Report Rakuenless's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 45.9
Mean Score: 7.84
  • Total Entries1,377
  • Rewatched6
  • Episodes2,600
Anime History Last Anime Updates
Tokyo Babylon 2021
Tokyo Babylon 2021
Dec 6, 2020 6:42 PM
Plan to Watch · Scored -
Code Geass: Dakkan no Z
Code Geass: Dakkan no Z
Dec 6, 2020 6:42 PM
Plan to Watch · Scored -
Fruits Basket 2nd Season
Fruits Basket 2nd Season
Dec 26, 2019 2:45 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 6.1
Mean Score: 7.94
  • Total Entries258
  • Reread0
  • Chapters671
  • Volumes122
Manga History Last Manga Updates
Ibara no Ori - Hakoniwa no Naka no Jiyuu
Ibara no Ori - Hakoniwa no Naka no Jiyuu
Mar 5, 2019 5:25 PM
Plan to Read · Scored -
Tales of Berseria
Tales of Berseria
Dec 3, 2018 6:17 AM
Reading -/21 · Scored -
Tales of Zestiria: Michibiki no Toki
Tales of Zestiria: Michibiki no Toki
Dec 3, 2018 6:17 AM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (270) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
morow_ Feb 12, 2014 2:12 PM
Love your pic of Judar! ^.^
FumbDuckie Jul 7, 2013 2:11 PM
:)
AcousticHearts Jul 28, 2012 8:18 AM
Oh man, don't even worry about it. ^^

Haha, there are some spots in Nova Scotia that are like that. Like in my hometown, there's high speed on the main roads, but if you go back just a little bit on the dirt road, every one has Bell dial-up because it's not available in high speed for some reason? Like what the heck? xD

Alright, sounds good. x3

That's true. Well, even in Halifax I'm bored a lot because I don't have many friends so I get depressed a lot from being alone so much. >.< omg lmao, I HATE the bugs in the woods, good god! xD
AcousticHearts Jul 23, 2012 5:29 PM
Haha, I know what that's like. Don't have too many myself. >.<

Nice! But that dial up part sucks.. :( man, we're in new age times, dial up should totally be upgraded every where by now. xD well, you can still add me whenever you'd like. My gt is AcousticxHeartS. =3

I actually grew up in the middle of the woods myself, so I remember what dial up and having nothing to do was like. >< haha
AcousticHearts Jul 22, 2012 6:24 PM
Oh wow, haha! My problem is, I just need new friends. xD
Are you playing Skyrim on Xbox os PS3?
AcousticHearts Jul 21, 2012 4:04 PM
Oh wow, I'm sorry to hear that! D: but I'm glad you're doing well now. =D
I'm doing good, just bored lately lol.
AcousticHearts Jul 20, 2012 6:44 AM
How's it goin'? =3
AcousticHearts Jul 10, 2012 1:52 PM
Yeah, it's been pretty hot here in Halifax as of late. I remember when I used to live in Bridgewater and it's a lot hotter over there in the summer time, so I almost died from heat. xD
AcousticHearts Jul 9, 2012 2:16 AM
Ugh, lol. I hate that I'm not allowed to have my A/C in this building. @.@ but at least I can sit in front of a fan when I'm inside. xD
AcousticHearts Jul 7, 2012 8:58 PM
Ohmagawd, haiiii~ XD
MiaSolocauve Jun 14, 2012 3:41 AM
The one and only....................four...years...ago...
TunaYuna Jun 1, 2012 11:58 PM
Heehee
TunaYuna May 26, 2012 3:34 AM
*shakes you* You watch so much more anime than me! XD
FumbDuckie Oct 14, 2011 4:29 PM
Procrastination gets the best of us, trust me xD. Ohhh midterms, gotta love those. Luckily enough my classes have unit exams more than midterms so it's not so bad study wise for me. I just have a lot of writing to do cause though one class isn't writing intensive, we have a reaction paper due pretty much every class @-@. You can do it though! I believe!

LOL you have to focus most of your energy on school and getting your knowledge on so it's alright. I get my exercise walking to the post office all the time to mail things that people buy from me on e-bay xD.
FumbDuckie Oct 14, 2011 11:33 AM
It's okay, I've kind of been out of it as well, I just only started to slowly come back on when school and life allows me to xD;;

Things have been pretty good though. Spending as much time with my bf as I can while getting school done and yeah. Trying to get a job but not being successful so far but I'm not going to give up. Trying to get in shape as well since my bf is so active @-@;;. How about for you dear? :3