CinnamonHime's Profile


Anime Stats
Days: 62.9
Mean Score: 7.28
  • Total Entries690
  • Rewatched4
  • Episodes3,925
Anime History Last Anime Updates
Cardcaptor Sakura
Cardcaptor Sakura
Nov 15, 3:31 PM
On-Hold 26/70 · Scored 9
Marmalade Boy
Marmalade Boy
Nov 15, 1:20 PM
On-Hold 12/76 · Scored 8
Nov 15, 12:19 PM
Watching 14/- · Scored 8
Manga Stats
Days: 9.3
Mean Score: 7.81
  • Total Entries308
  • Reread0
  • Chapters1,573
  • Volumes186
Manga History Last Manga Updates
Yokohama Monogatari
Yokohama Monogatari
Oct 11, 2:32 PM
Reading -/- · Scored 9
Oniisama e...
Oniisama e...
Oct 11, 2:28 PM
Completed 18/18 · Scored 8
Udagawachou de Mattete yo.
Udagawachou de Mattete yo.
Oct 4, 11:24 AM
Reading 1/6 · Scored 8


All Comments (239) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
MangoPineapple Sep 13, 8:34 AM
ABHISHEKV Sep 5, 12:15 AM
You're Welcome :D Thank You.
lowpolypoptart Sep 1, 8:54 AM
Yea I love both of them they are really great! Renge is so great omg she's already one of my fav's might add her to my top characters list haha idk just monotone characters that are really cute are the best. Yea gakkou gurashi is very promising and I'm hoping it keeps going and finishes well.

I'm hoping to finish higurashi after I'm done with gakkou and non non because it was really good
ABHISHEKV Aug 25, 8:19 AM
Wish You a Very Happy Birthday :D
lowpolypoptart Aug 8, 9:51 PM
That's so great congratulations! Thats sos coool it seems like a lot of cool stuff is happening haha ^^.

kill la kill was so good I loved it! While the writing was a little messy (as was the story as a result) It was still so good. The parody side of it would get so convoluted it was hard to tell i it was parodying an aspect or embracing it. but like thos are my only complaints and the show is so fun its so ok that its not perfect, Its not suppose to be! te characters were sweet and great it was a well rounded show
Crazy_Cofee_Cat Jul 19, 10:20 AM

Hallo dear Chillers, we are gradually moving closer to the ultimate member goal so to celebrate our 1700+ member milestone I decided to get a little motivated and send out our once-in-a-while-when-king-actually-stops-getting-distracted-from-other-things newsletter o/

lowpolypoptart Jul 11, 10:58 PM
I'm great! how are you now that all of that is over? ahah It's totally ok i fell a bit behind myself, but thats very exciting what university's? al ot o people have been busy on my MAL chat so its understandable. I just got back from a week long vacation to cape cod mass. with 2 of my friends and I tried to get them to watch higurashi during the trip but we ended up being to busy. They've onlt seen a few very starting animes excluding one of my friends whom im introducing to more like angel beats, anohana etc...
ChiLynn May 29, 1:25 AM
GL Addicts! Yuri Pride Event
In celebration of pride month, GL Addicts! is hosting a month long event with games, cards and prizes.

The event starts June 1st, and will close on the 30th with an awards ceremony. Please make sure to watch the event's main thread in order to participate and receive awards.

:: Games ::
Spin the Bottle Game: a truth or dare game where you will receive points for completing each round.
Daily Quiz Game: a new quiz will be added each day, each quiz that you answer correctly, you will receive points.
Hangman Game: guessing the correct letter and/or words will get you points.
Say It With a Song Game: a game were you reply to the above post with a song.
**Note: Event games are open for all members to play

:: Cards ::
Yuri pride card editions will be done in addition to the regular monthly cards.

:: Other Contests ::
The Biweekly Picture Contest will still run during this special event.

If you'd like to suggest a game or card edition for this event, drop us a line here! We'd love to hear from you! =)

To subscribe to our monthly newsletter, please post here.

Thank You for taking the time to read this
✧・゚: *✧・゚:* (◕‿◕✿)/ *:・゚✧*:・゚✧
-Poem May 27, 1:30 PM
Hello. Could you watch my new video? If you like it let like, com, sub.

Thanks and chears.
captainroyy Apr 30, 9:46 AM
MAL Book Club

lowpolypoptart Apr 25, 8:03 PM
Yea, I of coarse went into it knowing the vrazy amount if hype. I had high expectations but even then its still much better than i though it would be like its impressive and the art is so gorgeous. I love the combination of genres like the action/drama to ecchi/comedy transitions are abrupt but work well, for example like when mako interrupts battles and/or intents moments to defend ryuuko. It's entertaining and i'm excited to see where it goes.

Thank you ^^ Passion Pit is a great band and there best songs are definitely 'The Reeling' 'Little Secrets' and 'Where the sky Hangs'. Other bands (with their best song in my opinion.) are

I really love music and spend a lot of time looking into music so you dont have to look at all of those Its just a list just in case haha idk sorry I could talk about music for hours its pretty embarrassing haha.

So far I have a lot of hope for it, its promising. It definitely seems more serious than like K-on or something like that from KyoAni. I haven't heard to much on those yet but they look interesting. I don't know if I have told you about this yet but, there's an anime coming out in the summer called gouko-gurashi. The manga so far is really good and I'm really excited about it me and a couple of my friends are getting pumped about it hahah you should check it out. It's like post zombie-apocalypse and these cute girls in a school like pretend everything normal sometimes for someone and.... well I'm explaining it bad but its less cliche than you'd think and you should check it out cuz my explanation was pretty bad.
lowpolypoptart Apr 16, 5:55 AM
Ugh I just can't wait to see something like that honestlty. I also just started kill la kill (I know I'm late on that boat) but its really good and lives up to all its hype honestly, at least so far. Its deffinetly really well animated.

Speaking of anime songs the ending to kiniro mosaic is so amazing, my favorite thing in the world is like slight jazzy anime songs (Which is why i love the soundtrack to sakamichi no apollon). Jazz drums just sound so nice idk what it is. I like a lot of electronic music, though i don't like dubstep or house or anything you'd here at a festival or anything. I just really love calm and melodic electronic music it has so much potential and can be really beautiful. You should listen to my favorite song, the links in my about me, you of coarse dont have to but its so beautiful. I love music a lot and prob could talk about it forever so I'll refrain from getting to excited about it haha. I listened to Soutaiseiriron before and I know what you mean ahaha.

Also I forgot if I asked you but are you watching 'Hibike! Euphonium'? It's looks very promising so far and is made by the same studio who did K-on! I believe. I also started a random magical girl anime that started recently the name is escaping me but that shows pretty fun. What are you excited about for spring season/ also summer season?

lowpolypoptart Apr 12, 9:40 AM
Yea I know, I just finished sakura trick and the comedy and silly moments were off putting. I dont know I just really want a serious romantic drama about a lesbian couple I think it would be really sweet and I can not find an anime like that. I mean Its not gonna be much different from a straight romantic drama I dont mean to seem incensadive or something i just want a serious yuri drama.

I know I love so much about that movie ugh ^^

It's really cute english, it deff doesn't sound bad comparatively to most English in anime but it's just strange and there something off about the pronunciation sometimes idk its funny and cute but not bad by any means, plus they are suppose to be like british with an accent and thats also kinda funny to hear attempted by voice actors in japan, but I'm not saying its bad or hating on it of coarse.

Idk for now im gonna keep it off my favorites but it was just everything I ever wanted from a comedy anime it was beautiful.

I know this is random and I do love talking about anime but I was curious about you a little and like what music you listen to, Any specific bands or genres etc...
lowpolypoptart Apr 8, 2:51 PM
Yea It is really meh, like i wanna like it and I want it to be good really badly haha, I knew It wasn't gonna be like yuru yuri its still just eh and so far it's just them conveniently ending up alone in a room and making an excuse for kissing each other but i'm still watching it so I deff don't hate it. Yea the comedy is really bland and your right like I dont like the characters much like I dont feel as caring for there situation or them in general.

Hehe thanks ^^ Yea I like to rate it based off of my feelings toward it and what it was and not like wether the animation was spot on or if they used good angles and stuff, idk I deff like rating on a more personal level if that makes sense. Like Wolf Children was a 10 for me not just because of the beautiful characters and heart warming story, I was also watching it with someone I care about and It ment a lot to me because I could kind of relate to it? idk I'm prob talking in circles I hope you know what I mean.

Kinmosa so far is so promising, I love when they speak english its really funny because its kind of broken and the accent is like trying to be english, idk its strange but I love it. I havn't gotten far into yuri kuma yet but so far its extremely intriguing and I originally was watching it when it was airing but fell behind after like the first ep (ooops). But its unique.

Also this is random I know but I recently finished nichijou and I see that you watched it, how did you like it like what did you think about it? I loved it so much honestly im considering adding it to my favs but idk
lowpolypoptart Apr 7, 3:47 PM
OMG I know I saw it was subbed and just dropped everything I was doing to watch it. Season 3 prob wont come out till next year though :( Either way we all know its gonna be amazing

Yea than we are pretty much exactly on the same page with the genre and kind of animes we enjoy, I just started sakura trick actually and the girls are very moe and its a very yuri show. I don't really know how to feel about it yet though idk if I love it or hate it, I feel like I dont like it but i just keep wanting to watch more. Also I wanted to mention that almost all of the anime's on my list are very highly rated and I swear I dont just rate everything I watch highly I just havn't seen many bad anime's because I'm kinda new too all this, sorry I just wanted to address that because some people tease me about it ^^.

Aww thanks its really sweet that you suggested something ^^ I actually recently added it to my likes cuz i saw the second season was suppose too air and it looked cute but I don't know much about it or anyone who's seen it. I wanted to start another anime so I think I might start that now thanks ^^ ill let you know what I think about it.