Hallo,
The name is VashXTrigun, yoroshiku. ;)
I'm a big fan of the anime One Piece, but I also love/ like other anime series.
I was introduced to anime by my older brother, and thus the anime addiction began to unfold.
My favorite genres of Anime (and Manga) are; Comedy, Slice of Life, Action, Supernatural, RomCom's, Horror. And I like to watch both Shounen and Shoujo series.
It would be nice if I could get to know some fellow anime fans here on MAL.
Talk to ya guys later.
Love&Peace
-VasXTrigun-
|
All Comments (83) Comments
P.S. Due to the club having so many members, we aren't able to send out newsletters to all of our members. If you would like to receive newsletters from the Slice of Life Club, post here.
Our newsletters include notifications on when our competition rounds start, club event information, information on our monthly banner contest (new feature starting in September), news about updates and changes to the club, etc.
P.S.S We are in need of active card makers!
We do a few monthly editions and we really need some more card makers to help out with those. If you are interested in applying, click here.
Ja, ik vind Strong World ook echt de beste. Alhoewel ik de film erna (Z?) nog moet zien. De film met het Clockwork Island vond ik ook echt goed.
Vind het wel vet dat de DVD's en Blu-Ray's hier te koop zijn, maar de Nederlandse subs zijn altijd zo slecht gedaan vind ik en ik mis dan ook de optie voor Engelse subs. :P
Het kan verwarrend zijn als je niet genoeg aandacht besteed terwijl je hem leest. Daarnaast is hij gewelddadig, tragisch en behoorlijk deprimerend en bevat dingen zoals moord en poging tot verkrachtingen etc. Toch bevat het prachtige artwork en een geweldig uitgevoerd verhaal. Nadat je hem een keer hebt gelezen, zullen er vast dingen onduidelijk blijven. Maar als je hem meerdere keren hebt gelezen, dan blijf je maar dingen ontdekken die je de vorige keren niet hebt kunnen ontdekken. Dit is nou wat ik zo prachtig vind aan Nijigahara Holograph. Ik vind hem ontzettend ondergewaardeerd en van de beste psychologische drama's die er zijn samen met Oyasumi Punpun wat ook heel toevallig van dezelfde schrijver is.
Ja, het is echt goed.
Mijn true deck, knoem het barian deck.
Ghostrick deck is nu troll deck geworden
Heb net een testduel gedaan met Seth en mijn deck werkt best wel goed
P.s. Thnx for the info
Nice, hopelijk zijn dat wel 1 van je goeie decks? of was je evil hero deck 1 van je beste deck?
Fusion master, nice. Ik ben een xyz master.
chaos xyz change ftw
Machine deck is makkelijk te maken met xyz
meh, ben niet zo een fan van Gishki's.
Snap ik, want das echt irritant.
ik ken een goeie xyz machine deck, maar tis denk ik niks voor je sinds je xyz niet zo goed kent.
Lol, die heb ik. Wist je laatst nog?
Nope, nog niet. Was de hele tijd vergeten lol
Kheb liever decks waarmee je gwn je vijand monster kan verslaan.
Deck progress: 80%
Eentje waarmee je ervoor zorgt dat ie zijn sterke monsters niet kan summonen