Report KaminaKai's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 125.1
Mean Score: 6.59
  • Total Entries925
  • Rewatched0
  • Episodes7,305
Manga Stats
Days: 44.1
Mean Score: 7.54
  • Total Entries155
  • Reread3
  • Chapters7,469
  • Volumes849
Manga History Last Manga Updates
Dragon Ball Super
Dragon Ball Super
Jul 13, 6:40 PM
Reading 61/? · Scored 8
One Punch-Man
One Punch-Man
Jul 13, 11:20 AM
Reading 132/? · Scored 9
Plunderer
Plunderer
Jun 30, 4:58 PM
Reading 60/? · Scored 8

Favorites

All Comments (5915) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Fatephile Jul 19, 1:19 AM
rip
NV1 Apr 30, 6:25 AM
It's not everyday I see someone with an affinity over 35%, btw I gave the breaker series a 10, but I guess after waiting so long you kind of loose interest because you know that might never be a sequel. Also I saw that you're planning on reading tower of god. Honestly, I feel that the breaker is much better and TOG is overrated. It has like 500 chapters and a lot of them I felt were just boring. The mc becomes op for no reason and the fights become extremely predictable. So the mc and the people he's fighting are like on equal grounds then the villain does or says something to the MC's friends and he gets mad and one hits and wins.You should still read it and come up with your own opinion.
Saga_Darklight May 27, 2019 7:10 PM
Yo! Long time since our last greeting.

Hopefully you’re doing fine. Just want to tell you I’m doing great, just a month ago I came back from my 4th journey to japan (the 3rd one was on winter 2017, on month to be exact). Both times where awesome, new places to visit, friends to share with and new anime goodies to bring back home.

Keep in touch.
Veele May 7, 2019 2:15 AM
Cool review.
Dagvi Mar 30, 2019 3:12 PM
Nice Air Movie review :)
Midori-tan Dec 15, 2018 5:22 PM
Not me tho I quit lmao.
Funny, this is also related to me quitting my job LMAO I'm busy af and suuuuper exhausted all the time now. Do you have discord? It'll be easier to chat about there than on here. I also don't feel like announcing my life's going so publicly lmao.
Midori-tan Dec 4, 2018 6:24 PM
Seems to be, lmao.

Ahhhh, it depends lol. A LOT has happened but things are heading towards a more positive direction.
How about you?
Master10K Nov 17, 2018 2:23 PM
Well I see you came, as you hopped back on the 1 year long SAO hype train. Having the read most of the novels, a few years ago, I at least know it'll be good. Once I'm done catching up with Goblin Slayer, I'll probably do the same with SAO.
Jio_Inzagi Oct 11, 2018 10:30 PM
Great SnS review!
Master10K Aug 8, 2018 3:42 PM
Urgh! What seemed to be a promising anime, with Aoi Yuuki, might be ruined by bad CG. (~_~)

Midori-tan Aug 6, 2018 7:33 AM
Lmao idk it was months ago :p
Midori-tan May 11, 2018 9:05 AM
*kick*
Midori-tan Jan 25, 2018 5:47 AM
Happy new year~

Oh damn, that sucks. Are you doing better now?

Yep, two nieces now. && they seem to enjoy watching some anime shows lmao there goes my anime watching time. Lmao let me afford some stuff for myself before I think of indulging others. :p

Yep, got around 13 chapters written in total, nearly 50k now.
Midori-tan Nov 24, 2017 2:34 PM
Good. De-stressing is always good. This is what I use my weekends for lmao. Pfftt shut up. I have 2 nieces and that's enough children lol. Idk, I have bills and shit and saving up for big buys, that sort of thing. >.> Actually yeah, I'm at 45k now lol lol aaaaaand still not even near done orz
Master10K Nov 6, 2017 10:18 PM
Well I found Shokugeki no Souma to be more of a shounen battle anime than a fanservice anime. But to each their own. I doubt you'd mistake HxH as a fanservice anime. :P