stand's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 245.8
Mean Score: 4.08
  • Total Entries1,398
  • Rewatched44
  • Episodes15,742
Anime History Last Anime Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Manga Stats
Days: 94.4
Mean Score: 4.83
  • Total Entries595
  • Reread8
  • Chapters16,557
  • Volumes1,431
Manga History Last Manga Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

Favorites

All Comments (1195) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Aymaan143 Jan 31, 3:57 AM
beautiful
Aymaan143 Jan 30, 12:24 PM
Bunnerz Jan 11, 4:45 PM
TFW Nagito have the same voice as Yukito/Yue. OF COURSE IT IS THE SAME VOICE, OF COURSE IT IS.
Bunnerz Jan 5, 9:51 AM
im crying
Bunnerz Dec 30, 2017 6:59 PM
I'll give it a try then... someday :(

My Gintama, Ballroom and Natsume children I will back log you all someday too ;~;

Do you have a steam or discord account btw? I barely use any of them but still lol
Bunnerz Dec 30, 2017 5:07 PM
u gave a 9 to a 2k17 anime! wut it's that good? :o
Avenger-senpai Dec 27, 2017 9:48 PM
Haha, yea it's certainly a magical experience alright. The ending song is pretty good though so there's that.

Was it the Elias x Chise relationship that you found weird or something else?
Avenger-senpai Dec 27, 2017 8:17 PM
I was just messing around since every episode people keep posting how beautiful it is lol. Not the biggest fan of it tbh, the previous episodes I'm just complaining so thought I'd spice it up with a sneaky sarcastic post.
Lordwen Dec 27, 2017 4:32 AM
You deserved the company :)

Some episodes really deliver the great poignancy of Dezaki's melodramas. I'm glad I picked it up again, might even inspire a review considering how much of a diamond in the rough this is.

It has some noticeable oddities in storytelling and overall style as well, a mixture of greatness and the old man going senile :(

Houseki :D
Bunnerz Dec 25, 2017 12:06 PM
MERRY CHRISTMAS <33333333333333333

Kuma Dec 14, 2017 11:28 PM
it haven't got anime adaptation yet, just wait a little more...
Bunnerz Dec 11, 2017 7:12 PM
Not yet but Shinya-chan is my otouto!

Also fuck Hifumi and her stupid level 5 knowledge to rank her lvl 8 up ;@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ I'm running out of time since i'm 7th palace


FUCKING PANCAKES LOL
Strukla Dec 11, 2017 12:03 AM
Hahaha, now I'll have to look them up and see what was going on in your head back then. :D
So far I still find the show enjoyable, I just didn't think there'd be so much bad animation etc. And the fight between Goku and Gojyo about the latter having cockroach hair? Golden.

What's the newest Saiyuki like? Good animation? Good story? Fillers?
Strukla Dec 10, 2017 4:48 AM
I swear to god, this Saiyuki Reload is filled with crappy animation and then to top it off there's an episode where Sanzo is allergic to cats.

...I just can't, this is comedy gold when I wasn't even looking for one.