Dustro's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 61.1
Mean Score: 6.83
  • Total Entries276
  • Rewatched6
  • Episodes3,688
Anime History Last Anime Updates
Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e (TV)
Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e (TV)
35 minutes ago
Watching 5/12 · Scored 5
NieA Under 7
NieA Under 7
Yesterday, 5:27 PM
Watching 8/13 · Scored 6
Darling in the FranXX
Darling in the FranXX
Yesterday, 11:44 AM
Watching 6/24 · Scored 6
Manga Stats
Days: 6.6
Mean Score: 7.48
  • Total Entries29
  • Reread0
  • Chapters1,182
  • Volumes108
Manga History Last Manga Updates
Akira
Akira
Yesterday, 2:40 PM
Reading -/120 · Scored -
Biomega
Biomega
Feb 11, 3:27 AM
Reading -/43 · Scored -
Golden Kamuy
Golden Kamuy
Feb 2, 8:22 AM
Reading 12/? · Scored -

Favorites

Anime
Manga

All Comments (837) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
oyunicin 10 hours ago
kırmızı elma hiç sevmem

En sevdiğin ve sevmediğin yemek ne?
Supersam1492 Yesterday, 7:15 PM
heres a manga recommendation for you. its called plunderer its really fucking good.
oyunicin Yesterday, 11:53 AM
ayva çok garip bir meyve değil mi meyve ama kupkuru böyle yiyorsun ve bildiğimiz kuru, ama güzel????!!!!!!
oyunicin Yesterday, 10:00 AM
Pan'i de çok duydum da izlemedim

Oscar'ı falan takip ediyor musun hani bir film adaylık almışsa izlemeye özen gösteriyor musun? Şeyden sordum ben grammy'yi falan takip ediyorum gerçi çoğu şarkıyı, albümü dinlemiş oluyorum ama yine de öyle.

Call me by your name izledin mi o zaman ne düşünüyorsun?
oyunicin Yesterday, 8:03 AM
La la land'e bayılmayan tek ben miyim :/

I tonya ve shape of water'ı çok merak ediyorum da burada sinemaya gelmeyecekler muhtemelen :'((((

Bir anda sormuş gibi olacağım ama homofobik biri misin
oyunicin Yesterday, 12:25 AM
Muhtemelen çünkü ben yakın zamanda izledim

The witch biliyorum başını biraz izlemiştim sonra işim çıkmıştı unuttum gitti sonra, göz atarım

Hayır iğneleme değildi. Hangi tür film seversin şeklinde sormak istemiştim

Aaa doğru video da görünsün istediğimizde şeyi kullanıyorduk çok pardon. ÜZERİME GELME
oyunicin Feb 16, 1:00 PM
Aaa çok hoş keşke yetenekli biri olsaydım

Ben de içine kapanık ve utangaç biriyim ama arkadaşlarımın yanında ve evde utanmıyorum doğal olarak

Yazdıkların arasında izlediğim ya da adını sıkça duyduğum var. Arrival, Leon çok severim.

Fight club overrated bulduğum bir film açıkçası, ne zaman izledin? Çünkü çok ucuz geldi bana sondaki plot twist. Ayrıca the shining yarıda izlemeyi bıraktığım filmlerden söylerken utanıyorum ama sıkıldım. Herkes çok iyi olduğunu söylüyor, ikizim de kitabını okudu da hani bir şey olmadığını söylemişti yine de merak etmiştim filmini. Hayal kırıklığına uğramıştım açıkçası.

Eski filmlerle pek aram yoktur açıkçası. BİLİYORUM ÇOK UTANÇ VERİCİ. Ama green mile izlemeyi çok uzun zamandır düşünüyorum senin önerinle ileriye alacağım, kitabı da var evde belki onu okurum sonra izlerim

Benim film hafızam çok kötüdür, yani ismini görene kadar unuturum. Zaten 10 film izliyorsam 7sini beğenmiyorum. Elitist modunda değilim, zor beğenen detaycı biriyim. Orphan çok sevdiğim bir film. Gone girl de çok beğendiğimi hatırlıyorum. Conjuring de güzeldi baya. Mean girls de gayet bayılmıştım üzgünüm beni yargılayabilirsin ama eğlendim baya. Arrival da favorilerim arasında.

Sevdiğin 'tür'ler ne?

Attığın şeyleri dinledim, bir tanesi çok metal havasıydı, sonunu getiremedim açıkçası pek hoşlanmam o tür şeylerden. Attığın en son linkteki şeyi beğendim ama. Bildiğimiz beğendim hani

Retro türü şeyler seviyorsan Rina Sawayama önerebilirim sana, retro pop tarzında şarkıları. Çok bana hitap etmiyor ama seversin belki zamanın olunca göz at istersen, düşüncelerini duymak isterim. (En sevdiğim şarkısı cyber stockholm syndrome ve ordinary superstar)

Ben rap metal dışında her şeyi dinleyebiliyorum ama tercihim pop, mainstream olmayan türden pop. Slow şarkılar genelde tercihim (hayır ergen olduğum için değil gürültüden fazla hoşlanmam. Şarkısına göre değişiyor ama)

Senin gibi youtube linki koymak çok isterdim ama kodları falan unuttum şimdi de şey yapamam üzgünüm ama yazayım. Favori şarkım Miley cyrus- space bootz. Sözleri çok cheesy gelicek sana muhtemelen ama seviyorum özellikle melodisini. Onun dışında şu sıralar Allie x- bitch seviyorum baya hareketli olarak ama favori şarkım demezdim yine de hoş gürültülü elektronik falan öyle yani
oyunicin Feb 16, 10:01 AM
Çizim mi yapıyorsun?

Benim müzik var yani hiçbir enstrüman çalmıyorum ama müzik endüstrisi mi denir ilgilenmeyi çok seviyorum. Hani yeni şarkıcılar keşfetmeyi albümlerini dinlemeyi falan. Kimin albümü ne kadar satmış falan :D Onun dışında şarkı söylemeyi seviyorum AJGAPIŞJGAPŞSGSAGHA alçak gönüllü olmaya çalışmıyorum cidden sesim inanılmaz kötü, kimse katlanamıyor ama hayatta şarkı söylemek kadar hiçbir şeyden bu kadar zevk almıyorum. Onun dışında stalklamayı falan çok severim insanları. Bir tür hobi bence çünkü eğlenceli ben seviyorum

Film izlemeyi çok severim, en sevdiğin filmler neler? Önerin varsa alabilirim (Türk filmi izlemiyorum umarım şey diye düşünen insanlardan değilsindir işte yabancı özentisi falan. Kalitesiz olan hiçbir şeyi sevmem. Aynı şekilde türkçe müzik de dinlemem.)

En sevdiğin şarkı falan var mı?

Gerçi orası öyle de bilemedim yani yanlış anlaşılmaktan pek hoşlanmam onun yüzünden

Bu arada fazla konuşuyorum biraz sanırım, mazur görünüz efendim...
oyunicin Feb 16, 8:32 AM
böyle üst üste sorunca şey gibi oldu HAHA HADİ İNTERNET ARKADAŞI OLALIM aslında benden büyük birinin görüşlerini merak ettim yani yanlış anlaşılmasın...

başka ilgi alanın falan var mı?
oyunicin Feb 15, 9:29 PM
:D herkes böyle yaşamayı çok seviyorum modunda falan da bilmiyorum ben yani yaşıyorum...

Buna da güldüm

Yaptığın bir spor falan var mı? Ayrıca adını sormuşumdur ama unuttum :/
Elior Feb 15, 1:17 PM

Thanks for accepting
oyunicin Feb 15, 12:07 PM
Adına mutlu oldum. Yani güzel değişiklik olmadı böyle kendimi iyi yönde değiştirmeye falan çalışıyorum. Sürekli değişen biriyim zaten. Adapte oldum falan yeni kendime :D (Şakaydı)

Yani anime başlayalı benim de 4-5 yıl oluyor geçen sene özellikle baya izledim ama bilemiyorum hiçbir şeyden keyif almıyorum. Hayattan da keyif almıyorum ondandır belki :D Şey anlamında hani yaşamayı seven biri değilim anlatabildim mi şakamsı anlamda söylüyorum depresif biri değilim...

(Ben insanların profiline de bakmamaya falan başladım genelde bölümü işaretleyip çıkıyorum. Ayrıca hiç 'internet arkadaşın' oldu mu? öylesine soruyorum)
oyunicin Feb 15, 11:10 AM
Normal hayatıma devam ediyorum sanırım umarım senin adına güzel değişiklikler yaşanmıştır

D:D.D yazdığın sebepsizce güldürdü. Şey anlamında değil hani böyle birinin saçma fikrine gülersin ya o şekilde değil. Bakış açın komik geldi. Ben yine de baya sevildiği için izlemeye devam ederdim muhtemelen sevmesem ama şu an ortalama-güzelimsi gidiyor diyebilirim sanırım

Buna duyduğuma sevindim çünkü cidden anime izlemekten zevk almıyorum şu sıralar. Şey diye düşünebilirsin işte niye izliyorsun o zaman falan. Güzel bir şey bulacağımı düşünüyorum ama bulamıyorum Sen böyle bir 'phase' yaşadın mı merak ettim

(yine resmi yazdım sanırım internette fazla haşır neşir değilim şu sıralar yani internet sohbetleri açısından sanırım eski samimiyetimi kaybettim :D )
oyunicin Feb 15, 10:25 AM
Merhaba nasılsın?

Violeti neden bıraktın? Düşüncelerini merak ettim

Ayrıca mousou izlemeyi düşündüklerim arasındaydı güzel mi?

(Çok resmi oldu farkındayım)

Frostbytes Feb 13, 11:30 AM
I see