Report _kukiyomenai's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 75.3
Mean Score: 7.41
  • Total Entries427
  • Rewatched26
  • Episodes5,058
Anime History Last Anime Updates
Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!
Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!
Aug 2, 1:14 AM
Watching 8/12 · Scored -
3-gatsu no Lion
3-gatsu no Lion
Aug 2, 12:35 AM
Watching 11/22 · Scored -
Akkun to Kanojo
Akkun to Kanojo
Jul 7, 10:01 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 27.7
Mean Score: 6.89
  • Total Entries532
  • Reread0
  • Chapters3,510
  • Volumes557
Manga History Last Manga Updates
Aka no Sekai
Aka no Sekai
Jul 15, 3:37 AM
Completed 4/4 · Scored 7
Dokuhime
Dokuhime
Jul 15, 3:33 AM
Reading -/36 · Scored -
Kami no Kodomo
Kami no Kodomo
Jul 1, 6:08 AM
Completed 11/11 · Scored 6

Favorites

All Comments (696) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
OtakuBlur Jul 16, 3:46 AM


Shonichixx Jul 15, 4:29 AM
Do you watch anime on PC or mobile?
Shonichixx Jul 12, 3:53 PM
Np. Currently dreading about going back to school. How bout you?
Danielzassoo Jul 12, 2:41 PM
Hi, Sorry for the wait. I'm doing great thx, how about you?
linette Jul 12, 5:03 AM
Cute gif~
ChiakiIsMyDad Jul 12, 1:31 AM
feeling pretty swag, especially since we got such high affinity. How you doing today?
dark_rhythm324 Jul 12, 1:13 AM
Good thanks For asking
-Tony- Jul 9, 2:56 AM


MelissaWolf Jul 5, 3:18 PM

Cards by:RachelPanda
Delivered by:MelissaWolf
marinara-sauce Jun 26, 10:46 PM
Hey!! I'm doing well, sorry it's taken me so long to get back to you, these past 2 weeks have been full of assignments and assessments so I've been focusing on those. MAL is really not the place to be when you've got stuff to do haha

Ah I see, that makes sense. Where abouts are you? I'm pretty lucky here in Australia, things never really got that bad.
I actually had fun with the pandemic haha. I was in lockdown for about 3 months overall and it wasn't very extreme because we were still allowed out and we could meet up with one person at a time. I had a great time because I wasn't doing any of my school work (which kinda fucked me over when we went back to school but it was good at the time) and I was sleeping in till like 12 every day lol.

I've actually been going through a bit of burnout recently.
I promised my friend that I would watch HXH with him in the holidays (which start in a week) and I'm regretting it a bit because I happen to be in the mood for a battle shounen right now, and so anything else I try to watch is really hard to sit through, but I can't watch a battle shounen because if I do I won't be in the mood for HXH when it's time to start it, and it'll ruin the whole experience for me.

I hope so too! I always feel bad because my only access to most manga is all online and illegal
I_am_fujoshi Jun 21, 2:14 AM
DJCR22Junior Jun 19, 9:07 AM
Yeah, I'm fine and safe :) How about you?
Are you working online? Please take care if you need to leave home

To be honest, I don't know which one is worse hahaha

A few weeks ago, I watched Akame ga Kill, Charlotte and Zankyou no Terror. I really enjoyed these 3 animes
And I'm currently watching Angel Beats and Orange
JeffreyHo Jun 15, 10:58 PM
Hi, sorry that I replied so late. I'm doing fine, hbu?
deafnote Jun 15, 8:54 AM
I haven't been watching much either. Nothing anime related anyway. Do you watch any J-dramas?
Yeah, there's always something going on it seems, but I try not to get to stressed out about it & thank you.

I used to be more into BL when I first got into anime (years and years ago). I mostly read random shota doujins. Or anything with really cute ukes I guess. Looks like you read a ton of yaoi though lol. And I don't see any reason to be shy about it... a few years ago, I'd probably never admit to it, but I'm over that now. So glad I'm an only though lol. Sharing isn't something I'm used to.

& I sent two songs last reply. Not sure if you noticed. The hearts were links lol.