading 54/? · Scored 10
Hikaru ga Shinda Natsu
Hikaru ga Shinda Natsu
Jan 13, 1:29 PM
Reading 21/? · Scored 9
Jinx
Jinx
Jan 13, 1:29 PM
Reading 44/? · Scored 8

All Favorites Favorites

Anime (10)
Manga (10)
Character (10)

All Comments (43) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
doctor-funk-beat Sep 29, 2023 1:54 PM
bruh how r u gonna make a pseudo-bl anime stack and NOT add Little Busters(ESPECIALLY REFRAIN. I KNOW IM NOT THE ONLY ONE THAT SEES IT) 🗿🗿🗿
abystoma2 Aug 6, 2023 4:19 AM
Bruh really added LoGH to a BL stack lol.
Aedificiis Jun 16, 2023 1:40 PM
Hello, I was just scrolling through lists,and I thougt you're "DuDe That's kinda gay" list was funny and looked over it. Now my question is about "genocidal organ" you say that even someone who didn't pay attention would pick up on the subtext and I'm curious because I actually picked up none of it while watching. Maybe because I'm not really involved into the "BL" thing but I'm very intrested in how you perceived it. I mean this with no disrespect towards you and I just wish to understand your point of view and would be delighted if you cared to explain.
Hazbyn Jan 2, 2023 5:25 PM
I completely understand what you are saying. I understand that sometimes shipping characters lead to some people's anger, but let's be honest, it is so easy to see the chemistry between some characters. Most of the ships between Haikyuu characters are actually right, hahaha. The dumbo part was probably the issue hahaha, but the rest seems accurate. I want to buy the book or novel in which it is stated that Kogami is bisexual.
If you want to make another stack, please add Gunjou no Fanfare, it could not be more visible. Dance Dance Danseur may be another selection; moreover, the manga Hinatama, despite liking that they are just friends, has some undertones.
I wholeheartedly agree with that. The night beyond the tricornered window deserved more love. I still listen to its opening to this day; it is way too good. By jjk, you mean Jujutsu Kaisen?
Hazbyn Dec 27, 2022 2:58 PM
Have you changed the names already or are you planning on changing them? I think they were funny, I especially love the DuDE that´s kinda gay. I think that was the reason I jumped into the stack.
I am currently finishing Cheer Danshi because I saw it on one of the stacks you made. I really liked it, I think that aside from the animation falling sometimes, it was a great anime. The animation in the cheering moments and competition was fluid and captivating. So, I don´t understand the low score. I am also planning to watch Namui BL Manwha Animation, for some pictures I saw about it on Google, seem to be dark.
Hazbyn Dec 22, 2022 9:28 PM
Hello! Thank you for accepting my friend request; it is a pleasure to meet you.
I have seen and read several of the recommendations in your stacks, which I think have engaging suggestions and clever titles. Part 3 is definitely my favorite.
Mjelly101 Dec 6, 2022 8:06 PM
Yay awesome!! I’m so glad to hear you’re adding them to your list!!
Mjelly101 Dec 5, 2022 9:07 PM
It was volumes 1-4 of Yellow by Makoto Tateno and Pet on Duty by Yamato Nase they’re both older BL titles 😄 and same! The increase in popularity is awesome seeing as there are so many more series being released in English especially physical volumes!!
Mjelly101 Dec 4, 2022 3:45 PM
Omg yes two fabric posters that’s amazing!!Yes definitely!! Not me purchasing some BL volumes today lol and Woo hoo to merchandise!! Yes the bottom version for the calendar they look amazing, I was surprised DG and Chanwoo were not on the calendar, then when I heard MinGwa the creator of BJ Alex released Jinx 🥰 yes I read the first chapter last week! I need to read the next few chapters soon! Awh that’s ok I definitely have read mixed comments about BJ Alex so I understand where you’re coming from with not finding the series as interesting 😆 I personally really liked MD and Chanwoo’s dynamic! But wow the end of the first chapter of Jinx I’m excited for the next chapters lol

Yes I know right I’m excited they’re are more Manhwa realsinf in English due to the rise in popularity of these series/anime/manga which is awesome!! I understand, having the physical copies in Korean is such a great feeling too 😜
Mjelly101 Dec 4, 2022 11:14 AM
Yes to Thai dramas!! Oh yes I’m sure they’re so many many and they look so good from the clips I have seen of them too!! I know right same! That’s one of the reasons I use Harumio because I look at the shipping for other websites and im like I might as well use Harumio lol! Omg yes Painter of the Night the snow globe is so so cute! I was considering getting it too! I wanted the folding screen, but I waited to long and it sold out, but I did get the Painter of the Night fabric poster because they look so cute! And the 2022 Lezhin calendar (; hehe 😜 I agree it’s so worth it!! Omg yes the merchandise that come with the manhwa looked amazing for the promotional pictures yes!! Same with BJ Alex for me, I’m waiting for Painter of the Night in English ok 💖 oh yes I definitely understand where you’re coming from!!
Mjelly101 Dec 4, 2022 6:13 AM
Oh yes definitely!! The plot was interesting and so was the spice between the two 😉 omg the set for the manhwa that’s so cool!!! I’m sure they’re so beautiful!!! Yes yes yes yes!!! A little while ago I was close to buying the Poster and photo set from Harumio even though I was only a few chapters in, but they look so good!!! I completely understand making the series your personality I’m sure it gets even better as the story progresses!!
Mjelly101 Dec 4, 2022 6:07 AM
Lol it’s ok no worries! That’s why I said Yoshida first because I was like wait whoops not me forgetting a character in Chainsaw Man, but I completely understand!! YES KISHIBE I was watching edits of him especially when he was younger a little while ago too he’s so AHHHH and Nanami OH MY GOODNESS YES! Yes Hirominfrom JJK is so handsome too!! Lol same though 😜 Oh yeah Beam is a cool character! Same I’m excited to see him come into the picture! Yes same I’m so excited to see Angel!! Yes definitely!!!
Mjelly101 Dec 4, 2022 6:01 AM
Yes definitely!! I have been wanting to get more into dramas- I’ve been saying quite a bit of Thai BL edits/videos too! Omg yes to the shrine!! Lol it’s no worries!! Yes, they have physical volumes I definitely want to read them, but omg I’m so glad you got them with a quickness 😜 ooo that’s cool you have your favorite panel in your room! Ooo thank you for the warning to wear headphones!! hat’s a great decoration idea!! Yes, I heard about the movie I definitely want to watch that one too, yes please!!


Awh yay I’m so glad to hear that you want to rereads the series! I’m glad I could be of help lol (;

Yes definitely to the interest stacks!!! 🥰
Mjelly101 Dec 3, 2022 4:38 PM
Yes Astra lost in Soace is so good! I’m so glad you heard about it and are interested in watching it!! Yes Yoshida in Chainsawman I agree! Omg Evangelion is a phenomenal series, the movies too and so much more for the storyline too lol yes I understand making the series your personality 😆 it’s just that good! Yes, I Hear the Sunspot is amazing I’m so excited the 6th volume is being released in English print April 2023 yay!! Ooo I will definitely add Light on me and Move to Heaven for dramas to watch! I watched the movie for I Hear the Sunspot, but I want to get into more dramas! OH MY GOODNESS Cherry Magic is one of my favorite manga series! I started the drama, but I need to continue watching!! Yes!!


Yes I’ve been wanting read the manga for Twittering birds never fly, I definitely want to watch the movie now (: similarly with Castlevania the animation from what I have seen looks so beautiful!

Omg The Cornered Mouse I have come close to purchasing the 2 volumes, but I haven’t done it yet lol I definitely will now!
I read the first few chapters of Legs that Wont’t Walk same with Under the Greenloght, I want to continue reading them because it was interesting 😁


Ooo yes please! Thank you for the interest stacks!! (:
Mjelly101 Dec 3, 2022 2:18 PM
Hey! Yes it’s nice to meet you too!! Awh thank you so much 🥰 same for your page as well!! Ooo my top 2 recs for anime would be 1. Astra Lost in Space 2. Death Note (it’s a classic lol) or 2. Neon Genesis Evangelion (because it’s one of my favorites) for manga it would be 1. Chainsaw Man 2. Real by Takehiko Inoue or 3. I Hear The Sunspot (one of my favorites!) What about you? 😁 (also I tried to send/respond to your message, but it’s not letting me until I have been a member for 3 days)
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login