AkatsukiUlquiora's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 251.4
Mean Score: 8.98
  • Total Entries2,777
  • Rewatched44
  • Episodes15,077
Anime History Last Anime Updates
Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Mirai-hen
Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Mirai-hen
Feb 20, 2:54 AM
Plan to Watch · Scored -
Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Zetsubou-hen
Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Zetsubou-hen
Feb 20, 2:52 AM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 111.5
Mean Score: 9.52
  • Total Entries2,156
  • Reread7
  • Chapters19,791
  • Volumes2,140
Manga History Last Manga Updates
Aphorism
Aphorism
Feb 12, 8:11 PM
Reading 4/84 · Scored -
Kyou no Cerberus
Kyou no Cerberus
Feb 12, 7:20 PM
Reading 41/? · Scored 10
Tensei shitara Ken deshita
Tensei shitara Ken deshita
Feb 11, 3:41 AM
Reading 2/? · Scored 9

Favorites

All Comments (1639) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
TaLoN_sama Yesterday, 9:19 AM
Hello there... I see you just started watching Danganronpa .. what do you think about it ?
Shin-ahWonder Feb 1, 4:53 PM
lol WAAHH help me!! lol yeah I have been just reading manga recently not a lot of Anime these days.
Shin-ahWonder Jan 24, 1:32 PM
HAHAHA, yea but any sense of overly dramatic-ness that could lead to crying I will turn it of and forget about it, Seriously.
Shin-ahWonder Jan 23, 4:58 PM
I knew that one will be sad just by reading the descriptions and I was like, nope! lol
ikr im glad Psycho-Pass doesn't show how ever Psycho kills people but some of them I was like *covers eyes* lol my brother always says "You are 18 stop acting like a baby" lol
Shin-ahWonder Jan 23, 3:19 PM
lol yep im just a baby when it comes to those things, I tried a couple but I just couldn't, even Psycho Pass was a little much for me. But my older brother is a big meanie so he forced me to watch it. He keep telling me I should watch Akame ga kill, but he already told me all the good characters that you like die in a brutal way except for the main. So I told him im not watching it. I tried before to separate my heart from when I watch some anime that I know will be sad, but I cry anyway.
Shin-ahWonder Jan 23, 2:37 AM
Your amazing, I just can't do honor, maybe im just a baby because when I watch a show like dateline I have nightmares lol. So honor is just to much, hmm the reason why I would drop something most time would be because its yaoi or yuri or because its overly dramatic or sad and i'd like to save my heart the trouble.
Shin-ahWonder Jan 22, 5:41 AM
Thats amazing, I started because of my older brother, he was always watching Dragon Ballz and Naruto and I would watch it with him sometimes so once I got about 14 I was looking for romantic anime, because I knew that my brother would always come to be for the other kind.
Shin-ahWonder Jan 22, 2:21 AM
Yeah lol, btw you've watched so many anime and read so many manga's I can't even think to catch up with you lol
Shin-ahWonder Jan 21, 2:24 PM
hmmm, I never thought about that, yea I totally agree. What a waste of time lol.
Shin-ahWonder Jan 19, 2:42 PM
No Problamo, ok don't be a stranger!! ^_^
I see you have Charlotte in your favorites, I just finished watching that recently. I LOVED IT. Maeda Jun is really amazing.
_Pingu_ Jan 16, 7:39 AM
Thanks for accepting ! Always funny to meet new people :)
FireHeart Jan 16, 12:39 AM
Cute :)
merosoul_ Jan 15, 3:26 AM
My pleasure...
machiruko Jan 10, 1:17 PM
Thank you again :DD
FireHeart Jan 10, 5:58 AM
Really? :( And here I thought that I was the only one falling behind too much.
Lets hope that 2017 will be better!