Report littlefuji's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 20.4
Mean Score: 8.00
  • Total Entries200
  • Rewatched1
  • Episodes1,239
Anime History Last Anime Updates
Kakuriyo no Yadomeshi
Kakuriyo no Yadomeshi
Jan 31, 12:27 PM
Plan to Watch · Scored -
Orange: Mirai
Orange: Mirai
Jan 31, 12:18 PM
Plan to Watch · Scored -
Meiji Tokyo Renka Movie 2: Hanakagami no Fantasia
Meiji Tokyo Renka Movie 2: Hanakagami no Fantasia
Jan 31, 12:15 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 1.6
Mean Score: 8.42
  • Total Entries34
  • Reread0
  • Chapters281
  • Volumes19
Manga History Last Manga Updates
All You Need Is Kill
All You Need Is Kill
Jul 14, 2017 10:53 AM
Plan to Read · Scored -
Nyotai-ka Yankee Gakuen☆: Ore no Hajimete, Nerawaretemasu.
Nyotai-ka Yankee Gakuen☆: Ore no Hajimete, Nerawaretemasu.
Jul 14, 2017 10:50 AM
Completed - · Scored 7
Orange
Orange
Aug 11, 2016 11:19 AM
Completed 27/31 · Scored 10

Favorites

All Comments (10) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Sereshay Jul 1, 2016 6:57 AM
Hey fellow Psycho Pass fan :) Cool profile pic! Also Kagari is my precious baby ;-;
shoutohdoroki Jun 19, 2016 5:14 AM
I finished the whole series in, like, 3 days! I NEED MORE! WITH KOGAMI IN IT! DX And I also really really loved Shinya. And Kagari my son <///3

Good luck with your work! I'm back to school *sobs* It's only been a week, tho. But yeah, don't have as much time with animes like before. And same! I looove BSD despite its flaws. It's the characters I think. I've become attached! And the action scenes are really good. HE REALLY IS! These villains don't make much sense tbh. I don't understand their logic at all lol. Re:Zero just gets better and better. But my fave this season is My Hero Academia. Haven't heard of Hikaru no Go but I'll check it out. And me too! I'm actually binge-watching D.Gray-Man because the sequel comes out this summer and I'm lovin' it. The characters are the best part. I love them so much.

I think the OVA's good. Had the same tone as the main series and I.. just really love Ajin. Tanaka-kun's OP and ED are both good too! And Tanaka's way of thinking is funny. XD And Miyano's super cute I can't~
shoutohdoroki Jun 1, 2016 5:02 AM
Hi Fuji! Just letting you know that I'm currently watching Psycho-Pass and man do I love it! I've changed my mind about Akane. I think she's a well-written character! Along with the others of course. They have so much depth and the series overall is well written as well. I especially love the dialogues between the characters and the questions each of them has in mind. The society they're living in, the system, free will, etc. I love it when anime makes you really think about these things. The writing is genius! Oh, and Makishima <3 He's such a charismatic villain.

Oh and how have you been? Have you been watching something at the moment?

Ajin's OVA is out! Have you watched it? I haven't lol. And I'm also finally watching Tanaka-kun! I love it so much! It's so peaceful and calming and honestly I need more animes like that because of all the explosions and screaming and killing all these other animes have.
shoutohdoroki May 5, 2016 5:29 AM
It took me a while to respond but yes! I'm so happy when I heard it's getting a season 2 :D Never thought it would coz tbh I thought it was underrated but it seems like it's doing well in Japan? Or else it wouldn't have many adaptations! I mean, we're gonna have 2 more movies and then 2 OVAs and then now a 2nd season.

Good to know she's having a good character development. I'm definitely going to watch it for real this time. Heard/read good things about it and I'm pretty sure it's gonna live up to the hype :)

Me too! It's always nice to see Kei kick some ass! Really loved the last ep of Ajin because we finally got to see Kei in action after wandering around a lot in that village lol. The wait paid off. Although I thought it could have been better, I would take what I could get. Him summoning his IBM multiple times was cool too, and helping Kou. I even thought he's gonna let them capture Kou to escape but he ended up going with him. That was honestly unexpected! Aww. Too bad coz I miss Kai, but I guess there's nothing for him to do, since he's human.

Ohh, I see! I'm gonna catch up on it since my friend also suggested it to me too. I'm not much of a slice-of-life person but I recently watched one and it's really good and nice and refreshing after all these shounen/seinen/action animes I've been watching. It's called Barakamon! Check it out if you haven't yet :) Hmm... well I checked your list and honestly, it doesn't seem like something you would watch OTL It wasn't that good at first and a little slow. It's basically an origin story, so you'll need patience while you watch the MC who's a typical underdog to grow. But it's really inspirational. The MC's pretty lame at first but you can't help but root for him. Soundtrack's nice as well! I would recommend you give it a try without too much expectations. It's a little too shounen tho XD Kuromukuro is mecha. And honestly, don't know if it's recommendable lol. It's not that bad, but not that good either. BSD's action scenes are good imo! Esp the animation! But yeah, I think they focus too much on the humor and unnecessary talking. So far I don't have a solid #1 but those three are my top too! And if I were you I wouldn't pick up Endride anymore LOL I just dropped it XD
littlefuji May 2, 2016 12:21 PM
I joined MyAnimeList 365 days ago! Happy 1st anniversary~
shoutohdoroki Apr 27, 2016 11:23 AM
No worries! ^^

I think I've seen it before too. I just don't remember much because it was a long time ago! This local channel used to air it. I read the plot after I watched FMAB because I wasn't planning on watching it anymore, just wanna know the difference. Based on the plot I personally prefer FMAB because of how it ended XD I'm fine with dark-themed anime, but after seeing what the Elric bros and everyone else had gone through in FMAB I don't think I could handle FMA's ending OTL The reason I didn't continue watching PP is because of Akane tbh. No offense, btw! But I had high expectations of her since she was supposed to be a top student or something like that, right? But if I remember correctly, on her first mission, she didn't act the part. If anything, she's quite... ignorant. My memories are quite hazy since it's, like, 2 years ago. It just really disappoints me when characters are described to be this way or that way but act the opposite. Although I feel like I judged the entire anime based on one person and one episode alone >,<

Exactly! There aren't a lot of realistic MCs like him and that's why I think he's more interesting than some. He's complex and unpredictable. You just can't wait for his next move. Yes, Kou is! I liked him, surprisingly. And still wondering where in the world Kai has been since I haven't read the manga yet. Where is that boy! Ohhh, I like Satou! Imo he's an equally interesting villain.

I haven't seen Tanaka-kun yet! How is it? As for me, Re:Zero, Kabaneri, BSD, Kiznaiver, Boku no Hero Academia, and Sakamoto. Kuromukuro's first 2 eps were... so-so, but the 3rd one gave me hope. Mayoiga had a promising start! I like it too! Well, you did the right thing XD They're still as whiny as ever. No progress at all. It's gonna have 24 eps so I'm just waiting for at least 2-3 more eps to decide whether I'm dropping it or not LOL
shoutohdoroki Apr 24, 2016 5:12 AM
I finished FMAB just last week and I loved it so much! Made it to my top animes. I'm such a sucker for shounen XD Steins;Gate is pretty slow at first, but it's that nice kind of slow. Ohh, I watched the first ep of Psycho-Pass a long time ago but I remember it didn't catch my attention back then. But I'm gonna give it a try once more.

I got used to Ajin's animation that it didn't bother me in the end anymore. It's even one of my faves now. But yeah, if I had read the manga before the anime I'd have been disappointed myself. Even on other anime streaming sites a lot were shitting on him! I love Kei! He's a unique MC. Definitely not one of those dense/weak-turned-op MC, or the goody-two-shoes MC. He's one of the most interesting MCs I've seen! I really wanna read the manga now coz the anime ended in a cliffhanger right when he's finally doing something!

So what are your faves this season so far? :)
shoutohdoroki Apr 24, 2016 4:08 AM
well, so far i've been binge-watching top animes and i guess they're top animes for a reason! :) i'm currently watching steins;gate right now. i saw your list and it's not there? are you planning on watching it?

and i check online users sometimes and saw you and i don't really remember, but probably because of ajin on your top manga. i love ajin (the anime, haven't read the manga yet) and i haven't seen a lot who do... so yeah :D and i might seem stalkerish but i also check our shared animes and we seem to have similar opinions on most animes!
shoutohdoroki Apr 24, 2016 3:58 AM
hello! no problem! :)