"Ebben a világban nem létezik sem igazság, sem hazugság. Csak puszta tények. És mégis, mindenki csak azt fogadja el az igazságnak, ami kényelmes neki. Máshogy nem tudnak élni. Azon gyengék számára, akik a világ lakosságának nagy részét kiteszik, a kellemetlen "tények", amit elfogadnak maguknak, az maga az igazság." (Bleach, Sosuke Aizen)
Statistics
All Anime Stats Anime Stats
Days: 157.1
Mean Score:
5.63
- Watching16
- Completed781
- On-Hold1
- Dropped15
- Plan to Watch197
- Total Entries1,010
- Rewatched2
- Episodes9,542
All Manga Stats Manga Stats
Days: 30.7
Mean Score:
5.55
- Total Entries304
- Reread0
- Chapters4,309
- Volumes399
All Comments (33) Comments
(El is kezdtem újraolvasni, mert legalább 2-3 éve olvastam.)
Leginkább Shizukunak a szála tetszett, volt egy múltbéli traumája, és Kaori segítségével képes volt ezen túllépni. Annyira tetszett, hogy elgondolkoztam én is a 8 ponton, de nekem rontott az élményen a Kaorival kapcsolatos csavar, szerintem nem kell részletezni, hogy hány románcban volt meg ez a fordulat. Ezenkívül csak annyi bajom volt, hogy számomra kicsit nyálas lett a második fele.
Azonban én is csak ajánlani tudom ezt a mangát, de nekem a Yagate Kimi ni Naru(Bloom into You) egy jobb élmény volt, ha yuriról van szó.
Kiváló látvány, a mangákra többnyire nem jellemző stílussal.
Yuri-bait
Szerethető főhős
Hátrányok:
Nem túl erős humor (mert néha próbál vicces lenni)
A negatív karakterek érdektelenek
Elsietett befejezés
A Helck esetében, hogy miért is tetszett annyira? Őszintém mondva, én értékelésnél nem szoktam figyelembe venni sem a vizualitást, sem a soundtracket. Max, ha nagyon gyenge az animáció az ront az élményen, de az olyan alkotásoknál sokszor a történettel is gond van. Pontozásnál három dolgot figyelek: történet, karakter, élvezet.
Nekem tetszett a Helck sztorija, fenn tudta tartani az érdeklődésemet, hogy akkor most ki is lesz vajon az ellenség, hova akar kifutni a történet. A karakterekről annyi, hogy tény, azok nem voltak valami emlékezetesek egy-két kivételtől eltekintve. Viszont, ami miatt nekem a kedvencek közé került, az élvezet volt. A nyári szezonban ugyan a MT S2P1 volt a legjobb írás alapján, de sokszor untam a történetet. Ezzel szemben a Helcket szívesebben követtem, sőt kb a 6.rész után elkezdtem a mangát is olvasni, ami szintén tetszett. Igaz, emiatt egy idő után abbahagytam az animét, és az utóbbi időkben pótoltam néhány részt, de még 6-7 epizód hátra maradt. Viszont a teljes történetet ismerve nem hinném, hogy változna a véleményem.
Nekem a Helck anime olyan 6-7 pontos alkotás(most már inkább 6-t mondanék), míg a manga 7-8 pont(itt is inkább 7-t mondanék már)
Ami biztos, számomra inkább egy pozitív alkotás volt, de bőven van hiba benne.
Az első helyezett számomra élvezet alapján a Frieren volt. Erről nem igazán írnék, ha vége lesz, akkor írok a megjegyzések részhez egy hosszabb kifejtést.
Második helyre rakom a Vinland Saga második évadját. Én, mint nagy slice of life kedvelő élveztem az első felét, de megértem, ha valakinek az annyira nem tetszett. Thorfinn karakterfejlődése nálam a legjobbak között van, és különösen tetszett a Thorfinn-Canute közti párhuzam, hogy a jellemek felcserélődtek náluk. A "nekem nincsenek ellenségeim" jelenet pedig számomra a number one az évben.
Harmadik helyre a Pluto került nálam, és ha nem lett volna ennyire zavarós a vége, akkor még a 10 pontot is megkaphatta volna. Tele volt jó karakterekkel, emlékezetes pillanatokkal és egy csodás üzenettel. A hatodik rész végét még a mai napig nem tudtam teljesen feldolgozni, annyira arcon csapott.
Negyedik a Kusuriya no Hitorigoto. Maomao már az elején megnyert engem, és a dinamika Jinshivel remekül van kivitelezve. Már maga ez a kínai setting magával ragad, és a különféle rejtélyek is fent tudják tartani az érdeklődésemet.
Végül ötödik helyre az Oshi no Ko-t raknám. Csak azért került ilyen alacsony helyre, mert a kedvenc történetíveim még nem lettek adaptálva. Így a második évadot már nagyon várom és ha az tényleg jövőre jön, akkor szerintem már most meg van a Top 1.
Ami még tetszett az a Mushuko Tensei S2P1, Link Click S2, Insomnia és a Helck.
Amik pedig szarok voltak azokat meg viszonylag hamar droppoltam.
Amit kiemelnék az a Jigokuraku, ami ugyan nem volt rossz, de sokkal többet vártam, és ehelyett kaptunk egy szerintem középszer alkotást.
A másik az Oregairu OVA. Én viszonylag szeretem ezt a franchise-t, de ez a 25-30 perces epizód, egy nagy nulla volt, és semmi pluszt nem adott a közönségnek.