w Cabala nie gram, w aww(?) to nie wiem xp W ogóle w nic nie gram, nie chce mi sie, anime pooglądać wole sobie, się tak człowiek nie denerwuje przynajmniej :P
A ty jak? ciagle w to samo, na te same TG i na tym samym lvl? xd
btw. zapuściłeś, się z anime coś.
To jedziem:
The Melancholy of Haruhi Suzumiya - najlepsze school comedy jakie widziałem :D
Darker Than Black - świete anime akcji z ciekawa nietypową fabułą i zarąbisty głowny bohater ^^
Tengen Toppa Guren Lagann - parodia mechów jakby, świetne przez długi czas było 1 w rankingu na MAL'u
Baka to Test to Shoukanjuu - ogromna dawka śmiechu, musowo trzeba oglądnąć, szkoła to tak jakby gra RPG to Ci sie pewnie spodoba ;D
Fullmetal Alchemist: Brotherhood - epickie, 100x lepsze niz pierwsza adaptacja, czyli to co już oglądałeś, chociaż do ~15 epka prawie to samo, potem to juz nic wspólnego prawie nie ma ze sobą :D nowi bohaterowie, wątki, totalnie całkowicie inne potoczenie się wątku głownego, polecam, na pocztku też myślałem że to bedzie to samo, że nie będzie sie chciało oglądać, ale co ty nie ma co porównywać duuuuuużo lepsze.
No ogólnie to tego wiecej bym Ci polecił ale też nie wiem do końca co lubisz to looknij te narazie sie zobaczy ^^ Jest również kilka ciekawych pozycji co aktualnie wychodzą [Angel Beats (kolejne świetne school comedy), Ichiban Ushiro no Daimaou(ecchi, głownym bohaterem jest władca demonów, wiecej dodawać nie trzeba :D)].
B Gata H Kei
Cudne, jeszcze nie widziałem ecchi co by dziewczyna tak odważnie mówiła o tym i o tamtym :D 7 epków dopiero jest to nie wiem czy lubisz oglądać na bierząca czy wolisz poczekać aż się skończy seria :P
All Comments (7) Comments
A ty jak? ciagle w to samo, na te same TG i na tym samym lvl? xd
btw. zapuściłeś, się z anime coś.
I wiem, że mam zajebiste zdjęcie, nie musisz tak zazdrościć.
The Melancholy of Haruhi Suzumiya - najlepsze school comedy jakie widziałem :D
Darker Than Black - świete anime akcji z ciekawa nietypową fabułą i zarąbisty głowny bohater ^^
Tengen Toppa Guren Lagann - parodia mechów jakby, świetne przez długi czas było 1 w rankingu na MAL'u
Baka to Test to Shoukanjuu - ogromna dawka śmiechu, musowo trzeba oglądnąć, szkoła to tak jakby gra RPG to Ci sie pewnie spodoba ;D
Fullmetal Alchemist: Brotherhood - epickie, 100x lepsze niz pierwsza adaptacja, czyli to co już oglądałeś, chociaż do ~15 epka prawie to samo, potem to juz nic wspólnego prawie nie ma ze sobą :D nowi bohaterowie, wątki, totalnie całkowicie inne potoczenie się wątku głownego, polecam, na pocztku też myślałem że to bedzie to samo, że nie będzie sie chciało oglądać, ale co ty nie ma co porównywać duuuuuużo lepsze.
No ogólnie to tego wiecej bym Ci polecił ale też nie wiem do końca co lubisz to looknij te narazie sie zobaczy ^^ Jest również kilka ciekawych pozycji co aktualnie wychodzą [Angel Beats (kolejne świetne school comedy), Ichiban Ushiro no Daimaou(ecchi, głownym bohaterem jest władca demonów, wiecej dodawać nie trzeba :D)].
Cudne, jeszcze nie widziałem ecchi co by dziewczyna tak odważnie mówiła o tym i o tamtym :D 7 epków dopiero jest to nie wiem czy lubisz oglądać na bierząca czy wolisz poczekać aż się skończy seria :P