Report Moon_Light's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 31.0
Mean Score: 7.13
  • Total Entries124
  • Rewatched2
  • Episodes1,842
Anime History Last Anime Updates
Akagami no Shirayuki-hime
Akagami no Shirayuki-hime
Sep 20, 2015 12:26 PM
Watching 4/12 · Scored -
Sukitte Ii na yo.
Sukitte Ii na yo.
Apr 8, 2015 11:18 AM
Completed 13/13 · Scored -
Ookami Shoujo to Kuro Ouji
Ookami Shoujo to Kuro Ouji
Apr 8, 2015 11:18 AM
Completed 12/12 · Scored -
Manga Stats
Days: 45.6
Mean Score: 7.33
  • Total Entries375
  • Reread0
  • Chapters5,620
  • Volumes912
Manga History Last Manga Updates
Orange
Orange
Sep 20, 2015 12:08 PM
Completed 27/31 · Scored 8
Half & Half
Half & Half
May 23, 2015 7:35 PM
Completed 13/14 · Scored 6
Koe no Katachi
Koe no Katachi
Mar 9, 2015 6:44 PM
Completed 64/64 · Scored 9

Favorites

All Comments (429) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
naruto_nutty Oct 21, 4:30 PM
Yo Moony

2018 nearly done....any big send off planned?
Naman97 Jul 29, 3:50 AM
Hey

How's it going?

Stumbled here again,saw your review on Negative Happy Chainsaw Edge,nice.

Btw I completed Paradise Kiss and loved it.
Naman97 Jan 19, 7:53 AM
I am okay.

Uhm..just watching some old anime and an anime by name of Paradise Kiss.

Completed rewatch of Baby Steps's both seasons and even after two years i have same feelings for it,enjoyed it a lot.Sadly,manga was cancelled in Nov 2017,so no ending :(....i will read it someday.
Naman97 Jan 9, 10:59 PM
Hey

It's been so many months but i still remembered you..haha

I am fine..

When will you start watching anime?lol

It's sad that you have lost interest in anime.

Share your discord if you want to.
Naman97 Oct 10, 2017 4:17 AM
Hey

How's it going?

Was looking at Chihayafuru's manga and saw your profile pic in reviews.Then,i remembered talking with you.

Naman97 Jun 16, 2017 2:21 AM
Yep,i watched and still haven't completed.
It was good until it made no sense.
raamen May 17, 2017 8:16 AM
Thank you! I try (as in I don't try lol) ;)
Naman97 May 16, 2017 12:49 PM
I am just curious.Why were you away for so long from mal and what made you come back?
Plus you have so less days of anime,means that you have a life? xD

So many questions from a stranger :p

Btw..Orange has an anime now.
Naman97 Apr 4, 2017 8:50 PM
Nice Peach Girl ­čŹĹ review..made me laugh

Rip
DragonBlade Sep 17, 2016 1:09 AM
Pretty much same. Still looking for a new job xD

I need new musics!
naruto_nutty Sep 16, 2016 6:18 AM
No need, life just got abit tough for a while. I will elaborate when I'm on a pc
DragonBlade Sep 14, 2016 6:09 PM
I don't even know lol! And why so early :O How yoo been Moon!
DragonBlade Jun 24, 2016 10:45 PM
naruto_nutty Jun 6, 2016 4:28 PM
Came across a list today, written by 19 year old me about what he wanted to have started/attempted/achieved by 25...I wept!
naruto_nutty Apr 8, 2016 7:37 PM
My background is of Caribbean/Portuguese/Indian/African heritage. I've been known to sport an afro and plaits in my earlier life. Looked damn good too; anyway all that mix and I only speak English and general Creole. Developed a keen interested in Linguistics a few years ago but never saw that one through, same with Nippon and Hangeul.

You? How many do you wield at your command?

I too have gotten to dislike some aspects of my job, mainly that I'm unable to segregate personal time from professional and that an issue that's being exacerbated to breaking point any day now . Currently doing some unreasonable hours, there's only so much...

How was Easter? You got anytime for anime or new manga these days? What's Lil Miss Moony like (personality wise)? Is Motherhood coming naturally to you?