1. JoJo's Bizarre Adventure
2. Hunter x Hunter (2011)
3. Fullmetal Alchemist: Brotherhood
4. Attack On Titan
5. One Piece
6. Monster
7. Neon Genesis Evangelion + End of Evangelion
8. Vinland Saga
9. Ping Pong The Animation
10. Steins;Gate
11. Mob Psycho 100
12. Gurren Lagann
13. Death Note
14. Kaguya-sama: Love is War
15. Houseki no Kuni
16. Naruto
17. Baccano
18. Pluto
19. Cowboy Bebop
20. Sousou no Frieren
21. Chainsaw Man
22. Kuroko no Basket
23. Yuu☆Yuu☆Hakusho
24. One Punch Man
25. Samurai Champloo
Probabil o sa l incerc, idk. Momentan vr doar sa mai vad legend of the galactic heroes si clannad (si sa termin ce am inceput). Dupa o sa am nevoie de o pauza. Probabil o sa vad si partile anterioare dar mai am nevoie de timp sa mai uit si plus ca am si eu nevoie de o pauza pt ca in ultimii 2 ani m am uitat aproape zilnic, si acum nu mai e la fel cand ma uit la un anime, nu mai sunt la fel de atras.
In legatura cu One Piece, am terminat Thriller Bark arc. Animeul si mangaul sunt destul de bune, imi place de Luffy si de restul palariilor de paie. Villainii sunt destul de faini, un plot intr adevar unic pentru un shounen dar nu e foarte consistent din ce am observat (parerea mea). Inceputul la aproape fiecare arc e foarte slow si usor usor devine mai interesant. Oricum, am intentia sa ajung la ultimul episod/capitol.
Multumesc, si mie imi place lista ta foarte mult. Sa ai HxH, FMA:B, Berserk si Vagabond in favorite e ceva grozav. Acum, sa ti raspund la intrebare. Eu am inceput sa ma uit la animeuri cam prin noiembrie 2019. Inainte sa incep Naruto, primul meu anime, un prieten de al meu care stia tot ce s-a intamplat cele 6 parti (vazuse animeul la primele 5 parti si a citit part 6) mi-a facut o povestire la fiecare parte, mi-a aratat cele mai bune momente din fiecare parte, mi-a explicat diferite standuri, alea alea si cum
Pucci reseteaza universul la final de part 6
(am scris finalul partii 6). Asta m a facut sa nu am motivatie sa vad partile anterioare. SBR mi a fost recomandat de foarte multe persoane, si cand am vazut si ca e #2, aici, pe MAL, m am hotarat sa o incep, norocul meu a fost ca nu poti zice ca are vreo conexiune cu partile anterioare. Acum poate o sa citesc si partea 8, nu stiu.
All Comments (25) Comments
In legatura cu One Piece, am terminat Thriller Bark arc. Animeul si mangaul sunt destul de bune, imi place de Luffy si de restul palariilor de paie. Villainii sunt destul de faini, un plot intr adevar unic pentru un shounen dar nu e foarte consistent din ce am observat (parerea mea). Inceputul la aproape fiecare arc e foarte slow si usor usor devine mai interesant. Oricum, am intentia sa ajung la ultimul episod/capitol.
What a great taste you have!