sergejoz's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 97.2
Mean Score: 7.38
  • Total Entries493
  • Rewatched13
  • Episodes5,830
Anime History Last Anime Updates
B-gata H-kei
B-gata H-kei
13 minutes ago
Plan to Watch · Scored -
Fate/Apocrypha
Fate/Apocrypha
53 minutes ago
Watching 8/25 · Scored 7
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Zoku
3 hours ago
Re-watching 8/13 · Scored 9
Manga Stats
Days: 7.5
Mean Score: 8.16
  • Total Entries28
  • Reread0
  • Chapters1,018
  • Volumes149
Manga History Last Manga Updates
Tate no Yuusha no Nariagari
Tate no Yuusha no Nariagari
Jul 25, 3:42 PM
Reading 20/? · Scored -
Koi to Uso
Koi to Uso
Jul 6, 2:25 AM
Reading 102/? · Scored 7

Favorites

All Comments (131) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
nekonyans Aug 8, 3:40 PM
hI My NaMe iS SoPhie oKaY
Vacu0us Jul 28, 5:31 AM
the characters are have very annoying personalities but i kind of like it

hehe give me all your luck
Marcyson7 Jul 14, 12:55 PM
Your profile is so nice 😍 im jealous
Vishu135 Jul 9, 12:06 PM
HAHA Yes I know right.....
spartanking Apr 7, 5:02 PM
thanks a lot! :D
spartanking Mar 28, 7:19 AM
that is one hell of a profil pic could you send me a link? that'd be great bud
Destroy1337 Mar 3, 9:59 AM
-__________-
I'm a gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Emiya7k Feb 1, 9:28 AM
Hey bro.. I'm soooo sry!!! been a long while, i know.. forgive me, maybe? :3
I see tht you have XD cheers :3 well, havent talked to you there yet.. maybe we will chat one of these days, who knows..
Man, the life has gotten cramped with so much stuff after the Uni. started... didn't realize i didnt reply to you :P

Oh damn, look at you being all artsy XD let's see if u have uploaded anymore since then :3

Hmm.. guess not.. but i see tht u've bookmarked a lot more :3

Yup she is.. so, is rem old news now? :P
I mean, any other cuties pulling your heart strings and other things now? :P

Lyceum brotherhood.. can't say i've heard tht.. and google isn't helping much either.. expand on it, maybe? :3
Haha '.. not my best friends now..' he says :P so, did any of em get a promotion since the last time we talked? :P
Oh nice!! r u gonna go masters? I'm in my final year.. so, i can do masters.. or get a job.. trying for a Job.. but if i can get into a good masters programme, might prefer that over the job tbh

Haha we hoped.. and here's the hope working.. i guess :P oh well, late or not, a reply always counts :P

Lol.. ik wht u mean bro.. come over, let's have anime nights every week XD
Meh.. send me a photo of you and a sexy prison guard getting it on :P or if u drop a soap XD

lol maybe there's one to be found on the anime community, like the one from GATE :P
he might trade you the ID for a figurine.. or a hentai manga XD heck, i would :P (Though, shamefully, i must admit i dont have a proper henati manga or a figurine yet Q-Q)
So, did u find a way to not do it? maybe?
Lol XD maybe.. maybe not.. but most jobs are better than army.. in my opinion.. but i guess the world is shitty enough to warrant armies for protection..
But on the bright side, it's just one year.. maybe tht's ok? :P

Haha i never said it was easy.. being a single parent is fucking tough.. tht's why more respect to your mom than other moms :P but most moms are awesome.. and a lot of dads too (i say tht cuz i have frnds tht despise their dads.. so, dont know if it's just them.. but.. wht i'm saying is.. some ppl are asshats) :P

Haha look at you.. good af boiiii :P but i guess one parent doing all the weightlifting is a tough life..
wht men's stuff? XD

Lol.. i think i missed my chance to add you a nickname there.. wht's ur name now?? i'll add one this time XD

Remuremuremu <3 indeed :P

wow.. i havent replied in months! fuck.. i hate myself.. guess i should go kms :P
Yup it is good to talk to anime buddies.. hope... really hope this time we'll talk more :P
Yeah, Low number too.. don't say tht.. bet some of em are cute af.. dont u wanna pet any of em?? maybe like a good doggy? XD

Well, dear anime buddy, dreams do come true... well, some of the small stupid ones atleast :P so, keep doing you.. and there will be.. there might already be one... is there one now?

Well, since idk wht arts to include now, here's a "hi" after missing there convo.s for so long :3

NSFW Warning! :P



Hehehe :3
Destroy1337 Feb 1, 8:23 AM
WHATT???????
Ssilku fastom to me!!!
Destroy1337 Feb 1, 4:07 AM
What does it mean?
Destroy1337 Jan 28, 4:18 AM
Tebe li govorit` my pussy^^
Shirrro Jan 17, 8:21 AM
Heya
Nice to meet ya too
Vacu0us Jan 16, 12:06 AM
(灬♥ω♥灬) K ♥ Y ♥ O ♥ U ♥ S ♥ U ♥ K ♥ E ⃛ヾ(๑❛ ▿ ◠๑ )
Praetorion Jan 5, 12:23 AM
Thanks for accepting~
Destroy1337 Jan 4, 4:20 AM
Finally Serj !!!!
Finally , ti na4al smotret` Nisemonogatari
A ya uje dumal 4to ne bydesh smotret` :(