Report BloodSimple's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 78.4
Mean Score: 7.67
  • Total Entries413
  • Rewatched0
  • Episodes4,654
Anime History Last Anime Updates
7 Seeds
7 Seeds
Sep 6, 12:56 PM
Plan to Watch · Scored -
One Piece
One Piece
Jul 23, 12:32 AM
Watching 861/? · Scored 9
Enen no Shouboutai
Enen no Shouboutai
Jul 7, 9:28 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 12.7
Mean Score: 8.08
  • Total Entries133
  • Reread0
  • Chapters2,277
  • Volumes241
Manga History Last Manga Updates
Jumyou wo Kaitotte Moratta. Ichinen ni Tsuki, Ichimanen de.
Jumyou wo Kaitotte Moratta. Ichinen ni Tsuki, Ichimanen de.
Aug 13, 8:59 PM
Plan to Read · Scored -
Jagaaaaaan
Jagaaaaaan
Mar 28, 10:32 PM
Reading 45/? · Scored -
Skill of Lure
Skill of Lure
Mar 28, 5:42 PM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (259) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
BloodSimple Jun 21, 2018 1:25 AM
fuck yes it's back
Bruce_URKEL Dec 31, 2017 8:54 AM
"money doesn't make you happy. Mountain dew and anime does."

I love your philosophy. And it's kind of true. Well at least for me it is.

Any ways, happy (early) new years!
hehe :3

~yours truly, Leorio
BjorkIsJesus May 20, 2016 1:07 AM
That mountain dew and anime pic made me laugh!
BjorkIsJesus May 20, 2016 1:03 AM
I'm too based to be disgraced bruh!



Yeah I like Lil B! Crazy to see the resurgence of his career. I thought his career was dead after the hype of the song "Vans" by The Pack died. (He was a part of The Pack and that song made Vans so cool.) That was back in '06 now ten years later the dude has resurrected like a true based god!

I'ma quote someone who made a comment about Kurt Cobain. He said, "Kurt Cobain's taste >>>>>>> Kurt Cobain's music." I pretty much feel the same way about Bradley Cooper with movies.

Thanks for the recommend man. I've heard a lot of great things about Hunter X Hunter. Didn't know the Manga's were made by the same person!
BjorkIsJesus May 18, 2016 5:20 PM
:WARNING REALLY LONG COMMENT AHEAD!!!

lol! I'm surprised and at the same time not surprised that Tarantino likes hentai.

I have not seen Seven Psychopaths but I looked it up and noticed the great cast! The highlight being Tom Waits for me. I'm a huge Tom Waits fan and anything he's a part of, I gotta check out. (Psychopath is a perfect descriptor for him btw) I'm surprised I don't know about this movie already lol.

I enjoyed Melancholia but It's not my favorite of his. A lot of people consider Melancholia his most "commercial" movie. Interpret that how you will because your guess is as good as mine. Antichrist is Lars's "Horror" movie, all I can say about that one is get ready for genital mutilation! I really liked Dogville and now Dancer in the Dark is what I think is his best so far partially do to Bjork's great acting, gotta give my girl credit! lol ^_^

David Lynch I've always considered him to be a "cult classic" kind of guy so naturally he's not for everyone and guys like that are usually hit or miss for me as well. I haven't seen Inland Empire, but I do think The Elephant Man and Blue Velvet are must see movies. You might not like them but you should watch them. Maybe Mulholland Drive and Eraserhead as well. Another fun fact, The Elephant Man is Bradley Cooper's favorite movie of all time and is the very movie that made him want to become an actor!

Peep em out bruh! Bjork's dope!

I'm a pretty open-minded person. There isn't much I dislike so when I ask about recommendations I'm really asking what are your favorites? If you ever just wanna recommend me random shit about anything I'm cool with it. Just letting you know... feel free I guess.

I wouldn't say I'm new to anime. I've been watching anime since I was a kid but I've always been a VERY casual fan of anime. I haven't watched too much anime but when I do I thought it'd be cool to jot it down on MAL. I also wanted to check out the community on here and like I've said before I'm always down to hear recommendations from the community about anything!
BjorkIsJesus May 16, 2016 4:53 PM
You've got great taste in movies my friend! ^_^

Yeah, Boogie Nights is great man. It's Andy Milonakis's favorite movie of all time!

In Bruges is hilarious and A History of Violence is entrancing. I love P.T. Anderson and Cronenberg films!

Dancer in the Dark is a film by Lars Von Trier and ppl either love him or hate him but I think his movies are fantastic! His movies are so unique and powerful and... odd lol, but if your a fan of David Lynch it can't be that odd am I right? (love David Lynch too btw)

Well if you ever wanna give Björk's music another go. My favorite albums of hers are...

Homogenic

Post

Vespertine

Debut

Probably in that order, but I love them all! ^_^

Hope I didn't gush too much! haha but yeah, if you got any recommendations for me concerning Movies, Music or Anime. I'm all ears! hit me up anytime. It was nice meeting you. :)
BjorkIsJesus May 16, 2016 12:49 PM
Hello thanks for accepting the friend request! Added you because of Let The Right One In, I love that movie!

Based off your favorite movies list, here's a list a movies I think you should check out (if you haven't already)

Boogie Nights
Fargo
In Bruges
Airplane!
The Hunt (with Mads Mikkelsen)
A History of Violence
Taxi Driver
Scarface

I just recently watched Dancer in the Dark and good lord that movie will fuck you up! Especially if your a Björk fan. ;[
One May 12, 2016 8:47 PM
Hey there.
Thanks for the friend request.
Hope we get along well~
Swoope Mar 31, 2016 4:56 PM
Cashback tho. For a movie that's isn't erotic, the amount of naked ladies shown is quite astounding
Swoope Mar 23, 2016 7:56 PM
Set in Ireland about a cop who teams up with an FBI guy from Murica and how they're trying to solve a crime that involves a bunch of crooked cops.

I havent watched anything special besides Cashback which was.....interesting
Swoope Mar 16, 2016 6:59 PM
Nope but i have just watched The Guard and Her. Her was seriously a great film, i mean I wouldn't mind having ScarJo whisper sexy things to me all day as well :P
Swoope Mar 15, 2016 2:52 AM
Alright, Im gonna peep it then
Swoope Mar 14, 2016 2:20 PM
HUNTER HUNTER IS COMING BACK WOOOOOOOO

HIATUS HIATUS NO MORE
Swoope Mar 14, 2016 1:49 PM
Nightcrawler sounds like some Marvel film. I do have Predestination but I still havent watched it because i think its one of those sci-fi teen films like Divergent. But idk.

Me, Earl and The Dying Girl gave me feels </3
Swoope Mar 10, 2016 11:37 AM
Gone Girl.

SHIT. That was the most recent movie I watched and damn, that bitch crazy LOL

Also I didnt realize it was Cruise until the credits but I knew it was someone famous