Naman97's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 193.0
Mean Score: 6.53
  • Total Entries558
  • Rewatched32
  • Episodes12,695
Anime History Last Anime Updates
Serial Experiments Lain
Serial Experiments Lain
Jul 19, 11:16 AM
Watching 5/13 · Scored -
Kichiku: Haha Shimai Choukyou Nikki
Kichiku: Haha Shimai Choukyou Nikki
Jul 13, 2:24 AM
Completed 3/3 · Scored 6
Tsuki ga Kirei
Tsuki ga Kirei
Jul 12, 4:45 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 6.1
Mean Score: 8.14
  • Total Entries57
  • Reread0
  • Chapters1,099
  • Volumes70
Manga History Last Manga Updates
Solanin
Solanin
Jul 14, 12:39 PM
Plan to Read · Scored -
Watashitachi no Shiawase na Jikan
Watashitachi no Shiawase na Jikan
Jul 11, 10:12 AM
Plan to Read · Scored -
Noragami
Noragami
Jul 11, 10:05 AM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (3404) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
wasif_khan Yesterday, 6:01 AM
airing anime dekh rhy ho koi?
Ksuga Yesterday, 12:02 AM
Soo, you going to quit MAL soon? ^^
Yato1111 Jul 23, 10:51 AM
Well, it's not like you don't wanna do anything, its just that you can't sometimes..
Ksuga Jul 23, 6:12 AM
Many people like Haruhi, and this Nico thing is kinda popular over there I think. There is a Nico Nico thing that's like the japanese YouTube; might be a factor as well. Besides, there are plenty songs that are waaay worse than this song you linked me and have >10x views
YukiUzumaki Jul 23, 5:48 AM
It's like I fall in love with the characters so I insert myself into the rolls of them (I do that with anime I really like)

Yato1111 Jul 23, 4:38 AM
Haven't talked to anyone for some time now, been down and haven't felt like talking to anyone..
YukiUzumaki Jul 23, 3:01 AM
To give you an honest answer yes and no I mean I don't get a


but Um would you believe me if I told you I have never seen an ep of The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
YukiUzumaki Jul 21, 3:42 PM
Yeah Sorry Real life shit has been getting in the way of my anime watching and my time on my computer has been pretty much league of legends and Dark souls 3 For the past month so sorry about not talking much

but now that I have more time until August when I will be hardcore searching for a job

I will be on more and but until then actually watching anime and chatting on here more.
Alest Jul 21, 12:16 PM
;]
Harrymanhunter Jul 21, 7:46 AM
''-As much as i am annoyed by this,can't help but agree more.''

Yeah, you should agree with me, since you know I'm usually right.

Look Naman. What you like as a kid and what you like as you grow up and your tastes mature are different. But fyi, I never liked DBZ in the first place lol. Though I ABSOLUTELY love the Cell Games arc. Some of the best shounen arcs ever. Gohan SSJ2 was greatness. I liked it in Sub actually. That particular scene where Gohan goes SSJ2.

Yeah, used to try Suicide Sheep a lot back in the day lol. Great stuff. My music taste is varied and diverse. I like anything apart from most EDM, so.

If you like British humour and innuendos, I highly recommend you check out Coupling 2000. It's hilarious.
YukiUzumaki Jul 20, 4:35 PM


and nah I am not offended You are allowed to ask any question you want and I have the right not to answer if I do not want to but thank you for being brave enough to ask not many people have
YukiUzumaki Jul 20, 2:35 AM
well, There is a reason for it.

but I am doing really good, Sorry for the late reply was playing dark souls 3 all day yesterday.

but seen any good anime lately I am looking for something that is not manga that can pull me back into anime watching again.
FackuIkari Jul 19, 11:40 AM
Lain... good luck
Naman97 Jul 17, 11:00 AM
GOT :0
MONKEY_D_NARUTO Jul 17, 9:20 AM
Thanks
It's on my planning list,
Sorry for late reply