Report Iconic's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 265.2
Mean Score: 3.84
  • Total Entries2,866
  • Rewatched11
  • Episodes18,955
Anime History Last Anime Updates
Tenrou: Sirius the Jaeger
Tenrou: Sirius the Jaeger
9 hours ago
Watching 2/? · Scored 5
Angolmois: Genkou Kassenki
Angolmois: Genkou Kassenki
10 hours ago
Watching 2/? · Scored 6
Violet Evergarden Special
Violet Evergarden Special
10 hours ago
Completed 1/1 · Scored 5
Manga Stats
Days: 0.9
Mean Score: 5.91
  • Total Entries11
  • Reread0
  • Chapters127
  • Volumes18
Manga History Last Manga Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Favorites

All Comments (10383) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Gonzo-lewd 7 hours ago
Not really. I've been so acquainted in using this site that I can't really see myself adding in all of my list all over again in another site, unless this site just completely dies.
SweetKiichigo Jul 11, 11:36 AM
Yea, those type of pictures are like ok but not worth saving. I save the cute vanilla pics, like girl with apron and blushing for example.
In general sex related pictures aren't that interesting.

Gonzo-lewd Jul 10, 7:08 AM
Doing the usual shit I usually do. lol Work has been killing me since then.
Gonzo-lewd Jul 9, 2:02 AM
You sure didn't. :)
SweetKiichigo Jul 8, 2:49 PM
Oh I typically just save them to my folder hehe It's cute overall :)
I rarely get lewd ero pictures sent.~ But I do send some to some people :3
SweetKiichigo Jul 8, 2:37 PM
She looks pretty good :)

Do you like that stuff?~
Cleaye May 26, 3:55 AM
It's cool, I don't mind. :) Which ones are you following? DARLING IN THE FRANXXXXXX?

Ohh, those competitions aren't held on New Years lol. I'd be dying from the cold xD I hope I can experience it for myself and see if that's true or not! Ikr, sometimes I even crave for instant ramen. I love the Korean Samyang noodles! Nah, there are enough companies outside of Tokyo as well. And you can get to Tokyo from anywhere relatively fast. Most houses that are like 30 minutes away from Tokyo by train are a lot cheaper already. Traveling two hours for work is insane. I can tell, since I've done that for my internship hahaha :'( Never again. I took the bus at 7 AM and came back home at 7 PM on a workday. I was so dead tired after work, that in my free time I was just watching some anime, eat and sleep. And the same would happen again next day. Btw, in Japan, the public transport prices are really do-able compared to the Netherlands. The expensive houses have good insulation hahahah xD Here it's required for every house to have good insulation. I'll be spending my summer in Korea, which is as unbearable as Japan #rip. Well, I haven't come across a 100 yen ramen store, but for 700 yen you can get reaaaally good ramen! Ahh, don't we all want cheap ramen? T v T

Hmm, I've been sick for like almost a month and summer is approaching. My concentration is so lacking, and right now I have one of the most theoretic class I've ever had since university. I'm almost going to Korea! I'll be flying in August. I think the schools are more competitive yeah. I've heard they go easy on foreign students, so I hope for the best. If not, I'll drop out and go live on the streets c:

Yeahh, sometimes I don't feel like talking at all too. Just need some me-time, in my comfy man cave. But I think that's alright. Just talk to me whenever you feel like to! I won't stop watching anime any time soon, so I'll be here wating for ya. :)
missdreamgirl501 May 18, 2:00 AM
Oh I see, I'm not sure yet haha but hopefully the big one.

Aww, I understand. Something similar happened to me in rl too.... But who could say no to more animes?! XD Yay for us!

Go do what you have to ^_^
missdreamgirl501 May 18, 1:40 AM
Nope, I start interning next year. It's a four-years course.
Oh wait...I mistaken you for another user. But not many clubs are active anymore. Most of the clubs I'm in are either closed, on hiatus or deactivated..... TT_TT You can still design for your own profile, make it a goal to change it once a week XD
missdreamgirl501 May 18, 1:15 AM
Hehe I got caught XD

I'm sorry that happened. I do remember being in the Slice of life club though. We were admins haha
missdreamgirl501 May 18, 12:50 AM
Both XD

I graduate next year end. I wanna be a journalist/ news reporter haha and to read people's mind MUAHAHAHA

What happened?
missdreamgirl501 May 18, 12:35 AM
hahaha once a month maybe XD

I'm in my third year, major in communication, minor in psychology ^_^
You? What have you been doing?
missdreamgirl501 May 18, 12:18 AM
Haha! I've been doing great ^^
I'm in college now and I have a job so I won't be here everyday but I'll be around. XD
missdreamgirl501 May 18, 12:05 AM
Hope you've been doing well. :D