Report Nahiyan23's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 100.4
Mean Score: 8.90
  • Total Entries505
  • Rewatched0
  • Episodes6,952
Anime History Last Anime Updates
Inu x Boku SS
Inu x Boku SS
2 hours ago
Plan to Watch · Scored -
Trigun
Trigun
Yesterday, 8:09 AM
Plan to Watch · Scored -
Black Clover
Black Clover
Yesterday, 7:52 AM
Watching 128/? · Scored 10
Manga Stats
Days: 4.6
Mean Score: 9.71
  • Total Entries14
  • Reread0
  • Chapters821
  • Volumes89
Manga History Last Manga Updates
Shokugeki no Souma
Shokugeki no Souma
Sep 25, 2019 2:03 AM
Completed 325/325 · Scored 10
Quanzhi Gaoshou
Quanzhi Gaoshou
Sep 25, 2019 2:03 AM
Reading - · Scored 10
Steins;Gate
Steins;Gate
Sep 25, 2019 2:01 AM
Completed 23/23 · Scored 9

Favorites

All Comments (95) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Blueflare45 Mar 12, 6:17 PM
Indeed, next time you wanna chat, message me instead.
Blueflare45 Mar 9, 2:30 AM
Nope not for me, the anime for Tokyo Ghoul I consider to be a trainwreck and a disgrace to the manga. Although Season 1 did do a fine job at introducing people to the basic world of Tokyo Ghoul, it paired with every subsequent season is a continuity gone wrong, it's just a train wreck. Season 4 puts the cherry on top of the garbage cake.
Blueflare45 Mar 8, 6:34 PM
Which do you prefer more, the anime for Tokyo Ghoul or the manga?
GoddessHell Mar 2, 10:08 AM
That’s good to hear😊
GoddessHell Mar 1, 6:49 AM
Thanks for accepting 😄fine.How are you?
teteucps Feb 15, 3:57 AM
i'm ok, you know just watching some anime, but recently i finished some ghibli movies and they are awesome. ^^
teteucps Feb 10, 3:54 PM
Thx for the FR ^^
how are you?
Memocavixxi Feb 10, 6:41 AM
Hey, nice to meet you! Thanks for the friend request ^v^
Shamiyanah Feb 10, 2:25 AM
Hello, thanks for the friend request, it's nice to meet you. (^▽^)/
wjhbu Sep 9, 2019 6:37 AM
Let's hope so lol
wjhbu Aug 30, 2019 11:39 PM
yeah lol
Maybe i should try getting better at it xD
wjhbu Aug 30, 2019 1:39 PM
ahaha i'm probably worse than you though xD
wjhbu Aug 29, 2019 5:48 AM
yeah? that's nice
Im just a very lazy person who's awful at organizing her time lol
wjhbu Aug 18, 2019 4:47 AM
lol so many xD
I've actually gotta go back to school in a week:(
wjhbu Aug 11, 2019 6:27 AM
I've fallen behind on the ones im watching already xD