UnderminE's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 70.3
Mean Score: 7.43
  • Total Entries630
  • Rewatched1
  • Episodes4,372
Anime History Last Anime Updates
Shingeki no Kyojin Season 2
Shingeki no Kyojin Season 2
Apr 16, 4:23 PM
Watching 3/12 · Scored -
ClassicaLoid 2nd Season
ClassicaLoid 2nd Season
Apr 2, 6:50 AM
Plan to Watch · Scored -
Granblue Fantasy The Animation
Granblue Fantasy The Animation
Apr 1, 3:08 PM
Watching 1/14 · Scored -
Manga Stats
Days: 18.5
Mean Score: 8.31
  • Total Entries108
  • Reread0
  • Chapters3,336
  • Volumes368
Manga History Last Manga Updates
Shingeki no Kyojin
Shingeki no Kyojin
Apr 15, 8:29 AM
Reading 92/? · Scored 8
Koi to Uso
Koi to Uso
Mar 26, 7:55 AM
Reading 42/? · Scored -
Steins;Gate: Eigou Kaiki no Pandora
Steins;Gate: Eigou Kaiki no Pandora
Dec 18, 2016 2:18 PM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (11860) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Earwen 1 hour ago
her 23 nisan hayuu rika resmi geliyor aklıma
Earwen Apr 20, 9:56 AM
slut tişörtünü de abi kdsgjkdflgj ben de ilk gördüğümde millete gösterdim hemen onu ahaha

yapıyom abi şimdiye kadar hep flawless service .@ bir kere dağıldı dikkati de anlamadım oysa aldım ne istediyse :( yine doğru içeceği verdim ama
Earwen Apr 19, 10:35 AM
abi chapter 2 dedi işte en son o bankada olay oldu ertesi gün Dana Jilli evine bıraktı orda konuştular içtiler falan. Favorim de onların ikisi şimdilik. Jill daha soğuk olmasını bekliyordum ama çok sempatik ya.

Alma da çok güzel kız abi ;__;
Earwen Apr 19, 3:55 AM
abi valla ben de onu düşünüyorum kaç gün sürüyo ki oyun ;__; bir iki aya bar kapanacak diyorlar ama bilemedim valla
Earwen Apr 18, 12:15 PM
vallhala çok güzel ya oynamaya kıyamıyom ;__;
Earwen Jan 28, 4:50 AM
abi tamam giogio da ismi MALde jojo kalsaymış sıralamayı mahfetmiş :D Benim bir arkadaş da animeyi bekleyemem demiş part 5 okuyor şimdi. Dövüşler güzel dedi .-.

part 4ün sonunda bilmesem Joseph'in invisible baby olacak yeni jojo derdim. Çünkü en son sahnede evlat edindi falan denildi. Hem Joseph bir şey yapmadı seri boyunca ya :D Boş boş dolandı dedem
Earwen Jan 26, 3:21 PM
evet sevdim abi ya başlangıç pek iyi değildi bence part 4un de toparladı sonra baya kira'dan sonra daha da iyiydi zaten. jojoyla love-hate diye gidiyoruz sıralamaya göre part 5i sevmiycem :D

abi isim olarak ben jojolara baktım direkt listede bu giogio diye başlamış ben G'ye bakmadım o yüzden görmedim :(
Earwen Jan 26, 8:48 AM
abi manga listene bakıyodum da sen jojo part 5i okumadın mı .-. yoksa listeye koymayı falan mı unuttun

edit: ya isim farklı geçiyormuş ok
Earwen Jan 26, 8:40 AM
jojo bittiii
Earwen Jan 25, 7:25 AM
Sarah'la izliycez abi de bi onun sorunu çıkıyor bi benim hdd sorunu falan, eve döneym ancak başlarız. Yoksa ben yıllardır bekliyorum o seriyi kaçırmam v_v
Zetsuji Jan 17, 4:11 AM
alaka?
Zetsuji Jan 16, 5:05 AM
Japonca bilmeyen Amerikalı bir fansubcı olsaydım "Lord Poison" şeklinde çevirirdim mesela onu.
Zetsuji Jan 12, 11:43 PM
御気之毒様。
Earwen Jan 10, 5:29 PM
hee abi boştaysa neyse yine, ben de istiyorum oynamak da benim şimdi yeni sorun çıktı HDD değişecek falan, o işler hallolduktan sonra artık :c önce ROMu oynamak istiyorum zaten
Earwen Jan 10, 4:06 PM
abi istesem de alamam kredi kartı falan yok DA ben sonuçta sana onu doğum günü hediyesi olarak almıştım öyle denk gelmişti geri şeyapmana gerek yok ;__;