thelotusf1fan's Anime List | thelotusf1fan's Manga List
thelotusf1fan's Profile

Favorite Anime
Monogatari Series: Second Season
Monogatari Series: Second Season add
So Ra No Wo To
So Ra No Wo To add
Sakasama no Patema
Sakasama no Patema add
Higurashi no Naku Koro ni
Higurashi no Naku Koro ni add
Non Non Biyori
Non Non Biyori add

Favorite Manga
Ookami to Koushinryou
Ookami to Koushinryou add
Umineko no Naku Koro ni - Episode 3: Banquet of the Golden Witch
Umineko no Naku Koro ni - Episode 3: Banquet of the Golden Witch add
Kantai Collection 4-koma Comic: Fubuki, Ganbarimasu!
Kantai Collection 4-koma Comic: Fubuki, Ganbarimasu! add
Seitokai Yakuindomo
Seitokai Yakuindomo add
Gakkougurashi! add

Favorite Characters
Oshino, Shinobu
Emiya, Kiritsugu
Ononoki, Yotsugi
Hikigaya, Hachiman
Nakatsu, Shizuru
Spiegel, Spike
Kotobuki, Tsumugi

Favorite People
Shimada, Humikane
Shimada, Humikane
Maeda, Jun
Maeda, Jun
Kajiura, Yuki
Kajiura, Yuki

RSS Feeds
thelotusf1fan's Details
5 hours ago
August 24, 1994
Essex, United Kingdom
November 29, 2012
208 (Find All)
Last List Updates
Ore ga Ojousama Gakkou ni "Shomin Sample" Toshite Gets♥Sareta Ken add
Watching at 1 of 12
To LOVE-Ru Darkness add
Reading at 60 of -
Hazuki Kanon wa Amakunai. add
Reading at 15 of -

Anime Stats

Time (Days) 139.5
Watching 13
Completed 463
On Hold 8
Dropped 11
Plan to Watch 72
Total Entries 567

Anime compatibility with thelotusf1fan is:
Unknown :(

thelotusf1fan's Random Anime

Manga Stats

Time (Days) 64.3
Reading 167
Completed 94
On Hold 2
Dropped 1
Plan to Read 70
Total Entries 334

Manga compatibility with thelotusf1fan is:
Unknown :(

thelotusf1fan's Random Manga

About thelotusf1fan
Welcome to my profile~

I am a humble 21 year old who loves anime and manga. I am currently teaching myself Japanese as I want to be translator. I also intend to move to Japan eventually since I simply can't stand living in the U.K. For those who haven't visited here, its overrated and just not very nice. I'm actually planning to do the JET Programme in a couple of years time. That should be an experience and a half!

I've loved anime for as long as I can remember! It's always had a huge part in my life and has got me through the more 'stagnant' times in life.

My favorite genre? Hmmmm...I love an anime which has comedic feel to it but can still throw a dramatic curve-ball which really gets your emotions going. My main anime genre I like is the Romantic-comedy genre, however I do also like a good old psychological/ mystery anime as well. I like to think my taste in anime is quite diverse.

Lets just say, I like most things ;)

I'm also a BIG fan of the kantai collection franchise.

I love military history. Especially the second world war so, any anime that's got WW2 connotations, count me in!

Proud supporter of Arsenal FC. *Thumps fist against chest*

The 2014 FA cup final has to be one of the best and, at the same time, one of the worst experiences in my life. But nothing will rival winning the title at the lane, remember that day very clearly!
Favourite bands (in order):

The Offspring
Social Distortion
Avenged Sevenfold
Green day (don't like any of their new stuff past 2005 though)

Also saw X-Japan live, that was pretty exciting!

View thelotusf1fan's BlogLast Blog Entries
Haganai, best Harem?
Mar 15, 2013 8:28 AM

thelotusf1fan's Comments
Displaying 15 of 203 Comments
Otaku_MQ | Yesterday, 3:14 AM
Hi, sorry for the late reply as i was studying for my national exams. Today marks the end of the exams!

By now ur second should have start. How's it going? Fun?
Ofcourse anyone would be freaked out haha XD after all its not common to happen.

I've watched tones of anime that i and dropped a episode after that . I will still record it as i feel that "it's such a horrible anime i must record it so i will not forget it!"

How the band in London? :)

Otaku_MQ | Aug 24, 1:04 AM
Congratulations to you !! Was the theater damaged? Glad you dodged that haha if not it'll be really troublesome.

My prelims were over but my national exams are still near >< and im not prepared yet honestly. Reply while you can too! All the best for your job :)

I don't like to have many "dropped" anime in my list but there's really nothing i can do when the anime is truly horrible haha. I do change my anime ratings every now and then and tried to re-watch certain anime and i found out that they are not interesting as before sadly. Hope you've watch the anime already!

Happy birthday :)

FekYourUsername | Jul 16, 9:21 AM
I'm still planning to watch it. Damn, too many anime not enough time

FekYourUsername | Jul 16, 9:17 AM
Thank you sir ^_^ it was my first review from what I recall, but unfortunately it was deleted anyway :(

Otaku_MQ | Jul 14, 8:20 AM
Are your results out? They seems young compare to here lol Cashier seems to be a tough job since you might serve some dangerous people. You shoulder such big responsibility keep it up! But i doubt that there'll be any fire.

Thank you. Hopefully . I might not be able to reply your comments quickly as im currently being haunted by my schools and exams :(

Glad to know im not the only one who have that strange experience.

But well people do have different ways of rating animes haha. I think you overrated those "7" animes and i underrated animes. If everyone were like me, gave 5 or 6 for a average anime , the average score would drop by 1.00 - 3.00 %. For example FMA which have a score of 9.25 would drop to maybe 8.00/10 . Maybe you watched the awful anime because you wanna clear them as you don't want to leave things undone! I have some expectation for denpa kyoushi before it was even aired but when i look at the rating i might just pass on it ><

It'll be good if arakawa under the bridge have a third season :(
Have you started on the anime? :) i would like to hear your views haha, cant wait!

Presette | Jul 12, 2:12 AM
You have great taste :).

Otaku_MQ | Jun 23, 10:16 PM
Hope you will get flying colours for ur results :) Ic.... in my country those people who do those jobs are mainly old peoples LOL . Quite rare to know young people doing that! I do see some staff from the cinema coming into the cinema to watch movies haha . Do you get to work as cashier there?

It's pretty ironic that next monday school is reopening and here i am using com all day and a single homework is done. Not to even say to prepare for the national exams.

I like to listen to people's point of view. It seems like most virgos are a good listener. I've dropped madoka for about 2 years. Strangely when i first watch it , i find it very interesting. However i stopped at episode 6 and slept , when i woke up and tried to continue , i dropped it . I wonder what had happened to me .... When i compare certain anime with my friends ( including you ) under "Stats" your score is pretty high compared to others! Even though the rating ain't so good . I wonder why you give such high scores and why to endure boring animes.

It's ok ^^ I like the star he's so interesting haha the Sister is indeed unique and the kappa is so mysterious XD I do find the anime interesting but i also find it lacking. Hence i only gave a score of 7. But overall its very funny and refreshing ^^

I would recommend you "Seto no Hanayome" it's funny . I don't know how to describe it but it's erally awesome. I first watch this more than 5 years ago on TV and after that i re-watch it for more than 2 times on com. Im sure that you'll get caught up in the anime for the first 10 mins or so XD . Do tell me your views after you've started .

Otaku_MQ | Jun 17, 8:10 PM
Late reply is ok as long as you reply ^^ Gratz that you've found a job! And good luck for ur assessment. Working in cinema sounds fun haha. What you are doing for remdial stuffs though?

Actually my examinations had ended weeks ago And now im on a holiday. However the national exams are still there waiting for me in September :(

I wanted to read the manga but as you know i don't read or watch things that are on-going haizzz.... I am TeamChitoge ALL the way and will never change hahaha . Well everyone have different preference what's important is that we are enjoying them . But Shaft's background is really weird! It's really different from other anime it is as if you are in a different dimension . I think i will not watch that anime since i totally cannot tolerate horrible animes .

Unfortunately I've seen both already haha. Arakawa is really interesting! It makes me wanna live under the bridge as well XD Which character in the anime you like the most? And danshi koukousei no nichijou is really funny ! I remembered that i rolled on the ground as it is too funny. But anyway thanks for your help ^^

TimeToRepent | Jun 7, 12:02 PM


||Football Fan Club||June Newsletter||

Do you want to receive our newsletters in the future? Follow this link to subscribe!

starsonia913 | May 25, 12:34 PM
Yes actually, the episodes are literally 5 minutes long, its short :)

Otaku_MQ | May 14, 6:59 PM
Hope you will score well for your assessment :) What kind of jobs your searching for? My mid-year exams had just ended and im abit free. However in Sep there's a national exam which i'm totally not prepared for XD

Before shokugeki no souma even aired , my eyes already "Lock On" in it hahaha . Nisekoi is really interesting , i like it a lot and im Team Chitoge , what about you? I don't really like Shaft's anime it's totally weird ! A very good example is the way the head tilts . It ruined the scene .... As it's really funny and weird if your talking to someone and someone did that LOL . The rating between the 2 seasons (Grisaia no Rakuen) are heaven and earth! Season 2 looks interesting but i bet i won't be able to even survive season 1 XD.

Btw do you have any good comedy to recommend me? :)

Krushvarock | May 6, 1:59 AM
No, I haven't seen it, actually I forgot about it. Is it finished yet?

Otaku_MQ | May 5, 5:18 AM
Thank you sooo much :) Hope everything's well for you ^^

I think "Greed" is a good noun for describing them XD

Really wish you to have some spare time to do your research as i personally think that this topic is quite interesting!

I really pleased with this season's anime :D . There's a few that caught my eye which is "Shokugeki no Souma " , "Nisekoi:" and ......" Ore Monogatari!!" . ( I'm just judging them since i've not started watching them yet ) What about you? What caught your eye? :)

Otaku_MQ | May 1, 6:10 PM
Exams are next week and here i am using com LOL

I wonder what's so good about North pole that so many countries fighting for it. I think countries should juz do they own part and stop meddling with other countries matter .

Hope you've more information about the opium :)

This season has many awesome animes !

starsonia913 | Apr 28, 4:02 PM
I'll have to watch it!
Have you watched Hetalia? It's a really funny one if you are interested!

Write a Comment