gigglingidiot's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 91.9
Mean Score: 7.08
  • Total Entries437
  • Rewatched0
  • Episodes5,526
Anime History Last Anime Updates
Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri
Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri
Jul 27, 2015 11:46 PM
Plan to Watch · Scored -
Rokka no Yuusha
Rokka no Yuusha
Jul 27, 2015 11:45 PM
Plan to Watch · Scored -
Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials
Gekkan Shoujo Nozaki-kun Specials
Jul 27, 2015 11:37 PM
Watching 4/6 · Scored 9
Manga Stats
Days: 0.0
Mean Score: 0.00
  • Total Entries0
  • Reread0
  • Chapters0
  • Volumes0
Manga History Last Manga Updates

No updates yet.

Favorites

All Comments (753) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
waalex11 Mar 26, 2015 7:43 AM
But of course! Everyt thang is FLY! I'm great, + anime, you?
gigglingidiot Mar 24, 2015 10:14 PM
love you guys, thanks for hitting me up! <3
Kurt_Irving Mar 15, 2015 5:11 PM
Hello, I see that you like Lao Ying and yes, he is a cool FMA character.
LegendGoldDark Aug 10, 2014 6:39 PM
holy shit, you even more dead than the fucked up J cole mang. My gosh, I should set a memorial for you on your death. /:
KennyLoh179 Aug 4, 2014 8:31 PM
Hey there lazyhead how are you?^^ meow~
RikuXPaine Aug 3, 2014 7:17 AM
Do you have another website that your on more? :)
gigglingidiot Jul 12, 2014 10:26 PM
TOO LAZY TO ANSWER MESSAGES </3
Kurrappika Jun 16, 2014 7:43 AM
Thanks :) Oh and so far I love hunter x hunter, it's my favorite anime :D *high five* for good compatibility!
Fire-Dragon Jun 8, 2014 5:56 PM
Sorry about the late reply. Real life has been chaotic.

lol yea. I love SPEED, they're not that well known but I enjoy their songs. Pain, the love of Heart is my fave of their songs too.

lol cool. I know a few people who like TOP.

Yea, Kyary was here for a concert a couple months ago. She's even more adorable in person. I've heard Avril's Hello Kitty song but not seen the MV of it yet. I'll take a look when I can.

I like the sound of the unplugged version of Come Back Home more than the normal version.
NarTaco May 28, 2014 6:57 PM
IF U WERE KILLED TOMORROW, I WOULDNT GO 2 UR FUNERAL CUZ ID B N JAIL 4 KILLIN DA PERSON THAT KILLED U!
......__________________
...../_==o;;;;;;;;______[]
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
WE TRUE TOMODACHI
WE RIDE TOGETHER
WE DIE TOGETHER

send this GUN to everyone you care about including me if you care. C how many times you get this, if you get a 13 your A TRUE HOMIE
LegendGoldDark May 28, 2014 1:45 PM
IF U WERE KILLED TOMORROW, I WOULDNT GO 2 UR FUNERAL CUZ ID B N JAIL 4 KILLIN DA PERSON THAT KILLED U!
......__________________
...../_==o;;;;;;;;______[]
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
WE TRUE HOMIES
WE RIDE TOGETHER
WE DIE TOGETHER

send this GUN to everyone you care about including me if you care. C how many times you get this, if you get a 13 your A TRUE HOMIE

You awesome. :D
NarTaco May 27, 2014 8:41 PM
Sorry for the late reply. I'm going to be taking a break from MAL for a while. But I finally finished my exams. I surviiiiiiiiiied xD I'm learning how to play the tabla, I'm actually not that bad. But I used to sound like a cat banging on pans, heh. My family calls it mahshi as well but I think waraq dawali sounds cooler. >> Meh, I'm not a big fan of Amr Diab. Don't kill me ^^ The Chicago weather wasn't gross. I just wasn't used to it.

Don't worry, find a cute habibi and let him take you everywhere xD yeah, I have 7 siblings. 4 brothers and 3 sisters. As I always say, the bigger the better. Unless brussel sprouts are involved.
Rivayne May 27, 2014 7:57 PM
For example, people who you just couldn't care at all for, the only thing you know about them is that they are "evil" and do evil things zzz. For example lots of antagonists in Fairy Tail, Toriko, Ao no Exorcist, Death Note (2nd half atleast. Can't remember first so I won't judge that.) Chrno Crusade.

Honestly I've going through that phase right now haha, trying to see if I missed out on some gems, although I'm still rating pretty strictly. Although I'm trying to find anime that doesn't have too many views and ones that a lot of people don't like, I've found a few decent-good ones from that so far especially Ping Pong the animation.

Yeah pretty much I honestly wish we had that new Google ISP where I live, it's only in a few locations but it's supposed to be comparable to Korean wifi. I live by adblock but sadly some sites are finding ways to get around Adblock :( Like Hulu, Twitch sorta. Milk in bags, seems so small, but that could make an impact! The small things always count haha but I honestly don't know enough about Canada so I can't say myself.

Pharmacy has just always seemed pretty cool to me although I'm not sure I want to go to school for like all of my 20's haha, seems like it'd suck and I'd get fucked by loans. As for Psych it just seems like something I'd enjoy, I love how everyone is so different and I usually try to see who someone is after seeing how they react to different things. Something in the Biotech field would be pretty cool too though as I did have that for my science all of my Highschool years. What's something you were interested in?

Sorry for the late reply, I've been pretty lazy lately.
Musuko May 25, 2014 11:30 AM
Talk to me on skype, i'll tell you it aaaaaaaaaaaaall
LegendGoldDark May 25, 2014 7:35 AM
Heeeey. What did we talked about last time? My Arrancar brain is not functioning lately because LowKey(Junior Javier) stole my normal brain. Better come tell him to give it back, or you can remind me what was our last conversation. :P

Hehehehe~