Report MistaCloudStrife's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 324.0
Mean Score: 7.07
  • Total Entries926
  • Rewatched155
  • Episodes19,206
Anime History Last Anime Updates
Absolute Duo
Absolute Duo
Feb 28, 2015 5:38 PM
Watching 6/12 · Scored -
K-On!: Live House!
K-On!: Live House!
Nov 14, 2014 1:33 PM
Completed 1/1 · Scored 7
HeatGuy J Special
HeatGuy J Special
Nov 14, 2014 1:33 PM
Completed 1/1 · Scored 7
Manga Stats
Days: 41.4
Mean Score: 8.29
  • Total Entries33
  • Reread1
  • Chapters7,272
  • Volumes504
Manga History Last Manga Updates
16-sai, Shinkon Hajimemashita.
16-sai, Shinkon Hajimemashita.
Feb 11, 2013 10:26 AM
Completed 1/5 · Scored 7
Koisome Momiji
Koisome Momiji
Feb 11, 2013 9:35 AM
Completed 30/33 · Scored 7
Haco
Haco
Feb 11, 2013 9:23 AM
Completed 1/1 · Scored 6

Favorites

All Comments (699) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Tehqo May 5, 2015 9:33 PM
Aw man, all your pictures in you About Me are gone :(
Orbi Mar 19, 2012 6:57 PM
I am, I live in the middle of nowhere now, so there's not much else to do D:

How have you been?
ClackLover Jun 19, 2011 8:49 PM
Whoa! I love your profile pick. Cloud is awesome
Batmanfreak Jan 8, 2011 2:13 PM
Happy Birthday!
AeriSha Dec 24, 2010 1:20 PM
MERRY CHRISTMAS, MISTA!! ^_^
AeriSha Feb 1, 2010 12:12 PM
It's okay, I understand.. ^_^ And haha, that's quite similar with what I did when replying.. I always end up taking too long to finished.. XD
Oh well, I hope you'll be doing well in all that tests.. Eh or is it over already? :p

I've been good, especially after gotten better from fever, I think I haven't told you about this one lol.. I'm glad to see you're still okay despite that busy schedule, but still, from all that stuffs, I hope you're still healthy.. ^_^

Oh really? Aw, no need to hurry, I can wait, but I can't wait to know how do you feel about that final season of Aria.. Lol, I hope you understand that, haha.. And I hope you will still follow the trick.. :D So it's must be far away for you to watch Kara no Kyoukai then? :(

But it's just 69.8%.. We used to have 69.0% though.. XP But yeah, I'm still feel like changing my anime list's rating, and look how our compatibility after that.. XD I just don't know which ones I'm going to change.. This is tough.. >.< It's cool how you rate them though, I wish I can rate them like that too.. Oh and Monster, I really loved it, but I've problem to finish it.. I just don't know when I'll be able to finish it, I'm almost forgetting what happened in the last episode I watched already.. Oh well..

Yay, thanks!! *hugs*.. I've joined it too.. :D Oh Damaged hasn't been here like, forever!! :O
Ducky_Dame Jan 29, 2010 9:59 PM
aloha mista! i was just wondering what is your avatar from. its uber snazzy if i may say so myself ;)

and since im on the subject of uber snazzy your profile pic is as well
AeriSha Jan 16, 2010 11:41 AM
MIIIIIIIIIIIIIIIIISTAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!<333333

ZOMG, Mista is on my profile!! XD

Hi hi!! You're welcome.. ^_~ Do it, and be on my profile more.. hehe :)
NP NP.. I'll do anything for you.. XP

Redownload? OMG!! I hope you do finish it though, I'll be waiting to see if you're willing to rate it with higher score.. Lol.. =)
Did you know we used to have 69% anime compatibility before? But I forgot to take a screenshot for it.. XP And I hope we will have like 77.7% soon..
And also I think I gave too much 10s in my list lol.. Need to change it soon.. XD

Would you join this club?
http://myanimelist.net/clubs.php?cid=15455
If you do, I'll be joining too.. =)
FiiFO Jan 8, 2010 3:00 PM
Happy Birthday ^_^
Batmanfreak Jan 8, 2010 1:20 AM
Happy Birthday!
AeriSha Jan 7, 2010 11:28 AM
HAPPY BIRTHDAY, MISTA!!

I hope you'll have the greatest birthday this year..
Get lots of gifts and all.. And the most important thing.. Have fun!! =) *hugs*
Omegazero Jan 2, 2010 3:26 AM
Love the name, good to see there are FF7 fans still.
AeriSha Jan 1, 2010 10:58 AM
SonicMTD Dec 25, 2009 7:47 PM
AeriSha Dec 24, 2009 10:48 AM
MERRY CHRISTMAS, MISTA!! ^_^

May you have a very merry Christmas.. With lots of luvs, joy, healthiness and all good stuffs.. Have a wonderful season and lots of fun too.. *hugs* =)