Report brianwuzhere's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 261.1
Mean Score: 7.03
  • Total Entries1,087
  • Rewatched0
  • Episodes15,976
Anime History Last Anime Updates
Golden Kamuy 3rd Season
Golden Kamuy 3rd Season
Yesterday, 9:54 AM
Watching 8/12 · Scored -
One Piece
One Piece
Yesterday, 6:55 AM
Watching 951/? · Scored 6
Higurashi no Naku Koro ni Gou
Higurashi no Naku Koro ni Gou
Nov 22, 8:35 PM
Watching 8/24 · Scored -
Manga Stats
Days: 9.0
Mean Score: 8.13
  • Total Entries66
  • Reread0
  • Chapters1,597
  • Volumes179
Manga History Last Manga Updates
JoJo no Kimyou na Bouken Part 8: JoJolion
JoJo no Kimyou na Bouken Part 8: JoJolion
Nov 22, 8:43 AM
Reading 102/? · Scored 8
Kono Sekai no Katasumi ni
Kono Sekai no Katasumi ni
Apr 13, 11:24 PM
Completed 48/48 · Scored 8
JoJo no Kimyou na Bouken Part 7: Steel Ball Run
JoJo no Kimyou na Bouken Part 7: Steel Ball Run
Oct 21, 2018 9:58 PM
Completed 96/96 · Scored 10

Favorites

All Comments (973) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
LoneWolf Nov 7, 8:38 PM
Yeah I loved Devilman, reminded me a lot of Kemonozume my personal fave. I just wasn't really feeling Eizouken and Japan Sinks. They're probably worth giving another shot, but maybe when I'm in a different mood. I've been having some weird moods lately where I don't even wanna watch anime. Eun Young Choi is dope, I wanna see her back in the director's chair. Sad to hear Yuasa is taking off his director hat, but hopefully he'll be involved in other ways in future projects. I'm hoping Koike has some new projects too, I really liked his Lupin III run and ofcourse Redline is fucking legendary. That reminds me Kawajiri was supposed to help with another Vampire Hunter D project. The books are actually really awesome. I was reading them a few months ago and yeah it's some epic shit. I think its just gonna hard to live up to Bloodlust... that movie is just like visually perfect.

Yeah Dorohedoro totally slipped my mind, the cgi put me off initially, but dam its a fun and crazy series. Also I loved Beastars and the cgi did not take away from that at all. Kaguya was great, I was actually going back and watching shome shows and that was one of them that I passed over the first time. Like I said I just have these moods sometimes. Oh I loved Great Pretenders too, those backgrounds are just too good and also everything else was just so solid. Can't really go wrong with Dezaki. I'll look into some of the other stuff you suggested.
LoneWolf Oct 29, 1:44 PM
Congrats on the graduation! Glad you actually got to have a proper graduation. My one wasn't too eventful tbh I just walked on a stage for 5 seconds lol .
I've been decent myself, holed up with my family and my dad is doing and online business.

You watch anything good lately? I saw the newest Yuasa movie Ride you Wave and it was pretty solid. I haven't seen a lot of his newer work though like Japan Sinks and Eizouken. Maybe I'm just nostalgic for his older stuff like Kaiba and Kemonozume. 2020 films have kind of been a bust too. Do you have any recommendations though? I'm actually having a good time with Blood of Zeus (Netflix "anime").
LoneWolf Aug 23, 8:44 PM
Nice to hear from you bro, hope you're staying well during this time.

I saw the remaster of Millenium actress in theaters not too long ago, even grabbed a poster... such a great movie. I was planning to buy the Perfect Blue remaster as well, idk things have been a little strange with me. I haven't been watching much anime. How are things with you?
Ashhk Jul 9, 3:28 AM
Happy birthday ! :D
LoneWolf Jul 9, 2017 9:36 AM
Happy Birthday!
LoneWolf Jul 9, 2016 6:51 PM
Happy Birthday!
AreyKyoya Jul 9, 2016 9:09 AM
LoneWolf Jan 19, 2016 7:09 PM
Just wanted to check up on you and say Happy New Year and stuff (late I know). There's a guy on my list with the same Profile Pic as you and it keeps confusing me >_< http://myanimelist.net/profile/AironicallyHuman

Anyway just wanted to know how you've been and stuff, drop by the skype group some time. We miss you man, take care.
CrimsonGlaive Dec 31, 2015 4:51 PM
Happy New Year Brian! :D
Noman Dec 17, 2015 4:41 AM
it was deleted :^(
Eastunder Oct 1, 2015 6:31 PM
I guess i've just gotten spoiled. Last season gave us Blood Blockade Battlefront. The season before that gave us Yuri Kuma Arashi, Maria the Virgin Witch, Death Parade, and Tokyo Ghoul Root A. And both those seasons gave us more Jojos. The fact that i've only finished three shows this season and none of them were anything too great was just kind of a letdown i guess.
Eastunder Oct 1, 2015 4:55 PM
Lupin and One Punch Man are definitely high on my list. Also looking forward to more Haikyuu, Garo, and Noragami. Might check out Young Black Jack and Iron-Blooded Orphans. And i'm kind of interested in Beautiful Bones and The Perfect Insider.

I don't know about you, but last season turned out to be kind of lame. Monster Musume was an absolute delight, and the new cour of Durarara totally redeemed the series after the bland first cour. But the season turned out not to amount to much. Except for snake fucking. That was truly god's gift to the world, heh.
Eastunder Oct 1, 2015 2:08 PM
Lol thanks!

Any shows you're looking forward to?
Eastunder Oct 1, 2015 7:55 AM
Hey man. Haven't talked to you much since Jojo's ended. How you been?