Report vxnderground's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 103.0
Mean Score: 6.88
  • Total Entries315
  • Rewatched2
  • Episodes6,129
Anime History Last Anime Updates
Enen no Shouboutai
Enen no Shouboutai
Aug 22, 12:16 PM
Watching 6/24 · Scored -
Star☆Twinkle Precure
Star☆Twinkle Precure
Aug 19, 10:08 AM
Watching 28/? · Scored 8
Dr. Stone
Dr. Stone
Aug 16, 2:47 PM
Watching 7/24 · Scored -
Manga Stats
Days: 22.1
Mean Score: 7.92
  • Total Entries93
  • Reread1
  • Chapters3,792
  • Volumes444
Manga History Last Manga Updates
Shingeki no Kyojin
Shingeki no Kyojin
Aug 19, 11:57 AM
Reading 18/? · Scored -
Jujutsu Kaisen
Jujutsu Kaisen
Aug 4, 10:21 AM
Plan to Read · Scored -
Enen no Shouboutai
Enen no Shouboutai
Jul 25, 5:10 AM
Reading 32/? · Scored 9

Favorites

All Comments (292) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Yup May 14, 2014 6:16 AM
Yup.
Toots May 8, 2014 2:20 AM
Too busy watching, if I have time to read, I'll read it.
Toots May 6, 2014 9:43 AM
Nope , I haven't read it YET. Too busy watching Death Note, it's super addicting to watch something like Death Note.
slr (⌒-⌒; )
Toots May 5, 2014 7:46 AM
Oh yes, I've been here to MAL for 3 days already! Oh and thanks for welcoming me! ( ̄▽ ̄)
Uchiha Apr 29, 2014 2:09 PM
Ah! Gloves also would make her a good shiki! :)
Yea, I rather gloves. Yato would look sick in them!
dioz Apr 28, 2014 4:54 PM
YO!
einonymous Mar 7, 2014 9:12 PM
I don't watch any airing anime at all! But there's so many other ones that are completed... So I only follow one at a time, but I try to watch on average 6 episodes per day. Reading is fun. I should make more time for that. :-)
einonymous Mar 5, 2014 3:47 PM
Nah, I know I'll never be able to marathon anything, so yeah, I think it's worth it to be able to watch anime. Besides, it's not just one twenty minute episode per week, it's like 40 episodes per week! But yeah, I get where you're coming from. You're have quite a lot of self-control, haha.
einonymous Mar 3, 2014 4:02 PM
Exactly! I usually sacrifice both my homework (and do it in a rush the next morning before each class) and my sleep. I should really change that...
einonymous Feb 24, 2014 7:03 PM
True, it's harder to focus in busier areas, but it's more fun! (And honestly, with the Internet I don't think I can focus, anywhere, anyway...)

Haha, I totally agree. A while ago, I found a great one for Haruhi Suzumiya.

Yeah, LNs just probably aren't popular enough. After all, it's nice that this site even has manga and LNs, considering it's called myanimelist.
einonymous Feb 15, 2014 11:54 AM
So sorry for not replying in forever! I wanted to try to get some anime completed... I feel so irresponsible now. :-(

I see. So do you like calm, wide-open areas, then? Personally, I prefer busy cities. I would be so bored if there weren't a lot of things going on to be part of!

Haha, yeah, the color system was interesting. They should make a sequel! But I guess the anime creators are just trying to get us to read the novels...

I agree! Baka-Tsuki translations do feel strange to me. I don't think I really "read" them. What I often do is I scroll down the pages and just skim (or, I don't even look at translations and just look at the summaries. If I'm looking for something specific, I usually do Ctrl+F, haha.) I try to find translations elsewhere, if I can.

Do you find it awkward that they have light novels on MAL under manga?
Kannei Feb 13, 2014 8:24 AM
vomic- seiyuu fanclub!

would you like to join us ?
http://myanimelist.net/clubs.php?cid=21716
einonymous Feb 6, 2014 8:20 PM
Haha, I understand. I love talking to people on MAL, anyway. :-) I learn so many different perspectives and so much about the cultures of where people come from! (For example, what's Trinidad and Tobago like? Seems so exotic...)

I'm glad we agree! Hm... I actually liked the second half as much as I liked the first half. I guess I don't really care for the other guilds. The only one that matters to me is the one almost all the main characters are in, lol. Besides, there's always the light novels...

(Np. :-) I've got class too, so I understand)
einonymous Feb 1, 2014 11:16 AM
Since you only accept friend requests from people who talk to you, I might as well talk to you! :-)
Jeeppu Oct 23, 2013 11:28 AM
I'm playing X too and it's absolutely great! :D bless the new 3D-graphics

sorry for a dumb question but with a backup team you mean like pokemon knowing HMs (for example surf, cut, fly etc) or? got the last gym bagde today and I'm about to enter the victory road :)