Report Zetto92's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 250.3
Mean Score: 5.99
  • Total Entries1,161
  • Rewatched49
  • Episodes16,416
Anime History Last Anime Updates
Uchuu Kyoudai
Uchuu Kyoudai
Yesterday, 12:20 AM
Watching 30/99 · Scored 8
Free! Movie 3: Road to the World - Yume
Free! Movie 3: Road to the World - Yume
May 30, 1:32 PM
Completed 1/1 · Scored 6
Shingeki no Kyojin: Chronicle
Shingeki no Kyojin: Chronicle
May 29, 8:54 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 124.5
Mean Score: 6.12
  • Total Entries730
  • Reread10
  • Chapters18,819
  • Volumes2,342
Manga History Last Manga Updates
One Piece
One Piece
Feb 1, 5:57 PM
Reading 970/? · Scored 9
Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru
Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru
Oct 1, 2019 1:30 PM
Plan to Read · Scored -
Kimetsu no Yaiba
Kimetsu no Yaiba
Sep 29, 2019 6:47 PM
Reading 176/207 · Scored 7

Favorites

All Comments (3533) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Ramy_Stereo May 27, 4:57 PM
I need to read up on like 5 manga after unfinished anime now including space bros, onizuka and hokuto smh yeah the onizuka anime ending didn't make any sense at all

you gotta tell me everythingggg I think I said before that undertale is the only game that I watched all kinds of let's plays to just to see some reactions, you still at undyne?
luBR_ May 25, 1:45 PM

Ramy_Stereo May 25, 1:35 PM
onizuka done yayyy
starting space bros yayyy
ARUNABHA2702 May 19, 2:54 PM
Hello... Welcome home..
Ramy_Stereo May 16, 12:35 PM
yea but that wasn't my problem, since I like Rin more than Sakura. But still, it actually build upon what F/Z showed instead of just being a generic shonen with pretty colours. And I know F/Z is the prequel, but if that's the case FSN was a pretty bad original.
I've been kinda spoiled on Neverland I guess? Not directly but over implications..

the numbers keep climbing lol

Are you not feeling well or is it just the cycle?
or are you just...
Hokuto_no_Lied May 13, 2:00 PM
Hello there.
Ramy_Stereo May 13, 5:49 AM

Heaven's Feel is exactly what I desperately wanted the UBW anime to be, it feels like it's actually tied to Fate/Zero unlike whatever UBW was. Noo I didn't even know there was a second season coming for neverland lol, the violet evergarden movie got postponed too right? :/

does the gov actually go with that tho?
Sereshay May 13, 12:11 AM
You're very welcome! Glad you like them (♡ ὅ ◡ ὅ )ʃ♡
Ramy_Stereo May 12, 12:27 PM

I skipped like 10 eps of onizuka and went right into the middle of an arc and thought "oh well just a weird episode" lol at my monkey brain again, I just want the final part of gintama rn oh and demon's slayer, oh and heaven's feel

loll the US literally has over a million people infected that is actully insane
Ramy_Stereo May 12, 11:28 AM


oohh well now that I know what he looks like I can picture you 2 walking together like awww, tho yeah it's sort of up in the air, but isn't it the weirdest thing ever to converse publicly only MAL does that wtf

Oh just keep watching then you won't be dissappointed. Btw did I mention that after putting onizuka off for a year I rseatred at the wrong episode lol

I also get the feeling the street have never been livelier before lol but aside from super markets I suppose life is gonna return to normalcy now here
Ramy_Stereo May 12, 11:04 AM
so therapist office opens but you still can't meet people?
What you mean vague lol

I'm at a point where going to sleep at 5am makes me feel accomplished

Was gonna ask, one of my fav scenes is up soon lol glad I don't watch weekly anymore after it fucked with my experience of Chiahayfuru 3. Tho OP manga will get more frequent breaks too..

We have to use masks in shops now, I hate them. But since yesterday almost everything reopened.
Ramy_Stereo May 12, 10:15 AM
I think without doing anything daily like going to uni or work there is no way I can recover my sleep rythm :/
Idk what's to come, but someone had a character in their favs who is...I mean once you look at it you'd know the whole story lol

Anything else you look forward too? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ramy_Stereo May 12, 10:06 AM
same here I went to sleep after the classes ended but that was just another 3 hours lol can't sleep long during the day

yess I really liked it, especially for Holo, been kinda spoiled tho
Ramy_Stereo May 12, 10:01 AM
You would make me a happy noodle if you were online more often here lol

nah I watched it like 3 years ago
Ramy_Stereo May 12, 9:57 AM
I was weeping in anticipation here mam
I had classes this morning and i slept for like 3 hours smh