Report Hofumi's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 207.3
Mean Score: 4.90
  • Total Entries934
  • Rewatched8
  • Episodes12,375
Anime History Last Anime Updates
Horimiya
Horimiya
Oct 19, 11:21 AM
Plan to Watch · Scored -
Ouran Koukou Host Club
Ouran Koukou Host Club
Oct 19, 11:21 AM
Watching 4/26 · Scored -
Yuu☆Yuu☆Hakusho
Yuu☆Yuu☆Hakusho
Oct 19, 11:21 AM
Watching 45/112 · Scored -
Manga Stats
Days: 68.8
Mean Score: 5.51
  • Total Entries302
  • Reread0
  • Chapters12,236
  • Volumes1,376
Manga History Last Manga Updates
Chainsaw Man
Chainsaw Man
Oct 19, 11:22 AM
Reading 15/? · Scored -
Vagabond
Vagabond
Oct 17, 2:04 PM
Reading 203/327 · Scored -
JoJo no Kimyou na Bouken Part 8: JoJolion
JoJo no Kimyou na Bouken Part 8: JoJolion
Oct 17, 5:00 AM
Reading 101/? · Scored -

Favorites

All Comments (657) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
dhb1048596 Oct 18, 4:23 AM
I see I see, are you watching any good anime recently?
dhb1048596 Oct 3, 1:25 PM
Hello there, thanks for accepting, I appreciate it! and I hope we can be good friends too

How are you doing right now?
Ashhk Sep 21, 6:27 AM
Nice to meet you ^^
Eruneid Sep 6, 3:14 PM
Hmm, no też jednak miałam gdzieś myśl, żeby pominąć trochę stone ocean, ale czytam sobie powoli. Praktycznie już znam zakończenie, bo jakiś typ na fb na jojokurwach wrzucił taki typowy chamski post ze spojlerami z 6 i 7 partu. Także no, 6 już znam niestety. Polubiłam Jolyne dosyć, więc kontynuuje. Co do 7 to tylko wzmiankę o Jezusie przeczytałam. Trzeba jednak być chujem, żeby tak ludziom robić na złość, ale żyjemy w scoeity.
Niee, ja z podkarpacia. Super się żyło w tym lesie (◕‿◕✿)
Aqudama Aug 29, 5:28 PM
Nowa gierka a tak potrafi cisnienie podniesc XDDD gralas juz?

https://clips.twitch.tv/SpinelessCrypticLobsterHeyGuys
Aqudama Aug 26, 10:46 AM
20 minut lekkiego wkurwiania na chocobo, ze mnie nie slucha i jakos poszlo. xD


Aqudama Aug 26, 7:04 AM
Pozdro, zawsze jak ogrywam od nowa FFX to tym sie najbardziej stresuje. Niby w glowie naliczam, ze 200 uniknalem juz ale jeszcze robie dopoki nie uznam, ze na 100% to mam. Dzis udalo sie 274 XD.




zawsze tych co nie lubie robic, robie pierwsze, wiec Lulu z glowy, teraz zyebane motylki dla Kimahri XD
Eruneid Aug 23, 6:02 PM
Ehh, taka typowa obozowa monotonia w sumie. Naprawdę nie mam farta do mangozjebów irl, gdzie wy się wszyscy chowacie? :( A co dopiero kpopiare spotkać czy dziewczynę co gra w gry. No bo nie mam tak, o, sobie twarzą w twarz o tym pogadać z kimś kogo naprawdę to interesuje. Dobrze, że z internetowymi mordkami można zawsze można wymienić parę zdań. Wkręcam się teraz w Jojo swoją drogą. Ogólnie słyszę, że ludzie mówią, że ze wszystkich części 1 i 6 part najgorsze. No i chcę już 7 zacząć nooo :c Btw też jestem Kamila, hehe.
Eruneid Aug 21, 11:57 AM
A to nie wiedziałam, dzięki, jeszcze tylko 200 odc łiii. Filler czy nie filler, pierwszy odcinek był całkiem spoko, komedyjka musi być bdb. Dobra teraz out of context, bo znalazłam to guwno z Evangeliona i bawi mnie bardziej niż powinno.

Aqudama Aug 20, 11:24 PM
Fajnie masz, przynajmniej jestes czyms zajeta. Ja ostatnio tez cos tam wiecej zaczalem wychodzic z domu, glownie zwiazane z ruszeniem tylka do pracy, po ponad roku siedzenia w domu, grania w gry przy zaslonietych oknach pora wynurzyc sie z jaskini. Tyle kasy odlozone mialem, ze nie chcialo sie nic robic, gdybym nie byl totalnym idiota i nie wydywal tyle kasy na gry to i kolejny rok bym siedzial. Najbardziej szkoda mi 13000zl ktore wjebalem w Goddest primal chaos, syf gierke na telefon, nie komentuj tego.. let it be. Na fortnite w ktorego tez nie gram bo perm na psn 5000zl, apex mi zabral kolejne 2000zl i w tym czasie inne mobilne gre kolejne 10000zl ktore odzyskalem w czesci, refundy 3700zl i ban na sklep przy okazji za masowe cofanie transakcji. Swego czasu mialem depresje przez to bo mimo ze moja kasa to balem sie rekacji mamy, jak przyszedlem moment gdzie mialem jej pozyczyc kase a ja obsrany nie mialem to przyszla pora na rozmowe. Coz, polak madry po szkodzie, teraz za pozno na zazalenia. Nie wiem czemu taki glupi bylem i jestem, jakos tak wyszlo.. We wszystkie gry w ktore tyle ladowalem to teraz nawet w nie nie gram, a metina nawet wole nie podliczac... w tym momencie po roku czasu dalej powinienem miec na koncie conajmniej 30k a mam gowno i kredyty do splaty bo mamie pomagalem, masakra. A to wynurzenie niezbyt fajnie zaczalem bo po 5 dniach w pracy wyladowalem na SOR. Spadlem z takiej platformy na magazynie, klapa byla zepsuta i jak szedlem bokiem to zarwala sie pode mnie, jak spadalem to obrocila sie w moja strone rogiem i wbila w krocze. Od 2 tygodni latam po lekarzach a to usg a to chirurg i szczerze nie wiem co dalej. Na 1 usg babka powiedziala mi ze niezle dostalem ale nie widzi zgromadzenia krwi tylko rownomierne pasma krwi(stad bylem caly czarny na dole, nawet na... -_- rozlalo sie jak japierdole) Mowila ze to zejdzie bo krwiak potrafi zejsc od kolana az po stope wiec przestalem sie bac, odmowilem w szpitalu zwolnienia bo pytalem czy do poniedzialku przestanie bolec i bede mogl do pracy pojsc, "jak pan bedzie sie czul na silach to ok". Przyszedl poniedzialek i juz jak wstalem wiedzialem ze nie dam rady, ale pojechalem do pracy by osobiscie porozmawiac z szefowa a nie przez telefon i znajomego ktory mi prace ogarnal, troche sie balem co ona na to i czy nie strace pracy, ale znajomy tez tam byl u niej (on kierownik zmiany) i okazalo sie ze bardzo mila babka, powiedziala ze jak podoba mi sie praca i nie zwolnie sie po 2 miesiacach to da mi umowe o prace jak wyzdrowieje i mam smialo isc na zwolnienie, najpierw zdrowie. Ogolnie byli bardzo dla mnie wyrozumiali bo mnie tam nie powinno byc w tej komorze jako nowy pracownik a gosc z ktorym bylem mial sie tlumaczyc bo on sie chwalil chlopakom ze widzial, ze zaraz stane na klape jak szedlem bokiem ale "nie chcial nic mowic" szefowa i znajomy jak to go nazwali "kompletny debil" pracuje tyle czasu a takie cos. Myslalem ze gosc wporzadku ale jak widac nie, troche mu nawrzucalem i powiedzialem jaki kawal chu.. z niego. Walic tego frajera. No to w ten dzien wrocilem do domu i za 3dni u chirurga bylem na wizyte kontrolna, wymacal krwiaka twardego pod skora i zlecil kolejne usg i dal 2 tygodnie zwolnienia, do 28 mam zwolnienie. W tym czasie bylem chyba przed wczoraj na usg i gosc dal mi zdjecia i wymiary krwiaka, on jednak nie jest lekarzem wiec mi nie powie co dalej ale wspomnial cos ze doktor moze sie zdecydowac na nakluwanie, wiec mam obsrana zbroje bo 28 ide do chirurga tego co bylem z tymi wynikami i zdjeciami a to NAKLUWANIE mnie przeraza mimo ze nie wiadomo czy nawet bedzie to robil xD.. takze mimo tego ze nagle zachcialo mi sie z domu wychodzic to gnije w pokoju bo mam malo chodzic zeby nie pogarszac, bolec nie boli bardzo ale w nocy i rano czasem pali mnie jak rozgrzany pret wsadzilbym miedzy nogi, plus jak troche pochodze to prawa strona mi dretwieje i nie czuje jakbym swoja skore dotykal. Mam nadzieje ze do tego 28 juz to zejdzie spod skory samo bez zadnego nakluwania w co watpie bo jest twarde jak pileczka kalczukowa i ma wymiary 7cm na 2cm na 4cm, wiec niezbyt male. Fajnie jakbym jeszcze dostal tydzien zwolnienia pozniej bo siostra jest w polsce i by sie gdzies pochodzilo z mama i z nia a tak to lipa. Moge zaraz zdjecie wrzucic tak z ciekawosci, fajnie dosyc to wyglada na zdjeciu i niewiadomo co czym jest XD oczywiscie usg a nie robione przeze mnie, haha XD. A co do Phoenixa to zawsze dla mnie to bylo chore, ze w CALYM UNIWERSUM finali jest cos takiego jak powrot do zycia za pomoca Phoenix Down, ale postacie i tak umieraja bo fabula, troche idiotyczne ale po co drazyc temat, widocznie tak ma byc. :P A poruszajac jeszcze temat zdrowia to ja tez nie choruje i korzystam z lekarzy raz na kilka lat jak trzeba, ale jak juz zaczynam chodzic to zawsze dluzszy czas i zawsze zwiazane z tymi sprawami u faceta.. X lat temu tez mialem zabieg na krwiaka, pilka dostalem od starszego chlopaka, jeszcze kilka dni dluzej bym zwlekal z powiedzeniem rodzica to lekarza nie mialby co ratowac i stracilbym jedno zyciodajne jajko. W dodatku teraz po chyba 12 latach od ostatniej wizyty u dentysty nagle zaczely mi dziry wychodzic w zebach, stare dwie plomby bolec, jedna od kanalowego prawie znikla i jest duza dziura, dolna lewa 7 jest czarna w srodku a biala na zewnatrz bo z 2 lata temu trafilem na kosc w kabanosie i wbila mi sie w tego zeba robiac dziure, zab nawet nie bolal ani razu od tamteg9 czasu i byl czarny w srodku wiec myslalem ze umarl od urazu a teraz nagle napierdziela mnie jak cos pije zimnego az skrecam nogi z bolu, obok jest 6 kanalowa leczona ktora nie ma prawie plomby, obok malutka dziurka w 5 ktora pulsuje a nie boli, z prawej strony tez mnie 6 boli i plomba na niej jak cos pije(mimo ze plomba cala) I JESZCZE NA GORNEJ JEDYNCE malutka dziurka przy samym dziasle, a obok 2 tez lekko rozjasniona wiec pewnie dziurka wyjdzie.. xDDD no masakra, tyle lat spokoju a teraz takie cos. Ale nie pojde do dentysty dopoki nie bede plakal z bolu, wtedy jak tak bedzie bolec to nie bede sie bal a tak to byl obsrany siedzial i czekal az zacznie bolec na fotelu. Kuzwa tyle juz to pisze, ze nie wiem czy jeszcze cos mialem napisac i odpowiedziec Ci, najwyzej potem dopisze, a no i zaraz jeszcze zdjecie wrzuce :D. Tak w ogole wyciagnalem ps3 z szuflady i gral w X, jestem w Calm Lands bez dostepu do Airship, planuje w blitzballu lvl pomaniaczyc i poczekac az zerwa kontrakty niektorzy zawodnicy, choc sklad mam teraz odjechany, Tidus, Linna, Brother, Zalitz, Ropp, Miyu, No i czasem Wedge za Linne wsadzam ale chyba go juz oddam bo Linna zaczyna staty wieksze dobijac i ma lepsze techniki jak np. Nap Shot 3 na start. Ogolnie planuje tez przejsc gierke za pomoca komendy Steal i Use tylko, ale to za jakis czas bo musialbym od nowa, tutaj chce max staty wbic, Arene zrobic, wszystkie bronie, 99lv w Blitzballu, Dark Aeony i Penance, potem zapisze sobie ten save i spakuje ps3, a challenge to juz na ps4 zaczne robic o ile bedzie mi sie chcialo jak wroce do pracy hehe. A co do zyczen to spoko, jeszcze raz wszystkiego dobrego :3 A tak to wyglada na usg :P

Aqudama Aug 19, 7:40 PM
Izi jak cholera xD

Aqudama Aug 15, 7:35 AM
Aqudama uses Phoenix Down on Hofumi.

Hofumi HP 4999 MP 999
----------------------------------------

A teraz zyj i wejdz na tego durnego mala. : )
BART0SHIR0 Aug 6, 9:25 AM
Wszystkiego najlepszego!!
Eruneid Aug 6, 3:03 AM
Spóźnione trochę, ale wszystkiego najlepszego c:
Ben-Hasai Aug 5, 1:47 PM
Happy birthday!! Hope you'll have a great day!^^