Report Berry-Vodka's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 225.6
Mean Score: 5.65
  • Total Entries1,755
  • Rewatched161
  • Episodes13,094
Anime History Last Anime Updates
Koukyoushihen Eureka Seven Hi-Evolution 3: Eureka
Koukyoushihen Eureka Seven Hi-Evolution 3: Eureka
Yesterday, 11:02 PM
Watching -/1 · Scored -
Koukyoushihen Eureka Seven Hi-Evolution 2: Anemone
Koukyoushihen Eureka Seven Hi-Evolution 2: Anemone
Yesterday, 10:50 PM
Completed 1/1 · Scored 8
Choujin Locke: Lord Leon
Choujin Locke: Lord Leon
Jan 24, 11:44 PM
Watching 2/3 · Scored -
Manga Stats
Days: 2.6
Mean Score: 7.67
  • Total Entries19
  • Reread0
  • Chapters432
  • Volumes42
Manga History Last Manga Updates
Hunter x Hunter
Hunter x Hunter
Nov 30, 2021 12:09 PM
Reading 340/? · Scored 8
Akagi: Zawa... Zawa... Anthology
Akagi: Zawa... Zawa... Anthology
Sep 3, 2021 7:41 AM
Reading 29/37 · Scored 9
Fukumoto All Stars
Fukumoto All Stars
Aug 16, 2021 7:16 AM
On-Hold 33/98 · Scored 10

All Favorites Favorites

Anime (10)
Manga (5)
Character (10)

All Comments (325) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
TRC_Randy Dec 22, 2021 4:09 PM
Yo, how did you find me? What made you interested to add me?
ManWild Dec 21, 2021 10:21 PM
Sadly it is not but I wish haha.

I think ducks are pretty cute so I thought I might as well use it as a mal profile pic
Rozi_out Dec 18, 2021 12:15 PM
nah you're not bothering me at all. and i feel ya anout the whole being left out thing.
I almost completely use mal to keep track of what i watch and read that's why i reply late or forget to reply
anyways
I have a manga acc on instagram. if u use instagram hmu its @amigaraenigma since i'm very active there.
Rozi_out Dec 17, 2021 11:04 PM
aha thank you! it's been literally 5 years now haha. and btw I did answer your previous message but it wasn't submitted for some reason... rip
and nah I don't read fanfics at all. it was just smth I came up with and found it funny haha.
about the gift? I L O V E I T!!!!!!!!!!
it's soooooooooooooooooo cute omggggg you made my day
Rozi_out Nov 30, 2021 10:09 PM
honestly not just Illumi I doubt any other character will ever show up cause Togashi will probably never pick it up again :,)
yeah true Illumi is really one of a kind...barely any screentime but I really can't name any character that is similar to him.
Hero_Mitsuru Nov 22, 2021 1:45 PM
based
PokoPoko Oct 30, 2021 2:29 AM
Thanks 💋
DeAnimeBoi Oct 22, 2021 1:01 PM
Hey nice to meet you I just wanna ask you a question where can you find the Doraemon 1979 series I want to re-watch cus I grew with it but just can't find all the episodes so it will be really nice of you if you can tell me where you can find all ep of Doraemon...
BatoKusanagi Oct 2, 2021 3:54 PM
Thanks, I guess
Groovy_Afro Sep 21, 2021 4:39 AM
Oh wow just in time lol
Groovy_Afro Sep 20, 2021 10:59 AM
Happy birth month! (I don’t know the day, sorry 😅)
naim_nakano Sep 11, 2021 4:22 PM
woaaa thanks man...thats a lot tho hahaha
i've only seen the gantz o movie might read the manga soon XD
Damanks Sep 10, 2021 7:27 PM
Not aware there is a comment on the profile because the notification on the profile I have disabled

Prince Tennis doesn't like to be at the beginning, but in Ep 9 there is a nice comedy but at 24 or 25 it starts boring and finally at 75 drop
naim_nakano Sep 6, 2021 10:12 PM
Aaaa thanks bro!!! Sorry for the late reply huhu...lately I've been binge watching gintama lmao...aight imma put all of those in my PTW :> thanks again🤝
Yoruuri Sep 4, 2021 3:49 PM
Yes, it is a good movie. I think the more times you watch it, the more things you will come to realize. After all, the author apparently took 30 years to finish this