Report Kenzolo-folk's Profile

Statistics

All Anime Stats Anime Stats
Days: 178.5
Mean Score: 6.93
  • Total Entries1,023
  • Rewatched24
  • Episodes10,702
Anime History Last Anime Updates
One Piece
One Piece
May 12, 2:33 PM
Watching 1104/? · Scored 10
Final Fantasy VII: Advent Children
Final Fantasy VII: Advent Children
Mar 16, 8:33 PM
Completed 1/1 · Scored 5
Jujutsu Kaisen 0 Movie
Jujutsu Kaisen 0 Movie
Mar 16, 7:17 PM
Completed 1/1 · Scored 5
All Manga Stats Manga Stats
Days: 25.9
Mean Score: 8.00
  • Total Entries41
  • Reread1
  • Chapters3,987
  • Volumes363
Manga History Last Manga Updates
One Piece
One Piece
Jun 22, 10:26 AM
Reading 1118/? · Scored 10
Oyasumi Punpun
Oyasumi Punpun
Jun 19, 10:02 AM
Completed 147/147 · Scored 4
Chainsaw Man
Chainsaw Man
Jun 19, 10:01 AM
Completed 168/? · Scored 8

All Favorites Favorites

Anime (10)
Manga (4)
Character (10)

All Comments (1524) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Udlakshaya1254 Yesterday, 10:29 PM
YEAHH I KNOW RIGHT they did so many cool things. that scene from drunk himeno's perspective was so cool man never thought theyd do it like that
Udlakshaya1254 Yesterday, 10:06 PM
ok tbh i did find Denji's psychotic laugh(whenever he turned into chainsaw man) pretty annoying so i get your point lol. but honestly my favourite part are the 12 different ending themes so good
Udlakshaya1254 Yesterday, 9:37 PM
lmao fair enough i much appreciate its binge-ability now. By the way did you watch the anime? Honestly i absolutely love some choices they made stylistically
Udlakshaya1254 Jun 19, 11:18 PM
Ah the first time i read chainsaw man i thought the ending was very convoluted and i hated the manga from the reze arc to the ending(shocking twists!!) mainly because i felt the aforementioned twists were coming out of nowhere... no buildup etc. Then i re read it and realized the amount of foreshadowing that went behind it was pretty genius and completely flipped my opinion. Part 2 hasn't been as engaging so far mainly because i feel most of the characters doesn't have as strong a dynamic. But the best addition is easily asa and her character still makes me love this manga tbh.
Udlakshaya1254 Jun 19, 12:18 PM
Probably who knows but I guess the entire point is to show denjis unhealthy obsession with sex is pretty bad by landing him in precarious encounters (remember his first kiss? 😭) . Fujimoto is kinda goated tho I hated chainsaw man at first but drastically changed my views on a re read. I changed my score from a 4 to a 8 😭
Udlakshaya1254 Jun 19, 10:09 AM
Nah like two chapters back (right after his dogs got burned) he was thinking about how doesn't want anything except sex rn😭.
Iirc he just got captured by the public safety bureau and they were cutting him up and putting him in a box so he can't regenerate 😭 it's pretty brutal man's can't catch a break
Udlakshaya1254 Jun 5, 7:49 AM
Haha yeah I get that I do feel bad for Asa. Denji 2 chapters ago was literally asking for it tho lmao. But tbh some of the gorier parts of part 2 are somewhat more shocking than the last chapter. Denji getting amputated sheesh...
Udlakshaya1254 Jun 5, 7:00 AM
What do you think? I really don't get what people are so fussed about
Udlakshaya1254 Jun 5, 6:56 AM
It's chainsaw man innit 🤷‍♂️
devil2 May 26, 11:55 AM
Thanks for your kind words
fallenpetal May 3, 8:51 AM
yessirrrr
BigBoyAdvance Apr 22, 12:32 PM
Imagine being 17 and thinking your opinion matters ROFL
fallenpetal Apr 21, 9:30 AM
half of you guys are pedos
And here, I stand proudly with my fellow comrades and uphold thy glory
-wannabe Apr 13, 4:37 AM
im not a pedo i swear 😢😢😢
mentalmondai Apr 8, 3:47 PM
these people are depraved, dont talk to them. they all drown in their own filth eventually
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login