Report TurquoiseLemon's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 126.1
Mean Score: 7.10
  • Total Entries524
  • Rewatched94
  • Episodes7,332
Anime History Last Anime Updates
Fruits Basket (2019)
Fruits Basket (2019)
May 2, 11:45 PM
Watching 2/? · Scored -
Kono Oto Tomare!
Kono Oto Tomare!
Apr 22, 10:28 AM
Watching 3/13 · Scored -
Yakusoku no Neverland
Yakusoku no Neverland
Mar 30, 11:24 AM
Completed 12/12 · Scored 8
Manga Stats
Days: 57.9
Mean Score: 6.98
  • Total Entries143
  • Reread14
  • Chapters9,227
  • Volumes573
Manga History Last Manga Updates
Akagami no Shirayuki-hime
Akagami no Shirayuki-hime
Apr 30, 1:28 PM
Reading 106/? · Scored 8
Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen
Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen
Apr 30, 12:55 PM
Reading 146/? · Scored 8
Otonari Complex
Otonari Complex
Apr 7, 8:25 AM
Reading 32/? · Scored 7

Favorites

All Comments (38) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
noahveness Mar 12, 7:14 AM
love the quote you have on your forums profile!
Kaoriisug May 1, 2018 8:55 AM
Happy to hear it hehe :)
CashewCheese Apr 17, 2018 5:23 AM
Aww, that's really nice! What are you planning on doing together? That's sad that you only see her once a month. :( Do you live far away or something?
Hmm, not that I know of hahaha. I'm just working for the most part. Hopefully I can do something fun this weekend.
CashewCheese Apr 16, 2018 11:25 AM
Oh, that's really cool! I hope you two have a good time.

Anything fun going on this week?
CashewCheese Apr 15, 2018 3:14 PM
Hahaha, that's how I am! If I do something, I just do it all at once. Aww, that's so nice! Where is she from?
CashewCheese Apr 13, 2018 6:41 AM
That's fun though! I'm probably going to do the same thing: chores and relaxing. It should be a pretty chill weekend. My boyfriend and I might go to dinner and see a movie tonight, but we'll see. :)
CashewCheese Apr 13, 2018 5:23 AM
Please do!!! The neti pot in particular is amazing, lol. Everyone I've recommended it to comes back to me and tells me how well it worked at draining their sinuses. You definitely don't wanna be sick for longer than you have to be!

It's almost the weekend!! Anything fun going on?
CashewCheese Apr 12, 2018 9:12 AM
Neti pots sound and look disgusting, but I promise they're worth it! The best way to clear your sinuses imo. You should definitely invest in one if you get sick often! Steam inhalers are great as well, especially for sore throats. I'm the getting rid of colds expert, hahaha.
CashewCheese Apr 12, 2018 5:01 AM
Oh, nice! I've heard it's amazing. I'll definitely watch it sometime. :)

Do you really? I rarely get them! Have you used neti pots and steam inhalers before? They get rid of colds so fast!
CashewCheese Apr 11, 2018 5:03 AM
I agree! That way, you can appeal to more people. Aww, yeah! I know Spirited Away got a lot of people into anime, and I've heard that School Rumble is really popular. I haven't seen either of those yet though. My friend wants me to watch Spirited Away, so I'm sure I will lol

Yeah, it does suck! I think I'm getting over it now though. I had so much good food last night though, so I'm happy lol.
CashewCheese Apr 10, 2018 6:14 AM
Oh, yeah! I feel like Psycho-Pass can appeal to everyone because there are so many different elements to it. I usually like crime shows, so I wasn't surprised that I liked it. It was actually the show that got me into anime!

Good, I'm glad! Yes, it was a ton of fun. I'm still getting over a cold, so that was a little rough, but I was still able to have a good time. I had to argue with a few people, but most people were really supportive of our cause. :)
CashewCheese Apr 10, 2018 5:24 AM
Yeah, I love Steins;Gate! I think I personally prefer Psycho-Pass out of the two, but I also think that's an unpopular opinion lol. Ooh, okay. Yeah I saw it's about an animation club.

Did you have a good weekend?
CashewCheese Apr 9, 2018 7:55 AM
Ahh, good choices! Psycho-Pass and Steins;Gate are some of my favorites. Did you enjoy them? I've never heard of Shirobako! Maybe I'll have to check it out.
CashewCheese Apr 8, 2018 6:15 PM
You're making up for lost time!! Is there anything you're watching or reading right now that you really enjoy?
CashewCheese Apr 7, 2018 7:10 AM
That's one of the best ways to enjoy a weekend though! Mine tend to be pretty chill, but my past few weekends have been a bit hectic. Hopefully next weekend I can just hang out the whole time, lol.