MyAnimeList.net

KatekyoGirl7's Anime List | KatekyoGirl7's Manga List
KatekyoGirl7's Profile

Favorite Anime
Katekyo Hitman Reborn!
Katekyo Hitman Reborn! add
Kuroko no Basket
Kuroko no Basket add
Gintama'
Gintama' add
Fairy Tail
Fairy Tail add
Prince of Tennis
Prince of Tennis add

Favorite Manga
Ao no Exorcist
Ao no Exorcist add
Death Note
Death Note add
Fullmetal Alchemist
Fullmetal Alchemist add
Ouran Koukou Host Club
Ouran Koukou Host Club add
Katekyo Hitman Reborn!
Katekyo Hitman Reborn! add

Favorite Characters
Hayato
Gokudera, Hayato
Takeshi
Yamamoto, Takeshi
Ryoma
Echizen, Ryoma
Ryouta
Kise, Ryouta
Gintoki
Sakata, Gintoki
Rin
Okumura, Rin
Daiki
Aomine, Daiki
L
Lawliet, L
Shizuo
Heiwajima, Shizuo
Rin
Matsuoka, Rin

Favorite People
Sugita, Tomokazu
Sugita, Tomokazu
Suzuki, Tatsuhisa
Suzuki, Tatsuhisa
Suwabe, Junichi
Suwabe, Junichi
Fukuyama, Jun
Fukuyama, Jun
Miyano, Mamoru
Miyano, Mamoru
Ono, Daisuke
Ono, Daisuke
Kamiya, Hiroshi
Kamiya, Hiroshi


RSS Feeds
KatekyoGirl7's Details
05-07-14, 11:14 PM
Female
March 28, 1994
PH
April 2, 2009
Member
3,825
1,125
3,869
1,579 (Find All)
Last List Updates
Hunter x Hunter (2011) add
Watching at 105 of 148
Gintama': Enchousen add
Re-watching at 8 of 13
Haikyuu!! add
Watching at 5 of 25

Anime Stats

Time (Days) 208.8
 
Watching 16
 
Completed 174
 
On Hold 11
 
Dropped 3
 
Plan to Watch 34
 
Total Entries 238
 

Anime compatibility with KatekyoGirl7 is:
Unknown :(
 %

KatekyoGirl7's Random Anime

Manga Stats

Time (Days) 17.6
 
Reading 15
 
Completed 14
 
On Hold 2
 
Dropped 2
 
Plan to Read 12
 
Total Entries 45
 

Manga compatibility with KatekyoGirl7 is:
Unknown :(
 %

KatekyoGirl7's Random Manga

About KatekyoGirl7



Currently: busy in college. i want my free time T_T
Did not expect to: get my email hacked. seriously, wtf??





KatekyoGirl7's Comments
Displaying 15 of 3797 Comments
KanxHaru-chan | 09-01-14, 12:13 PM
KG-chan ;u;/
I hope you still remember me. ;u;

Thanks for the greetings and sorry for the super late reply. ;-;


Haru-chan here btw ;u;
Just got to drop by again and had the urge to change my username. lol.

I hope you're doing fine! Take care always ;w;

EtnaEraclea | 05-18-14, 10:30 AM
awwwwwwwwwwww. that was awesome *W* Sankyu neechan!

That's good to hear! I tried to search you but didnt find any "katekyogirl7" nor "kg7" on line >w</ what's ur nick in there?

Santosia | 05-06-14, 8:38 PM
Kate-neeechan..I miss you muchie moree!!
Its hv been so long i dont o9 here..been busy with college and stuff..
And thanks for the lovely cards! TwT/

Happy belated Merry Christmasu~and Happy New Yearu~!

Shinsuke_Ningdei | 03-28-14, 5:43 AM
.. mmm ..
maybe I'll be the first to say it?
XD

^^

EtnaEraclea | 02-27-14, 3:28 PM
I'm so so so sorry for the late reply x-x
February just killed me.
I have lots of news @@ i got married on feb 3rd
Let's see to answer to ur questions:

janree | 01-29-14, 9:02 PM
Hello from TCO. Your pic here is not winter-ish enough. Please provide a picture that fits the category more before you make your banner. Thanks! (please just edit the post)

KeigoAtobe007 | 01-26-14, 10:58 AM
Hi there! Omg, I just noticed that I never replied to your three previous messages... OTL Thank you for the almost two years belated birthday image!

Don't worry about it - I have been incredibly inactive too. Just updating my anime/manga list and that's about it. It hasn't always been that way - the Tenipuri one was a gift from Etna in Oct 2012 and I made the KuroBasu one following her design in early January. Glad you like them just as much as me!

I like sports anime because the teamwork - many characters with different personalities - drive - passion - inspiration thing really appeals to me. Plus the art for KuroBasu is fantastic and my favorite J-Rock band sings all of the OPs. Who are your favorite characters? Mine are Kise, Midorima, Imayoshi, Kiyoshi, Izuki, Himuro, and Aomine. Kise's quite handsome, but everyone bullies him lololol.



So that's where I am now lol. How have things been for you?

Kaio_ | 01-22-14, 12:32 PM
I feel so with KHR and i like POT but haven't completed.
ooooh I am in love with it. Kise is my favorite
i really love him and i live midorimachi too he is funny
i love their stupid interaction. like when mido went disguised to aiomine and kuroko match and he met with kise lol i loved that whats with their monkey comparing lol
Yeah i like gintama too and just a few weeks before watched the movie
i think it was to celebrate me finishing an exam and to prepare myself to the next exam :")

thats unfair i hate when they take my weekend for exams, and worse when i have a mid exam on my off day T^T
yeah its been cold lately here too but i don't go out unless its university or family meeting.

okay i am reading Magi and its become an obsession and to collect more chapter to read them but its just 6 chapters now i am so exited
and i was obsessed with SNK and espically jean and sasha a connie
who are your favorites btw? * Hoping Jean is one of them*

mm just a few days and university 2nd term begins T^T
i need a break just one week isn't enough
i fell i talked alot X'D

CocoNoelle | 01-21-14, 12:04 PM
I can image =.= *high five*

Well in first place the exams, some profesors are coming up with questions and problems that they didn't eve bother to mention during the lectures... and secondly, one of my essays was ruterned by a teacher with a comment that it lacks the proper language context. So my last exams is economics and I feel totally shitty about it and yet I must rewrite the essay. Killer mode on maximum level!

Hmm, maybe Hoozuki no Reitetsu... It has a unique humor (at least for me), or should I say black comedy, it kind of reminds me of Yondemasu yo Azazel-san. That was also kind of perverted dark comedy, this more like "sadistic" one :D You really don't see this in RL (not much in anime too, since the ecchi and mecha genres are ruling the world past months) so I somehow take it as my quilty pleasure xDD and it helps me relax.

CocoNoelle | 01-20-14, 8:37 AM
Yahoo ~
Well yeah... I suppose you were busy? :)
Back to the topic...
I fine, or it's so so... I have exams period so I am trying to keep my cool, but the teachers are really tough enemies and my anger is hardly under control these days :D ...
How about you? ^^

EtnaEraclea | 01-19-14, 5:35 AM
do u have android on ur phone?
cuz the line program is a sort of chat with free sms and calls :o i heard is mostly used in asia, but anyway even ppl oversea use it XD (i do :o !)

EtnaEraclea | 01-19-14, 5:23 AM
yup, ur own cellphone! :O

EtnaEraclea | 01-19-14, 4:54 AM
Sankyu dear <3
glad to hear u'll be streesfree for a while. i wish i could say the same xD

ne ne, do u maybe use whatsapp or line on ur phone? :o

EtnaEraclea | 01-18-14, 3:36 AM
Hey neechan!
Sorry for the late reply @@ i'm being so damn busy at work again orz.
Yup, sure, you can work on some belated pages that were previously assigned to someone else but that evidently gone on hiatus.
[Quotes] p41+42+43

Also, when u post them, i need u to say in each post that we apologize for the delay but the previous bm went on hiatus and u only received them just recently.

Aww, that's too bad ;W; orz

Tailee | 01-10-14, 8:16 AM
We don't have tuition here, so that's not really my problem.
Speaking of layout i've been wanting to ask were you found those pictures (layout & DP) >w< I've tried to find it but no luck ;A;
I don't know if "fun" is the word I'd use but sure XD I've been working on the post-office, sorting mostly xmas card for 2 weeks. Now it's just ordinary letters since xmas is over ^^''
And I worked nights only so it was quite exhausting >__< Up until now actually it hasn't been cold at all O,o And it's reaaaally weird. We've hardly even had any snow. This might be the coldest day so far and it's only -10 degrees.

The love of my life and the most gorgeous man I've never seen >w< Absolutely, I was already hocked int eh manga but after I found out he was gonna eb voiced by Suwabe Junichi I knew I was more then screwed ^///^ Hee, Ryouta huh, kind of unexpected XD

Write a Comment
Help     FAQ     About     Contact     Terms     Privacy     AdChoices