Statistics
All Anime Stats Anime Stats
Days: 228.7
Mean Score:
7.40
- Watching70
- Completed688
- On-Hold53
- Dropped58
- Plan to Watch204
- Total Entries1,073
- Rewatched3
- Episodes13,754
All Comments (76) Comments
A Hunarian Fans klub Szeretné fellendíteni az életet a klubban ezért szavazást tart a legjobb Retro Anime lányokról.
128 Karakter küzd meg hogy elnyerje a szerintünk legjobb címet.
Itt találod a versenyző hölgyek névsorát.
Amennyiben érdekel dolog tartsd szemmel a klubot és szavaz kedvenceidre és oszd meg véleményedet a versenyről vagy éppen szavazásról.
Szeretettel várunk.
Meglátjuk, kitart e a lelkesedésem a 11. ep végéig.
Uténához hajrá. ; )
Oretachi ni Tsubasa-t ajánlom, mint az elmúlt évek egyik legeredetibb hárem-animejet. Az eleje hatalmas katyvaszt, de olyan 4-5rész után kiderül, hogyan függenek össze a dolgok, és onnantól szerintem nagyon szórakoztató darab.
Working, Ika Musume, Natsume Yuijinchou további évadait is tudom ajánlani.
Ha egy kis lightos és komikus fantasyra vágysz akkor Dog Days, ha valami komolyabbra (shounen beütéssel és moe nélkül) akkor Saint Seiya Lost Canvas 2x13része
Ahogy nézem, a legjobbakat (AnoNatsu, Another, Nisemonogatari) már láttad :)
Danshi Koukousei no Nichijou-t mindenképpen fejezd be, ha eddig nézted és tetszett.
A "Papa no Iukoto wo Kikinasai!"-t akkor tudom ajánlani, ha például az "Usagi Drop" tetszett, mert leginkább ahhoz hasonlít.
AmagamiSS második évada is hozta az első színvonalát. Ha szeretted a karaktereket azt a lányokként plusz két epizódot még hozzá lehet csapni.
Inu x Boku SS is kellően poénos volt végig, bár nem igazán szól semmiről, csak aranyos+hibbant karakterek élnek együtt. Így ezt talán nem ajánlatos darálni.
Berserk: Na, örülök, ha tetszett. Mondtam, hogy jó, nem véletlenül van ott a top10-emben, ahol. :D Közben látom, a Basilisk-et is betoltad és a Gankutsuout is elkezdted. Helyes! ; )
Egyszerű: ízlésvilágaink remekül rezonálnak egymáshoz. :D
A Phantomnál mondjuk nekem az első 10 rész jött be úgy igazán, utána sajna megváltozik a hangulat és átalakul az egész, de azért még így is a jobbak közt a helye. Maa, nem akarlak elrémíteni, sőt, nem kizárt, hogy neked az egész tetszeni fog. (Akármerre is jártam eddig, mindenhol azt tapasztaltam, hogy egyedül vagyok ezen véleményemmel, szal mondom, ne rémisszen el.)
"4 hiányosságom van (Utena/ Prince of Tennis/Berserk/Gankutsuou)"
Na, ennek örülök, hogy így behoztad őket. :3 Utenához mondjuk nem árt egy kis fanatizmus is, szal az tipikusan az a cucc, ami 10-ből 8 embernek nem jön be, mert annyira kusza és bonyolult, főleg a szimbólumrendszere, de, ha szereted az ilyesmit, hát nyert ügyed van.
A PoT ilyen sport - shounen-fight keverék, rengeteg bishivel, de a hangulata valahogy végig ott volt.
A Ganku és a Berserk párost viszont bátran ajánlom. :D
Mondjuk érdekes, engem annyira nem zavartak. Igaz, túlságosan nem is illettek bele ebbe a sztoriba, de innen látszott meg leginkább, hogy egy bugyuta játék alapján készült az egész. A hamisítatlan maffia-hangulatért meg pluszpont, meg a zseniális liftes epizódért. *___* (Btw örülök, ha tetszett.)
Ami a régebbi sorozatokat illeti: Hát, most, ha nagyon nagyképű lennék, akkor azt mondanám, csekkold az egykoron megírt top20 anime listámat, és, ha onnan nem láttál még valamit, pótold. :D De egyébként ami szerintem neked is bejönne, az a Phantom: Requiem for the Phantom.
Ami a Carnival Phantasmot illeti: Hát, ha kedveled/vágod a Tsukihime és Fate Stay animéket, akkor mindenképp érdemes elkezdeni. 10 percesek a részek és tud kifejezetten vicces is lenni.
Hát az, hogy darálom, az erős túlzás, mert túl sok időm sincs rá, meg nekem egy picit lassú az anime, bár épp most volt egy csavar, úgyhogy remélem felpörög kicsit. Ajánlani most nem nagyon tudok mit, de látom a Bungaku Shoujo-ra 10-et adtál, szóval a movie-t is megnézheted, mert szerintem az a legjobb :) Meg még hirtelen valamiért az Aria-t mondanám, ha valami könnyedebb kell; meg látom még azt nem láttad :)