Report MagicPL's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 185.6
Mean Score: 7.72
  • Total Entries1,000
  • Rewatched64
  • Episodes11,113
Anime History Last Anime Updates
Made in Abyss: Retsujitsu no Ougonkyou
Made in Abyss: Retsujitsu no Ougonkyou
Jan 9, 11:25 PM
Watching 4/12 · Scored -
JoJo no Kimyou na Bouken Part 6: Stone Ocean Part 3
JoJo no Kimyou na Bouken Part 6: Stone Ocean Part 3
Jan 6, 3:21 PM
Completed 14/14 · Scored 9
Vinland Saga Season 2
Vinland Saga Season 2
Dec 19, 2022 2:46 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 13.8
Mean Score: 7.86
  • Total Entries54
  • Reread0
  • Chapters1,715
  • Volumes249
Manga History Last Manga Updates
Houshin Engi
Houshin Engi
Jan 31, 2022 3:53 AM
Reading 9/206 · Scored -
Sweet Home
Sweet Home
May 1, 2021 11:06 PM
Reading 40/141 · Scored -
Cardcaptor Sakura
Cardcaptor Sakura
Jan 7, 2021 9:32 AM
Reading 10/50 · Scored -

All Favorites Favorites

Anime (5)
Manga (4)
Character (10)

All Comments (695) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
kukki May 23, 2018 6:35 AM
O kurczę... Dziękuję, Medżik! Bardzo mi miło <3
SStefania Feb 20, 2017 6:34 AM
Dzięki, Medżik :D
Silent_Angel Jan 19, 2017 2:14 PM
Haha. Nie jest tak źle.
Dobry tatusiowóz nie jest zły. Można przewieźć lodówkę, meble...
Chociaż też Cię rozumiem jeżeli chodzi o sportowe auta.
Jedna panienka wyjeżdżała od nas z garażu i zanim zobaczyłam auto to jest usłyszałam XD
Audi oczywiście. Czerwone. I czerwona kurteczka. I czerwona szmineczka.
Silent_Angel Jan 16, 2017 8:07 AM
Haha a co wybrałeś? :D Ja na Mitsubishi naprawdę nie mogę narzekać :)
Dobrze że lubisz to co robisz, lepsze to niż poświecać się w korpo.. A tutaj masz przynajmniej satysfakcję z tego co robisz :)

Zastanawiam się ale nie wiem co z tego w tym roku wyjdzie. Za dużo obowiązków a za mało czasu
Silent_Angel Jan 15, 2017 11:56 PM
Teraz mam w spadku po ojcu Mitsubishi haha
Trenujesz dzieciaki w piłce nożnej? To świetnie :D Też bym chciała być drugim Lewandowskim i zarabiać tyle co on :p

Zastanawiam się nad taka opcją :)
Silent_Angel Jan 13, 2017 1:11 PM
Ja też nie mogę sobie tego wyobrazić XD

Pracujesz jeszcze Magic tam gdzie pracowałeś?
Wybierasz się na jakiś konwent w tym roku? :)
Silent_Angel Jan 12, 2017 7:52 AM
Chocolate is all good ^^

What's if I said "yes"? :o The life is flowing so do the other important things. I'm an old hag now XD


Silent_Angel Dec 25, 2016 9:11 AM
Wesolych Swita Magic!
Co dostales pod choinke? :D
Nie mam czasu niestety ogladac chinskich zbernych bajek. T_T
Silent_Angel Dec 21, 2016 3:29 PM
Hej! Czy Mordred jeszcze w ogole tu wchodzi?
A tak btw. Heyah po "X" latach XD
o/
RJBScarletRain Dec 6, 2016 10:05 AM
Dziękówka :)
RJBScarletRain Jul 19, 2016 8:29 AM
I tak już spartoliłam ;) Wiem, że to słaba bajka (w końcu kierowana do dzieci), ale po prostu nie pamiętam już wszystkich poków, aże gram w PGO to wypadałoby pamięć odświeżyć, więc oglądam na wyrywki starą serię.
RJBScarletRain Jul 18, 2016 3:04 PM
Odświeżam sobie dzieciństwo :D
Silent_Angel Jun 25, 2016 1:42 AM
<3
kukki Jun 23, 2016 2:51 AM
No trudno. Miłego zwiedzania~
kukki May 13, 2016 12:06 PM
Z tego co widzę to data prawdopodobnie jest jeszcze niepewna.
Dobry pomysł.