Favourite op (no order):
-Kawaki wo Ameku (Domestic na kanojo)
-Gospel Of The Throttle (Drifters)
-Wild Side (Beastars)
-KAIKAIKITAN (Jujutsu Kaisen)
-Decent Black (Owarimonogatari)
-Orange Mint (Tsukimonogatari)
-Boku no Sensou (Shingeki no Kyojin: The Final Season)
-Onegai Muscle (Dumbbell Nan Kilo Moteru?)
-Easy Breezy (Eizouken ni wa Te wo Dasu na!)
-Flyers (Death Parade)
-Kaibutsu (Beastars)
-Fantastic future (Hentai Ouji To Warawanai Neko)
-BLOODY STREAM (JoJo no Kimyou na Bouken)
-99 (Mob Psycho 100)
-Kyouran Hey Kids!! (Noragami Aragoto)
-COOLEST (Sakamoto Desu ga?)
-FANTASTIC ILLUSION (Tejina-senpai)
-Inferno (Enen no Shouboutai)
-Viva Namida (Space Dandy 2nd Season)
-Giniro no Sora (Gintama)
-Sakura Mitsutsuki (Gintama)
|
All Comments (5) Comments