Report twonline's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 143.3
Mean Score: 6.86
  • Total Entries783
  • Rewatched23
  • Episodes8,456
Anime History Last Anime Updates
Midara na Ao-chan wa Benkyou ga Dekinai
Midara na Ao-chan wa Benkyou ga Dekinai
Yesterday, 8:35 AM
Watching 8/? · Scored 6
Bungou Stray Dogs 3rd Season
Bungou Stray Dogs 3rd Season
Yesterday, 2:43 AM
Watching 6/12 · Scored 7
Planetes
Planetes
Yesterday, 2:43 AM
Watching 6/26 · Scored 7
Manga Stats
Days: 0.4
Mean Score: 8.00
  • Total Entries2
  • Reread0
  • Chapters72
  • Volumes7
Manga History Last Manga Updates
Domestic na Kanojo
Domestic na Kanojo
Yesterday, 8:54 AM
Reading 45/? · Scored 8
Kiss x Sis
Kiss x Sis
Aug 18, 2011 11:19 AM
Reading 27/? · Scored 8

Favorites

All Comments (414) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
UltimateDeath May 29, 2016 8:25 AM
Thanks for answering my Q&A :3

And to be fair I will answer them aswell :3

1. I got interested in anime when I was little but mainly I fought it was cartoon, It got really serious much later on :3
2. Action, Adventure, Comedy & Fantasy. But I don't favor any genre I just judge by my anime list :3
3. Well I got alot of favorite anime and I have found some more lately to add to the list :3
But my All time favorite would be DBZ, One Piece, FMAB & Steins;Gate :3
4. I'm expecting Re:Zero most :3
5. I'm the type to watch anime once but if I really liked it or I feel bad for not watching it probably I could make another rewatch. I have rewatched alot of anime so it doesn't bug me :3
6. I listen to Anime OST, OP, ED etc. I don't have particular favorite because its really wide :3
7. I'll watch anime until my death :3

Bye Bye Online-kun :3
UltimateDeath May 28, 2016 10:11 PM
Hi Online-kun :3

Is it cool if I could take some of your time to do a Q&A? :3
If so that will be great ^^

What Got You Interested In Anime? :3
What is your favorite genre(s)? :3
What's your favorite anime if you had to choose one among all your anime? :3
What anime(s) are you expecting most from on this season? :3
Are you the type to only watch anime once or do you not mind rewatching a anime more than once? :3
Do you listen to Anime OST (if so which anime)? :3
Do you think you’ll ever stop watching anime? :3

You can ask me of anything in return :3
AkiHime_ Apr 24, 2016 8:55 AM

LATE APRIL 2016 NEWSLETTER
dari459 Dec 31, 2015 2:37 PM
Happy New Year! May it be a splendid and memorable one! :)
DoctorWasabi Jul 1, 2015 11:46 PM
Merry Christmas !!!

Llafos Feb 9, 2015 10:19 AM



greatyu Aug 14, 2014 5:00 AM
Whoa! DDR4? eka kawadada awe? well DDR3 eka mage system ekata danna puluwan, but i dunno if i can put DDR4 :/

Soul Eater eke patta music tikak thiyenne, anika characters la niyamai hehe, ara Death the Kid eheme patta chara :P Mata kawuda kiwwa Sakura Trick gana lol SAO 2 nam avilla thiyenne, mamanam balanna plan karanne na hehe mama hituwe SNK lagadima eyi kiyala dan Live action movie ekakuth hadanawalu XD

Mama me dawaswala baluwe
Korewa Zombie Desuka - funny!
Shakugan No shana- kinda booring opening was good.
oh and Diabolik Lovers hehe
Glenneh Aug 10, 2014 10:20 AM




P.S. Due to the club having so many members, we aren't able to send out newsletters to all of our members. If you would like to receive newsletters from the Slice of Life Club, post here.
Our newsletters include notifications on when our competition rounds start, club event information, information on our monthly banner contest (new feature starting in September), news about updates and changes to the club, etc.

P.S.S We are in need of active card makers!
We do a few monthly editions and we really need some more card makers to help out with those. If you are interested in applying, click here.
greatyu Aug 2, 2014 11:44 PM
Pc eketh badu dan nagala yayi mage ekama hope eka honda RAM poddak daganna thawa so i can have 8GB hehe

Matanam Soul Eater Not hondai, eka kohomath nikan Josei ekak wage ne, eke tibba hints of Yuri LOL Shion No Ou maha amuthu kathawak, dan SNK 2nd season lagadima enawalu ne?

Creepypasta wala thiyanawa gaming myths kiyla part ekak, samahara katha seera ithin ara Slender Man wage- mamanam oya games gahala na lol
One piece ithin thawa adiy, apita hata pannama oka iwara wei XD
greatyu Jul 26, 2014 12:31 AM
hmm.. still PC is the best no? :P

I watched Denpai Teki na kanojo - eka godak hodai deserved more eps, then finished Soul Eater Not - kinda okay currently watching Shin No ou - ekath pattai shogi kali nathinam. Hbai man mathakadi baluwa hondama kathawa : Soredemo Sekai Wa Utskushii - patta shoujo kathawa, nice opening,

Ya thawa podden mara ganak gewala thawa kabal motherboard ekak ganna ona, honda welwata hoyagaththe Ram eke prob ekak kiyala XD

Ayya ahala thiyanawada Creepypasta katha, oya kathawala inne serial killers and pisso ne, unta fangirls la fanfictions uth hadanawa habai okkama boru katha XD
Oya one piece hari naruto hari deken ekak iwara wunam hondai appa,kochchara kiyala balannada lol .
greatyu Jul 17, 2014 7:43 AM
ammo mata nam 10$ kiyanne wadiy btw do u use steam? yep i know quality is sira patta.

eke jokes stupid vidiyata yanne, habai anthimata end wuna vidiya sira. hmm K-On balamu horror anime ekak balala lol :P

ape dad ge office ekath badu ganne barclays walin, but mama dakka MC eke oya kiyapu thana eka nam hodai wage penne .

ayi vampires la witharakda, dan okkalama venas karala ne? :P mama balanne HXH aluth serie eka thama XD eke artwork hondata improve kara thiyenne.
yumeparadox Jul 9, 2014 11:39 PM
Cool, I'm watching Aldnoah and Akame ga Kill too. Also, have you heard of Glasslip? It's a new P.A. Works anime. Seems like another slice of life but I guess that's what they do best.
greatyu Jul 6, 2014 12:19 AM
well habai ps4 ewa mewa hari expensive, but dere are some games that should be played on ps4 it has the full potential.

ane manda azumanga daioh walata mata hina yanne nane :/ ane manda it looks typical school type anime *shrugs* ha! ayimath MB awulak avilla repair karanna damma, MB eka replace karanna kiwwa, bt then kiwwa Ram eke awula kiyala lols, anthimata Ram eka replace karala, mama aluth UPS ekak gaththa! *yay* ^^ btw api aluth dewal okkama gaththe Barclays kiyala thanakin.

hehe mamanam mulinma baluwe Vampire Knight ethakota Twilight prassidda wela tibbe nane. Hunter x Hunter patta sira, a must watch, mara strategies and kathawak oke thiyenne. eke character development eka oya Naruto and One Piece walata wada hondai.
yumeparadox Jul 5, 2014 3:54 PM
Pretty much, yeah. Thanks, Rika is my favorite girl from Haganai besides Kobato. ^^ I'm doing alright, just taking the time to catch up on the spring season. It looks like we will have a lot of good summer titles this year. :)
yumeparadox Jul 4, 2014 11:43 PM
Hey, just wanted to let you know I will be changing my username again.

NanairoParadox ---> YumeParadox

We haven't talked in a while, how are you?