AreyKyoya's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 1,502.3
Mean Score: 7.41
  • Total Entries1,721
  • Rewatched319
  • Episodes90,855
Anime History Last Anime Updates
Gintama.: Porori-hen
Gintama.: Porori-hen
Nov 7, 6:08 AM
Watching 4/? · Scored 9
Detective Conan
Detective Conan
Nov 7, 6:05 AM
Watching 869/? · Scored 10
Boku no Kanojo ga Majimesugiru Sho-bitch na Ken
Boku no Kanojo ga Majimesugiru Sho-bitch na Ken
Nov 7, 6:05 AM
Watching 4/? · Scored 6
Manga Stats
Days: 1,459.8
Mean Score: 8.18
  • Total Entries241
  • Reread431
  • Chapters33,346
  • Volumes3,426
Manga History Last Manga Updates
One Piece
One Piece
Sep 29, 10:19 PM
Reading 880/? · Scored 10
Shokugeki no Souma
Shokugeki no Souma
Sep 29, 10:19 PM
Reading 233/? · Scored 9

Favorites

All Comments (20082) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
AnimePixelz Oct 17, 5:55 PM
Sorry for really late reply... ;~; I've been lazy with replies lately :c

Ah I see and awh rip ;-;

>~<

Yeah, in like week 5 D: End of Years ;D kill me. ;-; and nopeee lmao

:3 Oh? Interesting owo What's your real name? o: Cause I always call you Arey :p

Okay :3 I'll get it soon, possibly >.<
Crashbandicoot Oct 10, 11:16 AM
Yeah! Kuroko and Haikyuu were so damn good. But I love Sawamura, his change-up is so damn cool!

Yeah I heard that too, guess we will have to wait. It will definitely be worth it! We can watch Sawamura pitching and bunting at Koshien! Haha ^ _^

Yeah its ok I see that you're watching so many different animes right now, very busy :D
AmataxD Oct 7, 10:54 AM
Hi there. It has been a while :)
_Tai Sep 27, 1:06 PM
Hi Arey! I'm good too, working hard and trying to improve some aspects of my life.
Kaizoku-Otaku Sep 25, 8:29 AM
Thank you! ^^
WhyZigle Sep 24, 7:20 AM
Always have a great time here XD.
Lawlenne Sep 24, 4:23 AM
Yes! And I'm watching Naruto Shippuden right now and it's being one of my favourites too.
Naman97 Sep 24, 12:11 AM
Ongoing i am watching Detective Conan.

Nope.
Crashbandicoot Sep 22, 10:15 PM
Yeah I love Daiya no Ace! My fav anime ever!! I am not reading act 2 of the manga because I want to wait for the anime haha! But I am really tempted to, because apparently there is not enough material yet for another season, so maybe I have to wait two years! But I think it will be worth it ^ _ ^ Are you reading it?
Lawlenne Sep 22, 10:25 AM
OMG! That's so cool! You're welcome :D
liorbaloban Sep 20, 6:09 PM
thanks to you to :)
feyhime Sep 18, 3:27 AM
^.^ Thank you Arey, You too have some verry nice hidden gems in your list,I added you Have a wonderfull day :D
Naman97 Sep 17, 12:34 PM
I am fine.

Just doing timepass.
WhyZigle Sep 17, 7:38 AM
Thanks for the confirmation, hehe!
_Tai Sep 17, 4:37 AM
^^ How are you?