Report DickeyRat's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 31.2
Mean Score: 6.73
  • Total Entries131
  • Rewatched1
  • Episodes1,884
Anime History Last Anime Updates
Tenki no Ko
Tenki no Ko
Dec 2, 2020 12:02 AM
Plan to Watch · Scored -
Great Teacher Onizuka
Great Teacher Onizuka
Nov 2, 2020 12:27 PM
Watching 21/43 · Scored 9
Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen
Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen
Oct 28, 2020 1:28 AM
Completed 12/12 · Scored 8
Manga Stats
Days: 2.8
Mean Score: 7.00
  • Total Entries16
  • Reread0
  • Chapters264
  • Volumes55
Manga History Last Manga Updates
Kami nomi zo Shiru Sekai
Kami nomi zo Shiru Sekai
Jan 27, 2018 9:41 PM
Reading 20/271 · Scored -
Shingeki no Kyojin
Shingeki no Kyojin
Jan 19, 2018 7:22 AM
Reading 3/? · Scored -
Koko ni Iru yo!
Koko ni Iru yo!
Sep 10, 2017 1:47 PM
Completed 21/21 · Scored 4

Favorites

All Comments (25) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Mesacboy May 10, 2018 9:46 AM
Yeah true
Mesacboy May 10, 2018 8:40 AM
Cool, I haven't rewatched many series tbh. I should do it more but it's waste of time I could spend watching shows I haven't seen before (that I might even like more than the show I'd rewatch)
Mesacboy May 9, 2018 1:32 PM
Ahh, I see. I only vaguely remember Accel World, I wanna rewatch it when I get time
Mesacboy May 9, 2018 12:52 PM
Yeah same with me, I rarely actually drop an anime though. Unless it's just terrible or there's a different show I wanna watch, I'll watch it till the end

When did you start watching anime btw?
Mesacboy May 9, 2018 12:00 PM
Yeah, imo I'd recommend mainstream anime. They're popular for a reason lol, always suck you in
Things like Death Note, One Punch Man, Fullmetal Alchemist: Brotherhood (better than the original).
Also I see you didn't enjoy Attack on Titan very much, but I'd definitely recommend you check out season 2. I found it a lot more enjoyable than season 1
Mesacboy May 9, 2018 10:42 AM
My Hero Academia, Parasyte, High School DxD (watch this in dub, it's wayyy funnier than sub and curses a lot more). There's a bunch more I wanna give you but I'll stick with those for now lol

Also, I found My Hero Academia's first season kinda boring but push through it because it gets so damn good
Mesacboy May 8, 2018 9:57 AM
Already on my plan to watch list ^^
Thanks, I'll get round to it soon
Mesacboy May 8, 2018 8:15 AM
Kakegurui was good but I don't wanna watch School Days tbh. The MC is a manthot and he dies at the end anyways, kinda dumb ending imo
Mesacboy May 6, 2018 3:13 PM
That's pretty cool. I know 3 people irl with the same birthday as me too

Seen any good anime lately? Any recommendations?
Mesacboy May 6, 2018 7:57 AM
Doing pretty shit lol, I have hay fever and it's legit killing me lately.
Apart from that I'm great though I guess

Just wanna mention that you're 2 days older than me, my birthday is 7th Feb 2003.
Doesn't really matter at all but an interesting fact at least :p
Mesacboy May 5, 2018 9:36 AM
Yo, thanks for accepting :)
Hru?
Yup Apr 21, 2018 7:37 PM
Yup.
drakodied Feb 4, 2018 3:43 PM
Happy Birthday!
Tamakiiiiiiii Sep 13, 2017 12:41 PM
Friend requests are great. I especially like the ones I get from strangers because they make me feel important.