Report seyrine's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 61.8
Mean Score: 8.16
  • Total Entries457
  • Rewatched11
  • Episodes3,733
Anime History Last Anime Updates
Kobayashi-san Chi no Maid Dragon
Kobayashi-san Chi no Maid Dragon
Oct 11, 2018 1:41 AM
Watching 5/13 · Scored -
Hataraku Saibou (TV)
Hataraku Saibou (TV)
Oct 6, 2018 6:17 PM
Plan to Watch · Scored -
Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren
Chuunibyou demo Koi ga Shitai! Ren
Sep 15, 2013 11:05 AM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 8.5
Mean Score: 9.00
  • Total Entries25
  • Reread0
  • Chapters878
  • Volumes169
Manga History Last Manga Updates
Kanojo ga Flag wo Oraretara
Kanojo ga Flag wo Oraretara
May 24, 2013 10:28 AM
Reading 12/42 · Scored -
Change 123
Change 123
Mar 22, 2012 4:00 AM
Completed 60/60 · Scored 9
Mx0
Mx0
Mar 20, 2012 4:49 AM
Completed 99/99 · Scored 8

Favorites

All Comments (39) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
darkcrescendo Aug 28, 2018 4:58 PM
HUY!
darkcrescendo Sep 8, 2014 1:37 AM
Thanks dude! :D I hope we can become friends again thru anime, if we did become friends XD If we were not, then... m(_ _)m Hajimemashite :3
dolamroth Mar 22, 2014 11:50 AM
Hi! Would you like to support Tachibana Kanade in ISML 2014? http://myanimelist.net/clubs.php?cid=57437
sella Apr 18, 2012 4:50 AM
Sey! hahaha. :) Thanks for the add. <3
Kupopopo Mar 31, 2012 4:12 PM
Damn, that doesn't sound like a good system, since you can forget where you stopped chapter-wise.
Kupopopo Mar 25, 2012 11:26 AM
What's worse than laziness is procrastination. "Eh, I'll update it later" and before you know it, a whole month has been and you forgot where you were. .__.
Kupopopo Mar 24, 2012 10:26 AM
Do you use MAL Updater? It's an application that makes updating manga/anime ridiculously easy.

http://myanimelist.net/clubs.php?cid=907

Try it out!
EmiyaX Jun 22, 2011 10:56 PM
since you read volume 6 of Hidan no Aria let me remember if this are correct, if not correct me:
DarksveN Mar 9, 2011 8:58 AM
I'm fine, just watching the animes that I left when I was busy... Cause I've got a lot of free time now, LOL... That's Nice! ^^, wb online... Yeah PLDT Sucks, haha!...
Btw you have a new profile?:) "UNDER construction" xD Same here... Working on a design, still learning Photoshop though :| haha... How about you?
DarksveN Feb 27, 2011 7:49 AM
Haha! I would love to have a T4 line, I wanted to download movies at 35MB per seconds... xD All I have here is 1.5mbps so at most 180kbps download speed... :| Yeah I've got a lot of catching up to do but my DL speed is so slow, haha... Unlike yours, you can DL even 1GB files in just a couple of seconds... xD
So good luck mooching off there till tomorrow... xD
DarksveN Feb 25, 2011 11:09 PM
Hey!xD How's life?^^, Sorry for the late reply...:| I've been very busy since last week so no animes for me... LOL need to watch now seriously,haha...
TehJawknee Feb 14, 2011 10:34 AM
Thank you.
DarksveN Feb 11, 2011 9:34 AM
Have you watch IS ep 6?xD Kana's voice is so MOE!!!! hahaha!!!
DarksveN Feb 11, 2011 9:32 AM
Nice~ Why don't you try to work on another fansub group?xD Speaking of SnO, I can't wait for the Movie... xD hahaha! In the movie I think they'll be including Hiyori. xD
Now I'm waiting for the s3 of SnO even though the movie isn't out yet... Pretty sure there will be one... LOL (Still sad about AB s2 btw)hehe...
DarksveN Feb 10, 2011 11:04 AM
What do you think about Miya arc?xD nishishi~