Forum Settings
Forums
This topic has been locked and is no longer available for discussion.
Pages (4) [1] 2 3 » ... Last »
 
#1
Oct 20, 2012 9:13 PM

Offline
Joined: Feb 2008
Posts: 4384
According to Dengeki Online, the second season of Ro-Kyu-Bu! was announced at Dengeki 20th Anniversary festival. The title is "Ro-Kyu-Bu! SS". ("SS" doubly stands for "second season" and "Shogakusei wa Saiko daze! Elementary school girls are great!").

Sources: Dengeki, HMV Anime

Ro-Kyu-Bu! SS on MAL
Modified by Naruleach, Oct 23, 2012 9:25 PM
 
#2
Oct 20, 2012 9:15 PM
Mahou Shounen

Offline
Joined: Oct 2007
Posts: 2005
 
#3
Oct 20, 2012 9:15 PM

Offline
Joined: Mar 2010
Posts: 412
Hells yes!
 
#4
Oct 20, 2012 9:17 PM

Offline
Joined: Nov 2007
Posts: 4627
Win! Moe loli basketball xD
The News Club: Quality News/Discussion (anime, CDs, manga, novels, games, seiyuu), & sales data (daily, weekly, mid-year, yearly).
 
#5
Oct 20, 2012 9:20 PM

Offline
Joined: Jul 2012
Posts: 91
i miss my loli doses.. haha
 
#6
Oct 20, 2012 9:24 PM

Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 488
FUCK NO.
 
#7
Oct 20, 2012 9:24 PM

Offline
Joined: May 2010
Posts: 1338
Ah Christ.
 
#8
Oct 20, 2012 9:27 PM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 24967
HELLS TO THE YEAH!!!!!

More Hinata for me amd I'll get to see the other 5 girls.


 
#9
Oct 20, 2012 9:28 PM
Offline
Joined: Apr 2012
Posts: 409
Much rather an announcement for a second season of KnB.
 
Oct 20, 2012 9:28 PM
Trickster

Offline
Joined: Jun 2011
Posts: 1473
Yes, the demand for basketball playing loli-maids has finally been met.
 
Oct 20, 2012 9:32 PM

Online
Joined: Nov 2007
Posts: 27022
Wow.

dtshyk said:
('SS' doubly stands for 'second season' and 'Shogakusei wa Saiko daze! Elementary school girls are great!').


I just read the second stand and lol~
Modified by tsubasalover, Oct 20, 2012 9:37 PM
I Two Syaorans from Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE and TRC!!!
 
Oct 20, 2012 9:32 PM

Offline
Joined: Nov 2011
Posts: 110567
Might give this a try.

Still waiting for that Kuroko no Basket S2 announcement though.
 
Oct 20, 2012 9:33 PM

Offline
Joined: Jun 2011
Posts: 1513
i hope the fujoshis don't shit this anime up like they did with kuroko no basket
 
Oct 20, 2012 9:36 PM
Offline
Joined: Nov 2010
Posts: 3466
This got a second season which means there's absolutely no reason for Astarotte no Omocha not to get one as well.

Come on, Japan.
 
Oct 20, 2012 9:37 PM

Offline
Joined: Aug 2008
Posts: 461
Aw snap, more loliball.
 
Oct 20, 2012 9:38 PM

Offline
Joined: Nov 2008
Posts: 24967
Z-flame said:
This got a second season which means there's absolutely no reason for Astarotte no Omocha not to get one as well.

Come on, Japan.


It didn't sell, unlike Ro-Kyu-Bu which sold well over 6k BD/DVDs, had a ton of merchandise sales (hugs Hinata Daki), and most of all knew what demographic it was catering to.


 
Oct 20, 2012 9:38 PM

Offline
Joined: May 2010
Posts: 240
FastWheels said:
i hope the fujoshis don't shit this anime up like they did with kuroko no basket


Fujoshis wouldn't do anything since this anime lacks of male characters xD

btw, FU** YEAAH!
MOAR Hina-chan, MOAR Airin, MOAR Tomoka /o/

* and now I can sleep totally happy xD *
 
Oct 20, 2012 9:45 PM
Offline
Joined: Jun 2008
Posts: 1850
little girls basketball anime get a s2?

are you serious bro really well yea anything can happen yea next to say manyuu get license-dub & s2?

really oh more little girls basketball to watch to show it more fine than some nba huh?
LIVING THE GS-LIFESTYLE
MR.GS
JUST ON THE JOURNEY THROUGH THE ANIME WORLD
THE KLAC OF ANIME WORLD
you either with ANIME http://myanimelist.net/clubs.php?cid=24159 or against the anime
 
Oct 20, 2012 9:53 PM

Offline
Joined: Nov 2010
Posts: 26478
Looks like I found the next anime that I'm going to watch.
 
Oct 20, 2012 9:53 PM

Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 2723
Still need to watch the first season but I'm glad it's getting a second season! Means I'll have a sequel to look forward to :D
 
Oct 20, 2012 9:55 PM

Offline
Joined: Apr 2010
Posts: 734
YEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!


I AM LOVING LIFE SO MUCH RIGHT NOW!!!

ANOTHER SEASON OF LOLI BASKETBALL!! Made my fucking year!
 
Oct 20, 2012 9:58 PM

Offline
Joined: Jun 2011
Posts: 2944
dtshyk said:
Elementary school girls are great!




What?! I'm scared.
 
Oct 20, 2012 10:02 PM

Offline
Joined: Jan 2010
Posts: 54
HA! Saweet, I was looking for info for the second season a few days ago and then I saw the news. So happy ^____^
 
Oct 20, 2012 10:06 PM

Offline
Joined: Jan 2010
Posts: 54
Z-flame said:

v1 1,316
v2 1,682
v3 1,102
v4 1,102
v5 1,374
v6 1,029

RKB:
v1 7,094
v2 6,323
v3 6,198
v4 6,552
v5 6,506
v6 6,405

So... yeah.


Thats alot of NBA Lolli DVD/BD. Pretty intense LOL
 
Oct 20, 2012 10:07 PM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 1074
LOL, not even my birthday.

FastWheels said:
i hope the fujoshis don't shit this anime up like they did with kuroko no basket


HAHAHAHAHAHAHA. no, we're safe this time lol.
 
Oct 20, 2012 10:16 PM

Offline
Joined: Jan 2011
Posts: 2862
FastWheels said:
i hope the fujoshis don't shit this anime up like they did with kuroko no basket

Do you even know what a fujoshi is? And how did fujoshi shit KnB up exactly? By enjoying it?
Modified by VioLink, Oct 20, 2012 11:17 PM
[center]
 
Oct 20, 2012 10:16 PM

Offline
Joined: May 2012
Posts: 315
Ro-Kyu-Bu! 2nd Season!!! Count me in. Just re-watched this one just last week. Not only do we get an OVA but now a 2nd Season. Made my day.

Can't wait to see the girls again(Tomoka, Saki, Airi, Hina, and Maho).
Modified by zenjamibu, Oct 20, 2012 11:30 PM
 
Oct 20, 2012 10:22 PM
 
Oct 20, 2012 10:27 PM

Offline
Joined: Aug 2012
Posts: 252
ZombiePsycho said:
FUCK NO. FUCK YES

Fixed that for you. :)
 
Oct 20, 2012 10:34 PM
Offline
Joined: Nov 2010
Posts: 3466
AwesomeCamper said:
ZombiePsycho said:
FUCK NO. FUCK YES

Fixed that for you. :)
he will be very thankful to you
 
Oct 20, 2012 10:38 PM

Offline
Joined: May 2010
Posts: 2560
Another loli basketball huh !! Sure why not
 
Oct 20, 2012 10:40 PM

Offline
Joined: May 2011
Posts: 5195
Yeah, kinda expected thiw will happen.
 
Oct 20, 2012 10:41 PM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 1074
MyAmy said:
Another loli basketball huh !! Sure why not


"another"?
Was there any other Loli basketball show aside from Ro-Kyu-Bu?
 
Oct 20, 2012 10:43 PM

Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 3121
lolis~

Gotta try this soon...
 
Oct 20, 2012 10:49 PM
#1 Chihaya Fan

Offline
Joined: Aug 2011
Posts: 5148
All of my want.
 
Oct 20, 2012 11:07 PM
Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 506
FastWheels said:
i hope the fujoshis don't shit this anime up like they did with kuroko no basket

You sound so fucking stupid.

Ro-Kyu-Bu! is the opposite of what a fujoshi would look for.
 
Oct 20, 2012 11:11 PM

Offline
Joined: Jun 2011
Posts: 611
jmal said:
FastWheels said:
i hope the fujoshis don't shit this anime up like they did with kuroko no basket

This is one of the most nonsensical fears I've seen in some time.

Alpha_Centauri said:
FastWheels said:
i hope the fujoshis don't shit this anime up like they did with kuroko no basket

Do you even know what a fujoshi is?

ahneeme said:
FastWheels said:
i hope the fujoshis don't shit this anime up like they did with kuroko no basket

You sound so fucking stupid.
Ro-Kyu-Bu! is the opposite of what a fujoshi would look for.

Z-flame said:
AwesomeCamper said:
ZombiePsycho said:
FUCK NO. FUCK YES

Fixed that for you. :)
he will be very thankful to you


LOL.
 
Oct 20, 2012 11:19 PM
Offline
Joined: Mar 2010
Posts: 3042
YES!!!!!!!!! JUST FREAKING YES!!!!!!!!!!
My prayers have been answered! Just a few days back I was lamenting about no second season! YESSSS!

This fangirl is really excited for more Subaru(that is his name right?not suguru? D:)XTomoka moments! AND
Hina-chan's 'Ohh~~'

This is one of the loli harem animes I'd watch ANYTIME! YES THIS ROMANCE FAN GIRL IS REALLY PLEASED!!!!
Modified by phoenixalia, Oct 21, 2012 2:06 AM
Check out the News Club for daily rankings, discussion on future CD and BD releases, manga and novels. New members are welcome!
 
Oct 20, 2012 11:23 PM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 1074
ahneeme said:

You sound so fucking stupid.

Ro-Kyu-Bu! is the opposite of what a fujoshi would look for.


You sound buttfrustrated.
and is it really? someone hasn't heard of lb.
 
Oct 20, 2012 11:31 PM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 1074
jmal said:

Did you even read the post he was replying to? It was utterly nonsensical.


It's partly his fault for not getting the joke. unless he was serious about it...
 
Oct 20, 2012 11:32 PM

Offline
Joined: Sep 2009
Posts: 1011
Because you know, God obviously doesn't exist.
 
Oct 20, 2012 11:49 PM
Offline
Joined: Feb 2012
Posts: 506
Downgrade355 said:
jmal said:

Did you even read the post he was replying to? It was utterly nonsensical.

It's partly his fault for not getting the joke. unless he was serious about it...


My butt is just fine.
jmal was right about it being utterly nonsensical.

Moimy said:
Because you know, God obviously doesn't exist.

Maybe he does exist and he likes crappy anime. That is why we are being punished.
 
Oct 20, 2012 11:58 PM

Offline
Joined: Oct 2011
Posts: 337
ahneeme said:
Downgrade355 said:
jmal said:

Did you even read the post he was replying to? It was utterly nonsensical.

It's partly his fault for not getting the joke. unless he was serious about it...


My butt is just fine.
jmal was right about it being utterly nonsensical.

Moimy said:
Because you know, God obviously doesn't exist.

Maybe he does exist and he likes crappy anime. That is why we are being punished.


how are you being punished if you can choose whether you wanna watch the show or not?... lol... unless someone is forcing u to watch this show or something ._.

まったく、小学生は最高だぜ!!
 
Oct 20, 2012 11:59 PM

Offline
Joined: Jul 2011
Posts: 3544
FREAKIN YES
 
Oct 21, 2012 12:04 AM

Offline
Joined: Jan 2009
Posts: 289
I go out for a few hours and they announce this? Fuck yes more Mokkan.
 
Oct 21, 2012 12:06 AM

Offline
Joined: Jan 2011
Posts: 2862
Downgrade355 said:
ahneeme said:

You sound so fucking stupid.

Ro-Kyu-Bu! is the opposite of what a fujoshi would look for.


You sound buttfrustrated.
and is it really? someone hasn't heard of lb.

There was only one male in lb, what the hell are you talking about?
[center]
 
Oct 21, 2012 12:09 AM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 1074
Alpha_Centauri said:

There was only one male in lb, what the hell are you talking about?


You don't say?
That's the point, smartass.

ahneeme said:
Downgrade355 said:
jmal said:

Did you even read the post he was replying to? It was utterly nonsensical.

It's partly his fault for not getting the joke. unless he was serious about it...


My butt is just fine.
jmal was right about it being utterly nonsensical.

Moimy said:
Because you know, God obviously doesn't exist.

Maybe he does exist and he likes crappy anime. That is why we are being punished.


I believe your post is just as nonsensical.
 
Oct 21, 2012 12:11 AM

Offline
Joined: Jan 2011
Posts: 2862
Downgrade355 said:
Alpha_Centauri said:

There was only one male in lb, what the hell are you talking about?


You don't say?
That's the point, smartass.

So you were trying to sound like an idiot? Fujoshi only want malexmale pairings how the fuck does a fujoshi get malexmale pairings out of lb if there is only one male?
Modified by VioLink, Oct 21, 2012 12:15 AM
[center]
 
Oct 21, 2012 12:19 AM

Offline
Joined: Jul 2012
Posts: 887
Really? Awesome. Ro-kyu-bu was honestly one of the few sports anime I actually watch. It may be because I'm a closet lolicon or I just love the seiyuus. :)
 
Oct 21, 2012 12:36 AM

Offline
Joined: Sep 2011
Posts: 1074
Alpha_Centauri said:

So you were trying to sound like an idiot? Fujoshi only want malexmale pairings how the fuck does a fujoshi get malexmale pairings out of lb if there is only one male?


Hahahahaha, you silly silly goose, you really don't know much about lb, do you?
actually you don't know much about fujoshi either.
 
This topic has been locked and is no longer available for discussion.
Top
Pages (4) [1] 2 3 » ... Last »