Report sanata50lbsb's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 40.3
Mean Score: 7.16
  • Total Entries138
  • Rewatched60
  • Episodes2,408
Anime History Last Anime Updates
Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai
Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai
Oct 23, 2018 8:39 PM
Plan to Watch · Scored -
Emiya-san Chi no Kyou no Gohan
Emiya-san Chi no Kyou no Gohan
Jan 1, 2018 1:12 PM
Plan to Watch · Scored -
Fate/stay night Movie: Heaven's Feel - I. Presage Flower
Fate/stay night Movie: Heaven's Feel - I. Presage Flower
Nov 4, 2017 2:39 PM
Completed 1/1 · Scored 9
Manga Stats
Days: 0.0
Mean Score: 0.00
  • Total Entries0
  • Reread0
  • Chapters0
  • Volumes0
Manga History Last Manga Updates

No updates yet.

Favorites

All Comments (123) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
OneTrueEmiya May 4, 2016 4:03 PM
Yup! Hype train here we come! Can't wait for that Nine Bullet Revolver goodness! :D

though wtf 2017, the wait is torture
OneTrueEmiya May 4, 2016 1:52 PM
THANKS SANATA-KUN! Time to drag MAL kicking and screaming into World War Sakura :D
AreyKyoya Apr 2, 2016 2:38 AM
Awesome!! Now I am even looking even more forward to the Anime. (/^▽^)/
AreyKyoya Apr 1, 2016 10:21 PM
Hehe (^~^)

Really? So What's the News?
AreyKyoya Apr 1, 2016 10:05 PM
Haha! Just like I can't get rid of my nickname and the Kyoya name. (͡° ͜ʖ ͡°)

So What are u doing now?
AreyKyoya Mar 31, 2016 8:49 PM
That's very funny! I kinda expected it when I saw the lbs part but after hearing about it for Real that is really funny!
(^v^)
AreyKyoya Mar 31, 2016 10:12 AM
Happy to hear that! (^~^)
Have a blast!! (/^▽^)/

Btw What made you name you Profile Name as 'sanata50lbsb'?
What does it mean/stand for?
AreyKyoya Mar 31, 2016 10:02 AM
You are Welcome!!! (^~^)

How is your day going so far?
AreyKyoya Mar 31, 2016 6:55 AM
Marco808 Mar 31, 2016 4:38 AM
Happy birthday Sanata, hope you've been well.
Snappynator Feb 12, 2016 12:16 AM
Hiya, thanks for accepting! :P
Marco808 Jan 4, 2016 5:45 AM
Man I really need to replay Rewrite before the anime airs so I can fully remember everything and compare It to the anime. Perhaps I'll join In that discussion thread even though I'm not really active on the forums
Marco808 Jan 2, 2016 11:01 PM
Yeah the Rewrite PV was pretty satisfying, but I really was hoping for some of It to be animated. the wait Is real my friend, I wish It was summer already, I can't contain my excitement. I also hope that the forums stay active because I love to see other people's thoughts on Rewrite
Marco808 Jan 1, 2016 6:11 AM
Happy New Year sanata!. how's It been lately?
Marco808 Dec 26, 2015 2:20 AM
I hope you had a Merry Christmas!