Report BlackAlpha's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 139.9
Mean Score: 7.66
  • Total Entries681
  • Rewatched0
  • Episodes8,438
Anime History Last Anime Updates
Redline
Redline
Jan 4, 4:24 PM
Completed 1/1 · Scored 8
Enen no Shouboutai
Enen no Shouboutai
Dec 28, 2019 5:04 PM
Completed 24/24 · Scored 9
Manga Stats
Days: 34.8
Mean Score: 8.29
  • Total Entries75
  • Reread0
  • Chapters6,274
  • Volumes396
Manga History Last Manga Updates
Eden no Ori
Eden no Ori
Jan 28, 4:39 PM
Completed 185/185 · Scored 7
Fragtime
Fragtime
Jan 5, 9:35 AM
Completed 18/18 · Scored 6
Yagate Kimi ni Naru
Yagate Kimi ni Naru
Dec 6, 2019 4:06 PM
Completed 50/50 · Scored 7

Favorites

All Comments (182) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
insanelunatic Feb 2, 9:48 PM
Hahaha that's true, I sleep late
Btw. I usually don't feel like I'm learning anything either, so maybe its like that for most people??idk
insanelunatic Jan 30, 8:18 PM
I hope the readings are at least interesting cus if they aren't.. that sucks
And I think I'm liking it, hate waking up early tho :/
insanelunatic Jan 28, 6:38 PM
Hahaha very advanced Spanish skills Lol
And it's ok, I understand completely cus I just started uni too
Pranit28 Sep 21, 2019 1:16 PM
It's cuming 😉
Lelouch_Kansaki Jun 13, 2019 9:35 AM
L is good,Light is evil
Kira_D Apr 24, 2019 6:46 PM
Really sorry for the late reply ,was busy with exams and stuffs

Nana is on a long hiatus lol ,I found it to be really good lol

Yep kojiro was deaf in real too

Nah ,i like Nagato He was a great character in tagging series . It's just that he didn't get much screen timing

Yeah Opm is airing I'll watch that soon and I've not really watched winter's anime so I'll try catching up to that
Wbu?
drew00 Apr 22, 2019 4:54 AM
ship c.c way more kallen pissed me off like no one cares you're japanese kozaki cunt.

I'd definitely add zero requiem as a quote on my page but copycat AF, such a good ending like cemented Lelouch as a beast rather than a failure.

oh shit it was your 100th anime? wow thats lucky.
lukescott_ Apr 21, 2019 12:59 PM
nahhhhh was first time, delayed it for ages
lukescott_ Apr 20, 2019 3:53 AM
finally watched kimi!!!
lukescott_ Apr 20, 2019 3:53 AM
i know but knowing myself, ill get hooked and start watching it instead of revision
drew00 Apr 18, 2019 5:08 PM
all hail lelouch, code geass was amazing. such a beast ending
nunnally is a whore
lukescott_ Apr 18, 2019 1:57 PM
was gonna !!! but AFTER EXAMS
only a couple of months then ill start it
drew00 Apr 17, 2019 3:29 PM
wait also was zero requiem said by suzaku??? i'm not there yet but thats confusing
drew00 Apr 17, 2019 3:27 PM
resurrection is a movie yeah, the summary is that it's 2 years after zero requiem or something so might be interesting for you.

yeah light is a darker character in my opinion, lelouch is just a rebel with a cause.
drew00 Apr 15, 2019 5:13 AM
potentially lelouch in the top10, don't see him breaking into top5 though. have you seen resurrection??