Report betaweeb's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 178.2
Mean Score: 7.17
  • Total Entries1,060
  • Rewatched0
  • Episodes10,566
Anime History Last Anime Updates
Fumetsu no Anata e 2nd Season
Fumetsu no Anata e 2nd Season
Yesterday, 12:56 PM
Watching 15/20 · Scored -
Blue Lock
Blue Lock
Yesterday, 9:44 AM
Watching 17/24 · Scored -
Mairimashita! Iruma-kun 3rd Season
Mairimashita! Iruma-kun 3rd Season
Feb 4, 12:27 PM
Watching 17/21 · Scored -
Manga Stats
Days: 18.3
Mean Score: 8.13
  • Total Entries59
  • Reread0
  • Chapters1,199
  • Volumes269
Manga History Last Manga Updates
Ruri Dragon
Ruri Dragon
Nov 4, 2022 2:24 PM
Reading 6/? · Scored -
Blame!
Blame!
Sep 25, 2022 11:27 PM
Plan to Read · Scored -
Emma
Emma
Aug 27, 2022 1:47 AM
Plan to Read · Scored -

All Favorites Favorites

Anime (9)
Manga (6)
Character (10)

All Comments (86) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
elderonn Dec 31, 2022 5:11 PM
Happy New Year!!! Hope you achieve your dreams and all your goals!
Benja777 Sep 19, 2022 8:31 AM
HEYYY WASSUP
DOSS300 Sep 3, 2022 2:18 AM
Thanks bro appreciate it
Hirako179 Jul 19, 2022 4:48 AM
Thank you! ^^
(I'll reply soon, sorry about it)
aulu Jul 4, 2022 12:45 PM
Thanks so much! I appreciate it! :)
Imoxus Jun 26, 2022 6:23 PM
Hello Hello - the king has made his return again.. haha joking.

Dude I literally got so overloaded w catch-up work the last few months - i had to write 25k words lol. Finally I've got more free time again.

Anyway - how are you man? I see you are current watching Spy x Spy. Are you still in that period like me, where you watch less shows?

Yeah im ngl, post timeskip one piece felt pretty dragged out for me. I could see what they were trying to do - it lost it's hype for a bit there though. Now it seems to be better and back on track. I'm literally still behind like you though - I stopped at ep 904 or something, and now need to catchup, even though i kinda spoiled myself about the manga lol.. wbu? Personally from what i've seen, I don't feel it will be as much as a drag to catchup this time w the new style of animation etc.

Thank you, you just reminded me about yona of the dawn haha.. literally one of my first anime's back in 2016 and i forgot to finish the last 4 episodes. How do you rewatch things though? Like maybe its just me but, I'd get bored because I already know whats gonna happen. Like for example, i saw something about a new season of classroom of the elite recently, and then saw the 1st season had only 12 eps - so i thought I could easily finish that in a day. Went to watch it, and then started getting weird deja vu... I didn't remember watching it, but i knew what was gonna happen next. It was after one or two eps, i realised I had already watched like 10 of the 12 eps, a couple of years ago, but completely forgot to add it to my list for some reason. But dude, i just got bored eventually because I vaguely knew what was gonna happen, that i ended up just skipping from ep 7-11, and then just finishing it after watching eps 11 and 12. Again, maybe its just me - but I see a lot of ppl nowadays happily rewatching like you do.. I just don't get it hahah

atm im just watching what i'm having fun with as well - as i've only just gained my free time back, and need some more time to re-adjust before I get back into anime more heavily. I'm just sticking with Tomodachi Game, and Ao ashi weekly atm, and then Gintama at night before I sleep. wbu? Ugh I gotta catchup/finish so many anime from my lists - and add all the new ones that I missed the last few months again :/ smh

But yeah np, take your time as always - good to hear from you bro. Hope all is well.
triggerfish Jun 26, 2022 2:32 PM
thank you !!
DOSS300 May 25, 2022 1:41 AM
Thanks bro, and for sure I'll hit you up whenever
DOSS300 May 25, 2022 1:31 AM
Hey bro thanks for accepting the friend request. Great taste in anime btw, I also have some of them as favorites. See you
elderonn Apr 14, 2022 3:39 PM
Hi I saw you really like Hunter x Hunter and Meruem, we are also both from Israel... so I figured to send a friend request :3
Benja777 Mar 5, 2022 10:37 AM
yes same spyxfamily shkimori kaguya sama and alot more im really excited
Benja777 Mar 4, 2022 12:41 AM
hey its going good right now staying up late watching rymans club hidden gem of this season foreal along with slow loop
Benja777 Mar 2, 2022 8:50 AM
hey wassup
Imoxus Feb 18, 2022 5:16 PM
Yeah no problem, real life is always more important.

Ngl I still haven't got to JoJo yet haha. I'm having another one of those periods where I don't really watch a lot of anime, unless it's literally one that's ongoing this year (or about to be). I think I kind of just need another little step back away from anime again to give me a small refresh. Do you ever do that?

Yeah I totally agree about the hobby vs second job thing. It starts to become *tiring* rather then fun and entertaining. I remember a few years ago I was pretty sick and at home for a while with nothing to do, so I ended up catching up on One Piece. All the way from like episode 50 (Had already watched to around there at that point) to then around episode 800. At some points i was very entertained, but for the rest it was just really draining and took most of the fun out of it. It felt like a chore almost that I started and had to finish since I was so far in to watching.

''where you always have to complete stuff that you don't even like anymore, must see everything trendy, everything people you know recommend and so on.'' - THIS. I stopped doing that a few years ago. Now that life has changed and I've gotten older I don't have the time anyway, so I just watch whatever, whenever and try to keep up to date with new releases when I can. If i miss any I'm sure I will find them eventually lol I assume it's similar for you?

Likewise man, hope life is being good for ya !
leticia_katsuki Feb 10, 2022 11:11 PM
Thank you for sending me a message. Tell me a little about your trajectory in anime.