Merhaba, öncelikle geçmiş doğum günün kutlu olsun. Samurai X i bitirdim çok güzel seriydi mangaya göre ne kadar sadık bilmiyorum o yüzden sana danışmak istedim. Ana seriyi bitirdim üstüne bir kaç ova ve film var ama onları izlemek yerine mangayı okusam daha iyi olur diye düşündüm.
Live action filmlerini de bitirdim beni hypelandırdıkları için mi hayal kırıklığına uğradım yoksa gerçekten güzel değil mi tam anlamış değilim sadece son filmini iyiydi diğer filmleri mehdi bence. Çok uzun olacağı için senaryoyu baya değiştirmişler ama yine de ana hikayedeki olay akışını bilince bir garip geldi. savaş sahneleri iyiydi ama yine animede savaşı karakterin iç sesiyle anlatmasını tercih ederim.
Anime kyoto arcta bitiyor o yüzden sence kyoto arci animede bitirdiğim için mangada ordan mı devam edeyim yoksa mangayı 0dan mi okuyayım (yani animede atlanan yerler varsa diye yoksa gerek yok mudur). Bir de keşke live action filmlerini mangayı okuduktan sonra izleseymisim son filmle spoiler aldım.
Bu arada LOGH die neue these izlediğini gördüm zamanında youtubeda teaser'ını görünce baya hypelanmıştım nasıl buldun, orjinal seri kadar efsanevi değildir tabi ama animasyon baya güzel duruyor.
Ben bu animeyi bitirip diğer ovayi izledikten sonra live actionlarini izlerim diye planlarım. Haklı sayılırsın aslında ama ben ilerde niye böyle puan vermişim diye kaydediyorum çünkü zaman geçtikçe o anime hakkında düşüncelerim değişebiliyor. Çok iyi hocam sınav haftası sonrası abancam zaten çok daraldım. Bir de galiba ayeshah secret in yazan yazar aynı karakterleri farklı bir paralel evrende işliyor ama sadece ayeshah diye geçiyor galiba ama ben bulamamıştım bir bilgin var mı onunla ilgili. çizimleri eskisinden de iyi. En son castlevania izliyordum senin fav karakterlerinde trinity bloodin bir karakterini gördüm konusu falan baya ilginç görünüyor vampirli şeyleri severim anime nasıl önerir misin.
teşekkür ederim senin de zevkin baya iyi görünüyor çok anime izlememiş olsam da benzer şeyleri seviyoruz gibi. filmlerini falan izledin mi internette bir sürü izleme sırası var ben ilk Tsuiokuhen izleyip sonra ana seriye geçtim sonra yine bir ova ve filmler diye gidiyordu sanırsam hangi sırayla izlememi önerirsin. ama sanırım yine hikaye başlangıcı Tsuiokuhen ve ana seri olarak gidiyor. bu arada hiç bir animeye puan vermemişsin o niyedir hocam :D
okumaya başladım, bu hafta sınav haftam haftaya falan bitiririm büyük ihtimalle, önerin için teşekkür ederim. uzun zamandır anime ya da manga tüketmiyordum en son samurai X izliyordum işte tüm seriyi bitirmeyi planlıyordum. aslında her gün bir iki bölüm izleyebilirim birinin gelip bana öneride bulunması iyi oldu istek için de teşekkürler memnun oldum.
NGE'yi şimdi izlersen beğeneceğine eminim ᕙ(@°▽°@)ᕗ Beğenmediğim seriler içinse Nagi no Asukara diyebilirim; izlerken atlamak için cam aradığım bir seriydi, özellikle timeskipten sonra hala çocuk gibi davranmalar...Sonra ecchi/haremler var, (fanservice için her şeyi yapanlar) İzlerken sövdüğüm çok fazla anime var, ama içlerinden biri benim için gerçek bir hayal kırıklığıydı: Ao Haru Ride. Romantizm izlemekten kaçınmamın nedenidir bu seri -bundan sonra Kamisama Hajimemashita'yı izledim ve çoğunluğun aldığı zevkin ancak yarısını alabildim :'(-. Meraktan mangasını da okudum ve hayatımın en boşa harcanmış gününü geçirdim...Aldnoah Zero/ Zetsuen no Tempest var, benzer sayılabilecek seriler ve ikisinin de bazı karakterlerine uyuz oldum (ben mi çok gerginim yoksa hiçbir şeyi beğenmiyor muyum bilmiyorum ¯\_(ツ)_/¯)
Midoriya vs. fazla shounenvari :D Yaptıkları her şey kolayca tahmin edilebiliyor, ama demek istediklerime de uyuyorlar :3 Hideaki Anno seriyi yazarken ağır bir depresyondaymış, Shinji'yi kendi yerine koyarak yazmış; çıkardığı işi ise saatlerce övebilirim :D
All Comments (75) Comments
Live action filmlerini de bitirdim beni hypelandırdıkları için mi hayal kırıklığına uğradım yoksa gerçekten güzel değil mi tam anlamış değilim sadece son filmini iyiydi diğer filmleri mehdi bence. Çok uzun olacağı için senaryoyu baya değiştirmişler ama yine de ana hikayedeki olay akışını bilince bir garip geldi. savaş sahneleri iyiydi ama yine animede savaşı karakterin iç sesiyle anlatmasını tercih ederim.
Anime kyoto arcta bitiyor o yüzden sence kyoto arci animede bitirdiğim için mangada ordan mı devam edeyim yoksa mangayı 0dan mi okuyayım (yani animede atlanan yerler varsa diye yoksa gerek yok mudur). Bir de keşke live action filmlerini mangayı okuduktan sonra izleseymisim son filmle spoiler aldım.
Bu arada LOGH die neue these izlediğini gördüm zamanında youtubeda teaser'ını görünce baya hypelanmıştım nasıl buldun, orjinal seri kadar efsanevi değildir tabi ama animasyon baya güzel duruyor.
Yakın zamanda bir youtube kanalı ve bir discord sunucusu açtık. Sonbahar sezonu hakkında konuştuğumuz bu videoyu izliyip beğenirsen abona olursan ve Discord sunucumuza gelip selam verirsen çok memnun olurum ^^.