Salut, raspund asa greu ca am avut ban pe myanimelist pana azi :))
Sincer eu n as recomanda sa mai continui naruto.. adica ii ok animeul dar deja sunt foarte multe mai interesante, eu as lasa animeurile lungi doar cand chiar nu mai am d astea mai "scurte" asa de interesante
Risipa de timp sigur n a fost :)) am terminat animeuri si am dat sub 5.. se putea si mai rau.
O sa ti las cateva animeuri.. unele nu s neaparat foarte underrated dar meritau 8+ nu 7-7.5
Prima data vreau sa incep sa ti zic de animeul asta, "Monster" cred ca asta este cel mai bun anime care exista.. nu o sa mai exite 1 ca el.. in 74 de episoade nu m am plictisit deloc de el.. episoadele au treaba cu povestea, sunt interesante, chiar daca e "main character" sunt 4-5 episoade in care nu apare si povestea continua fara el in alta parte(asta este genul de anime mai realist)
Grisaia no Kajitsu are 2 sez + ceva ep special care are treaba cu pvoestea.. Animeul este foarte bun si in cate episoade are l au facut extrem de bine.. iti explica majoritatea lucrurilor, episoadele nu s neaparat plictisitoare.. dar nu i genul de anime unde vezi doar actiune.
Another- Asta mi s-a parut foarte bun pentru 12 episoade.. genul "mister" chiar e bine pus aici.. nu i animeul pe care sa l vezi tu deja afland din primele ep cine e persoana rea(iti zic asa ca e spoiller daca schimb cuvantul
Akame ga Kill!- Cred ca ai actiune in aproape toate episoadele.. (iti recomand un"akame ga kill amv" pe yt inainte sa te gandesti daca il vezi
Nu prea am vazut animeuri asa underrated gen sub 7.. poate ca sunt la mine in lista dar sunt romance, ti le las in caz ca o sa vrei sa vezi si genul asta
High School DxD(asta i mai mult harem-ecchi)
Horimiya
Domestic na Kanojo
Tonikaku Kawai
Nande Koko ni Sensei ga!?
Kuzu no Honkai
si neaparat I want to eat your pancreas "movie" un film frumos care mi se pare peste multe.. si are nota mica fata de ele (e romance)
Salut, am terminat Tenkuu Shinpan.. ce sa zic, mi s-a parut interesant dar aveam alte asteptari de la poveste.. mi s-a parut putin fortata povestea in unele episoade si d asta i am dat doar 6/10
Tinand cont ca si netflix a fost in proiectul animeului au fost destul de placute cele 12 episoade pe animatie.
Multumesc ca mi ai spus cate ceva despre el.. daca nu te intrebam pe tine de el probabil nu l vedeam
Mersi fain :)) o sa l vad cand termin ce am in plan sa vad.. nu prea iau in considerare reviewurile de pe mal direct de le fiecare anime ca majoritatea critica prea mult fara rost, prefer sa intreb persoane care au vazut animeul respectiv
All Comments (60) Comments
お誕生日おめでとうございます
WISHING U ALL THE BEST
(◡‿◡✿)
Sincer eu n as recomanda sa mai continui naruto.. adica ii ok animeul dar deja sunt foarte multe mai interesante, eu as lasa animeurile lungi doar cand chiar nu mai am d astea mai "scurte" asa de interesante
O sa ti las cateva animeuri.. unele nu s neaparat foarte underrated dar meritau 8+ nu 7-7.5
Prima data vreau sa incep sa ti zic de animeul asta, "Monster" cred ca asta este cel mai bun anime care exista.. nu o sa mai exite 1 ca el.. in 74 de episoade nu m am plictisit deloc de el.. episoadele au treaba cu povestea, sunt interesante, chiar daca e "main character" sunt 4-5 episoade in care nu apare si povestea continua fara el in alta parte(asta este genul de anime mai realist)
Grisaia no Kajitsu are 2 sez + ceva ep special care are treaba cu pvoestea.. Animeul este foarte bun si in cate episoade are l au facut extrem de bine.. iti explica majoritatea lucrurilor, episoadele nu s neaparat plictisitoare.. dar nu i genul de anime unde vezi doar actiune.
Another- Asta mi s-a parut foarte bun pentru 12 episoade.. genul "mister" chiar e bine pus aici.. nu i animeul pe care sa l vezi tu deja afland din primele ep cine e persoana rea(iti zic asa ca e spoiller daca schimb cuvantul
Akame ga Kill!- Cred ca ai actiune in aproape toate episoadele.. (iti recomand un"akame ga kill amv" pe yt inainte sa te gandesti daca il vezi
Nu prea am vazut animeuri asa underrated gen sub 7.. poate ca sunt la mine in lista dar sunt romance, ti le las in caz ca o sa vrei sa vezi si genul asta
High School DxD(asta i mai mult harem-ecchi)
Horimiya
Domestic na Kanojo
Tonikaku Kawai
Nande Koko ni Sensei ga!?
Kuzu no Honkai
si neaparat I want to eat your pancreas "movie" un film frumos care mi se pare peste multe.. si are nota mica fata de ele (e romance)
Kuzu no Honkai
Tinand cont ca si netflix a fost in proiectul animeului au fost destul de placute cele 12 episoade pe animatie.
Multumesc ca mi ai spus cate ceva despre el.. daca nu te intrebam pe tine de el probabil nu l vedeam