Report TheLostProphet's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 75.2
Mean Score: 8.10
  • Total Entries343
  • Rewatched10
  • Episodes4,428
Anime History Last Anime Updates
Boku dake ga Inai Machi
Boku dake ga Inai Machi
Sep 13, 2016 10:21 PM
Completed 12/12 · Scored 10
Rokka no Yuusha
Rokka no Yuusha
Aug 5, 2016 4:27 AM
Completed 12/12 · Scored 8
Fate/stay night: Unlimited Blade Works
Fate/stay night: Unlimited Blade Works
Jan 8, 2016 9:53 AM
Completed 12/12 · Scored 9
Manga Stats
Days: 2.7
Mean Score: 9.11
  • Total Entries13
  • Reread0
  • Chapters478
  • Volumes39
Manga History Last Manga Updates
Omae wo Otaku ni Shiteyaru kara, Ore wo Riajuu ni Shitekure!
Omae wo Otaku ni Shiteyaru kara, Ore wo Riajuu ni Shitekure!
Jan 30, 2015 11:33 PM
Completed 17/39 · Scored 9
Billionaire Girl
Billionaire Girl
Jan 12, 2015 5:39 PM
Completed 20/20 · Scored 9
Tonari no Kashiwagi-san
Tonari no Kashiwagi-san
Jan 6, 2015 9:18 PM
Completed -/84 · Scored 10

Favorites

All Comments (128) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Naisto Feb 7, 2015 12:33 AM
Haha nah its good, I loved it XD
Naisto Feb 6, 2015 7:30 AM
Yeah its Shinichi, the guy who was a male prostitute and played bass guitar. Now that I think about it kinda weird but he was still pretty cool.
Naisto Feb 5, 2015 8:55 PM
haha nice 69 days of anime watched (much mature such wow), good choices with toradora and chuunibyou being in your favourite anime :)
Space__Dandy Apr 11, 2013 8:17 PM
One of my fave of all time!

Amazing characters and development, all but a few get there own special episode to develop and you learn about them. You may start out hating a few (I sure as hell hated one of them with a burning passion) but you will grow to love all of them.

It is from Sunrise, they did Code Geass and Cowboy Bebop.

It is funny and sad at times but always has a sense of adventure and fun.

The totally real advertisements are just there and add to the fun. (Amazon.Jp for example)

Finally, it is a unique take on superheroes as a whole, a deconstruction like Madoka was with Magical Girls albeit not even close to as dark.

Thats it! Give it a chance!
Lambtron Apr 9, 2013 5:46 AM
dominated yo page foo'
Lambtron Apr 9, 2013 5:44 AM
You're the one that's onto us <.<
advertising for stores without their consent and tricking people into believing they are making the wrong choices.... and anyways you'd kind of have to be a complete idiot to do so regardless... or the average person... whichever sounds like the choice I should go with

aaaannnddd they are most of the time ^^

エル・プサイ・トゥットゥルー
Lambtron Apr 2, 2013 6:59 AM
yeah mai engrish... top notch

would'ave pref'd steam ^^ or I guess skype etc does the job -___-
Lambtron Apr 2, 2013 6:50 AM
hmmmm kk on that note, you use something IM based :S
hate typing on this tbh, leaves me in a position to type like a tard and all at a single point in time
Lambtron Apr 2, 2013 6:48 AM
what genres? and on pc right?
Lambtron Apr 1, 2013 3:33 AM
In it's own folder
Lambtron Mar 30, 2013 6:47 AM
Quick Response for now...
When you make one of those threads... well
you can kind of guess exactly what'll come of it
though I did enjoy how first comment was sum1 coming in and calling it with
"I foresee this thread going places."
Lambtron Mar 22, 2013 9:48 PM
mmmhhhmmm shounen isn't quite my thing
nor are long as fuhk series' nor is that fuhkken dude with the massive nose and terrible hair and lips <.<

mmmhhmm just wanted to point out if it was romaji since you were learning in it

well not really the fact the goal is a bad idea at all just a silly thing to aim toward koz if you do that much why not put it to use in other ways also ^^
and yeah you really should, it's hella badass... yeeeaahh I can confirm this without having been anywhere near it yet ^^

and nope lol not yet at least ... though never ran into anyone with nor even heard of it from anyone I know irl >
sounds pretty standard imo ^^ .... I mean that kind of stuff is just an everyday event in Japan right
Lambtron Mar 22, 2013 7:15 PM
aahhuummmm
oh well I guess that approach would work for that...
other things I wouldn't do it with but eh that's me
I skipped all of the one piece episodes *flexes*

Oh it had nothing to do with them tbh
just hhmmmmm Canadian anything <.<
and lol isn't it Romaji*?
and hmmm that's a pretty funny aim imo

aaahhh kk, I didn't even know what it was when I went to watch it ^^
was pretty sad when I found out it was ongoing in terms of publishing in English
when Tokyopop flopped over :'< along with Deadman Wonderland
^ refers to manga, if was not already obvious
Lambtron Mar 22, 2013 6:48 PM
oooohhhhh, so you're just learning it vocally using romaji or something <.<
they "wont" tell you <.<???
the word itself mean "when" and I think it remains like so in that situation

lolollool can you trust anything Canadian :S?
I wouldn't >.>

lololol lucky you

eyeing off means?
hmmm surreal and kind of like bakemono :S
yeeeaaahhhh I don't think so tbh ^^
and well it was another series I quite enjoyed
well characters some of them p decent some just like ... WHY!?!?!!
the concept itself was good it was done pretty well I guess
just bits of it seemed rather rushed or pushed aside I guess
so it could'ave been better but it worked anyways

hmmmm do you know if you can treat after story as stand alone>
or would I need to bother with other stuff prior to that
tbh cbf atm at least unless I skip right to it

ahahahah heaps sad, description of the year
Lambtron Mar 22, 2013 5:57 PM
oh and well nope
that's p much how I do it... but more so on the side of snooping through an ep or a few of specific series to grab somethink ^^
koz sadly I can't remember everything that ever happend in any series and which ep and time it occured :'<