Sorry Ankh :) dopiero zalogowałem się na MAL-a i odczytałem komenta od ciebie :P Yami no Matsuei jedne z moich pierwszych yaoi xD ale podobał mi się ten mroczy klimat i ogólnie tematyka, która przeważyła nad wątkami męskiego trójkąciku :D A co do SE Crona fajna postać, ale jednak moja ulubiona - Black Star :) a potem ex aequo Dead The Kid i Soul ^^
Witam w klubie ₪ Polish Licensed Manga Club ₪ !
Dopiero się rozwijam, ale wkrótce znajdziesz tam wszystkie wydane w Polsce mangi <3 Możesz tutaj sprawdzić też czy jakieś tytuły nie są dostępne w bibliotece w Twoim mieście! Zapraszam do pisania na forum, pokazania swojej kolekcji, zadawania pytań czy wystawienia czegoś na sprzedaż!
: O Dziękuję. Hetalia w ulubionych, bo historię strasznie lubię, więc sama idea mi się podoba. No i kocham postacie Nordyków. : O
Nie mam szczególnie dużo obejrzanych, ale się staram i cisnę, więc... ><
Myślę, że to zależy. Gintama to dość specyficzny humor, przy jednym odcinku będziesz płakać ze śmiechu a przy innym możesz się wynudzić. Na szczęście nudniejszych jest dużo mniej i przy tej ilości wszystkich epków szybko się o nich zapomina. :D Gintamę albo się kocha, albo nienawidzi. ^^
Dziękuję <3
All Comments (11) Comments
Dopiero się rozwijam, ale wkrótce znajdziesz tam wszystkie wydane w Polsce mangi <3 Możesz tutaj sprawdzić też czy jakieś tytuły nie są dostępne w bibliotece w Twoim mieście! Zapraszam do pisania na forum, pokazania swojej kolekcji, zadawania pytań czy wystawienia czegoś na sprzedaż!
Nie mam szczególnie dużo obejrzanych, ale się staram i cisnę, więc... ><
Dziękuję <3
W ogóle, poza One Piece, widzę fajną listę ulubionych. ^^