Kreska jak na anime sprzed 22 lat jest bardzo znośna, animacja również, widywałem wiele nowszych produkcji z o wiele gorszą oprawą (vide Onizuka f.e. ;P). Spodziewałem się czegoś gorszego, ale byłem naprawdę pozytywnie zaskoczony. Tylko trochę się później nudzą te wszystkie czajniki i mało sensowne walki ;P Dwa pierwsze sezony najlepsze, w trzecim i czwartym już się zaczyna ziewać, jestem póki co w piątym, zostaną jeszcze dwa ;P No i nie cierpię Happosaia, odcinki z nim biją granice głupoty, a dużo takich jest ;P Ale mimo wszystko bardzo zabawne anime, zwłaszcza na początku ;) No i <3 Shampoo i te jej "~Nihao, Ranma!" ;D
Ojej, jakie tam znów hentaje, przecież Bible Black tylko to taka niewinna bajka dla dzieci i sklepach MM umieszcza się je na stoisku kina familijnego ;P
Pewnie, mały flood na skrzynkę pocztową maili z powiadomieniami może zmotywuje go do aktywniejszego działania na tej stronie ;P xD
No ale co ja tu mu mogę polecić, jak on widział już praktycznie wszystko (albo przeleciał klatkami, co dla mnie jest bardziej prawdopodobne :P)... O.O Aaa, wiem, Higurashi! ;P
All Comments (51) Comments
szkoda ze nie aktualizujesz listy częściej niż raz na rok :P
mam ważniejsze rzeczy do roboty niż siedzenie na malu (erogame!) XD
Nie mogę się przemóc do tej kijowej kreski w Ranma ;)
http://fandemonium.pl/8235/Media_Markt_zawstydzil_empik ;P xD
O, to polecam jeszcze Ranmę, gołe cycki w co drugim odcinku... ;P xD
No ale co ja tu mu mogę polecić, jak on widział już praktycznie wszystko (albo przeleciał klatkami, co dla mnie jest bardziej prawdopodobne :P)... O.O Aaa, wiem, Higurashi! ;P
Hostile może pospamujemy tu Trzynastkowi to będzie częściej zaglądał ? ;)
Pzdr 13 ;D
Chrno Crusade na 8? Pewnie też bym tyle dał, gdyby nie te lichawe zakończenie, ani mi się podobało, ani mnie wzruszyło, takie do dupy ogólnie było ;P