thelotusf1fan's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 148.7
Mean Score: 7.02
  • Total Entries615
  • Rewatched64
  • Episodes9,157
Anime History Last Anime Updates
One Punch Man Specials
One Punch Man Specials
3 hours ago
Completed 6/6 · Scored 9
White Album 2
White Album 2
5 hours ago
Watching 10/13 · Scored -
Sola
Sola
6 hours ago
Watching 8/13 · Scored -
Manga Stats
Days: 80.7
Mean Score: 7.20
  • Total Entries428
  • Reread14
  • Chapters13,564
  • Volumes763
Manga History Last Manga Updates
Banana no Nana
Banana no Nana
3 hours ago
Completed 13/13 · Scored 3
Kuro
Kuro
3 hours ago
Completed 22/22 · Scored 9
Jitsu wa Watashi wa
Jitsu wa Watashi wa
Yesterday, 6:30 PM
Reading 130/? · Scored -

Favorites

All Comments (215) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Uuh Jun 16, 2:48 PM

Ascius Apr 26, 5:28 PM




ketchupman Jan 9, 3:32 PM
:)
Blacknite08 Dec 30, 2015 3:34 PM
JUST


FUCK

MY


SHIT


UUUUUPPPPPP
Otaku_MQ Dec 21, 2015 1:27 AM
Yea it is XD I can afford to buy more anime merchandise haha

University sounds quite relax! I have the thought that people in university studies like mad XD But skipping few of the lecture won't affect your attendance? Too bad for me i can't skip my school XD School is back in 2 weeks!

Did you skipped your lectures to go for the concerts? XD People do change though hahahaha. Your good book is just like my "people who likes anime, 90% are good people". Actually i'm not really into dragonforce but just listen to their songs time to time. What makes me interested in them is the vocal and guitar.

I don't really collect scale figures as they are expensive but i still have some, hatsune miku for example. But i have quite a few nendoroid ( more than 40 ). Almost half of them are hatsune miku haha XD . From the above nendoroids i ONLY have 1 male nendoroid haha.
amyanimalover Dec 15, 2015 6:55 PM
Yeah man, I need to hear that ORIGINATION play by play =w=.
amyanimalover Dec 15, 2015 5:23 PM
Get Skype. Or LINE. =|.
Otaku_MQ Nov 25, 2015 7:12 PM
Me too! I started to work not too long ago. It was fun and most importantly im earning $$ XD. Yea that motivation is hard to find. Where you could have spent the time watching some anime instead of moving things around. You did not went to lectures ?! How surprising.

Glad to know im not the only one haha! Nothing's wrong if being narrow-minded XD

There was once a event where there was Dj around. Everyone around me was really hyped up while i was reserved there. I think im too shy to get hyped up like them -_-'' I think you have not asked that question before! Great taste in music... i wonder.... XD I do like bands like "DragonForce" though i like a few of their songs only.

Btw do you collect nendoroids or anime figures?
Otaku_MQ Nov 3, 2015 6:18 AM
Good for you hahaha XD

That holiday is really long... indeed brilliant. Currently im enjoying my 2 and half months holiday and 1 month had passed i started to feel bored XD Well, moving to another place is troublesome hahaha . November now, have you met him?

Think im weird to focus on the lyrics and message of the song!

I see... There were many people who raised their hands i can see how lively they were in that concert. Given then situation, of course you'll get hyped up so were people around you. But it's interesting that people shared common interest and sang together. Who in the world would like strangers touching them aside from concerts and etc.
amyanimalover Oct 27, 2015 5:35 AM
@___@. I see.
Otaku_MQ Oct 22, 2015 8:14 AM
Sure! Math is really a mental abuse to humans haha XD

Wow... does it mean that between june to September is holiday?! You could have move to the dorm considering it being much cheaper that renting house. Weird hand movements i've seen quite a few before. But none at the head! He is indeed crazy haha XD.

in "you're gonna go far kid" , what is the song about in your opinion? In my opinion, i think it's a older guy is jealous of a younger guy. I know this is ridiculous haha XD

By the way, this concert's price is the same for all? Or there are VIP seats and normal seats?
I watched that video. I was stunned! I like how the audience are shaking their heads and moving their body. It felt like they are enjoying themselves! And i liked how the atmosphere is. For example many people are there together just to listen to the group they like. But well, i personally hate it when strangers touches me haha.
Otaku_MQ Oct 16, 2015 8:12 PM
Well, i think i'll do alright haha. Though i screwed up my math XD

When does the new year starts in your university? How is university life's like? The guy sitting next to you reminds me of "Tonari no Seki-kun" hahaha :D .

Well i totally understand that feeling ! It's just like when i decided to move all my anime special, ova and movie status to "On-hold". There's just way too much anime. But just the thought of awful it'll looks when a series of completed anime episodes then in the middle there is a "OVA" . Thinking about it just makes me so pissed off hahaha XD

I've heard of the offspring! I only know the song "you're gonna go far kid" and "the kids aren't alright" . I've never been to watch concert or bands >< . Firstly it's to expensive for a student like me . Secondly parent's in Singapore are quite strict. Thirdly, THERE'S NO these band in singapore at all even concert are quite rare and some ticket cost way up to 500 sgd. If my country have such bands i would go there for sure!
Otaku_MQ Oct 9, 2015 3:14 AM
Hi, sorry for the late reply as i was studying for my national exams. Today marks the end of the exams!

By now ur second should have start. How's it going? Fun?
Ofcourse anyone would be freaked out haha XD after all its not common to happen.

I've watched tones of anime that i and dropped a episode after that . I will still record it as i feel that "it's such a horrible anime i must record it so i will not forget it!"

How the band in London? :)
Otaku_MQ Aug 24, 2015 1:04 AM
Congratulations to you !! Was the theater damaged? Glad you dodged that haha if not it'll be really troublesome.

My prelims were over but my national exams are still near >< and im not prepared yet honestly. Reply while you can too! All the best for your job :)

I don't like to have many "dropped" anime in my list but there's really nothing i can do when the anime is truly horrible haha. I do change my anime ratings every now and then and tried to re-watch certain anime and i found out that they are not interesting as before sadly. Hope you've watch the anime already!

Happy birthday :)
FekYourUsername Jul 16, 2015 9:21 AM
I'm still planning to watch it. Damn, too many anime not enough time