Tror jeg holder meg til maks. 5 anime'r akkurat nå, eheh. Og jo, det var ekstremt slitsomt.. jeg setter noen på "On Hold" og resten dropper jeg bare. Jeg setter de jeg hadde bare noen eps igjen av på "On Hold" for...ja, det var liksom bare 3 eps igjen på mange av dem så kan jeg like gjerne se de ferdig en eller annen gang. >< Se "Danganronpa" btw! Horror. :P Og det minner meg litt om Mirai Nikki.
Fantastisk deilig. ;D Unntatt Kou. Hun kan dø. Hehe. Jeg har sett på Vassalord og noe mer og lest kapitler av noen mangaer jeg har gått glipp av, tror jeg kommer til å se litt anime innimellom liksom. :P Så ja, jeg blir vel. <3
I'M BAEK! (Baek er kinda k-pop internt, nå vet du det) Jeg skal se "Free!"-animeen. :3 Vet ikke om jeg ser noe mer enn det tho, det er bare to eps ute så langt.~~~~~~
Er det en anime jeg skulle anbefalt i hele verden blant alle anime'r, så ville det vært Guilty Crown. Fyfader. ; v ; Soundtrack'n er helt fantastisk, og jeg grein i flere episoder, jeg elsker den! <3 Jeg var skeptisk i starten da.
Mouryou no hako: "The story follows a series of bizarre murders of schoolgirls who have been dismembered and stuffed into boxes. The private investigator hired by a missing daughter's mother joins forces with an antique book seller and others to unravel the murder spree."
Vel, jeg har sett på Anime i to år, ville vært rart om jeg ikke hadde hatt en del. Mye av det jeg har sett tidligere er ecchi, så... > ^ < Som Chu bra, Princess lover eller noe, og High school of the dead. :I Og jeg er litt traumatisert etter det, så der har du grunnen!
All Comments (16) Comments
Takk...., du virker som en interessant person også ^^
D går bra..., jeg synes også d er litt vanskelig noen ganger...
Hyggelig å treffe deg, forresten ^^
Interessert?